quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
denk daar maar eens over na
het zonnetje in huis?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde persoon?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. 19 geworden vandaag.quote:
Rechts is de beste versiequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:
Dat is lachen! Twee jaar terug geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef netchip het volgende:
Morgen afsluiting van Serious Request op 't Houtplein in Haarlem. Ik ga er met een paar vrienden naartoe, ben benieuwd of 't een beetje leuk wordt. Vast wel.
Is dat nog niet voorbij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
Al een beetje zin in kerst hier iedereen?
Zelfs ik ga. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef netchip het volgende:
Morgen afsluiting van Serious Request op 't Houtplein in Haarlem. Ik ga er met een paar vrienden naartoe, ben benieuwd of 't een beetje leuk wordt. Vast wel.
zwaai naar ons als je gefilmd wordt daar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Koettie het volgende:
haha weird
[..]
Zelfs ik ga. Ben benieuwd.
Veel plezier, sfeertje is heerlijk in Haarlemquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef netchip het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
weten we hoe ze er uit ziet?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef perro. het volgende:
[..]
zwaai naar ons als je gefilmd wordt daar.
Vind je? Was er donderdag, vrijdag en zaterdag en vond het rustig en tam. Echt heel weird.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier, sfeertje is heerlijk in Haarlem
[..]
Ja hoor![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat is lachen! Twee jaar terug geweest
Tja, ik ga ook niet vaak uit. Door die alcoholwet die begin dit jaar werd ingevoerd, zijn veel uitgaansgelegenheden 18+ geworden. Vrij irritant. Vooral omdat ik toch niets drink (qua alcohol).quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Koettie het volgende:
haha weird
[..]
Zelfs ik ga. Ben benieuwd.
Oh zo. Tja, ga vaak genoeg uit maar heb niet zoveel met SRquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
Tja, ik ga ook niet vaak uit. Door die alcoholwet die begin dit jaar werd ingevoerd, zijn veel uitgaansgelegenheden 18+ geworden. Vrij irritant. Vooral omdat ik toch niets drink (qua alcohol).
ik was er zaterdag, heb me prima vermaaktquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Koettie het volgende:
[..]
Vind je? Was er donderdag, vrijdag en zaterdag en vond het rustig en tam. Echt heel weird.
Ben 't daar mee eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier, sfeertje is heerlijk in Haarlem
Meh, redelijk. Cadeaus nog inpakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
Ben ik zo oud?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je dan? Meestal kom je toch wel gewoon binnen joh? (Hier iig zie ik nog zat jong grut rondlopen-->Nijmegen).quote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
Tja, ik ga ook niet vaak uit. Door die alcoholwet die begin dit jaar werd ingevoerd, zijn veel uitgaansgelegenheden 18+ geworden. Vrij irritant. Vooral omdat ik toch niets drink (qua alcohol).
Oh, op die manier. Ik doe 't ook niet voor de muziek.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, ga vaak genoeg uit maar heb niet zoveel met SR
Ik ben bijna 16... Veel van mijn leeftijd hebben een nep-ID kaart.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Meestal kom je toch wel gewoon binnen joh? (Hier iig zie ik nog zat jong grut rondlopen-->Nijmegen).
En VA maar denken dat hij de jongste was hierquote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben bijna 16... Veel van mijn leeftijd hebben een nep-ID kaart.Dat gaat me wat te ver.
Ja, word gezellig, eerste kerstdag bij mijn vader met wat muzikale vrienden van hem, 2e kerstdag met familie gourmettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
Hoe oud is hij dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En VA maar denken dat hij de jongste was hier
Netjes hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef netchip het volgende:
(ik houd me namelijk netjes aan de wet).
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Koettie het volgende:
Mn pa heeft me gedumpt voor 2e kerstdag.
Hij had geen zin maar hij liet nog wel weten waarom. Superchillquote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een verdomd goede reden hebben
srs? 2 dagen van te voren??quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij had geen zin maar hij liet nog wel weten waarom. Superchill
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het voelt langer geleden dat ik in dit topic was
Heeft faxie (of hoe die gast ook heet) je nog niet proberen te versieren?
Jij kan niet in KPD komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb hem mijn nummer niet gegeven
Wel zijn penis gezien maar ja, wie niet.
Wel kut, zo op korte termijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij had geen zin maar hij liet nog wel weten waarom. Superchill
Sorry Loka voor het trauma.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand heeft het mij laten zien
Whaaaat?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet ik.
Ik stuur Lokje alleen mijn eigen foto's
Dat zal wel jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet ik.
Ik stuur Lokje alleen mijn eigen foto's
Het klinkt wel een beetje foutquote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent er niet trots op dat andere mensen jou graag delen?
Ligt eraan wat de context isquote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef het maar op, ik geef mijn bronnen niet prijs
Hoe kan haar gezicht zo weinig zijn veranderd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
tering..quote:
hij deelt zichzelf en anderen hem. dan blijft er straks niks meer over.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Huehuequote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. is ook een beetje een lul. Mn zusje komt wel eten maar normaal doen we patatdag dus nu allemaal moeite en money voor nietsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tering..
en dan gewoon zonder reden van "hoor je nog wel, maar geen zin, dáág"
pfff, lekker dan, nu alleen met al dat voedsel enzo
Wachten tot die andere ook goedkoper wordt?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb dus alle DVD-boxen van een serie en nu is het nieuwe deel van seizoen dertien uit. Nu is het gehele seizoen goedkoper dan het tweede deel (eerste deel heb ik al) maar als ik die koop klopt mijn collectie niet meer. Autistisch dilemma.
Huh, je zusje gaat wel??quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja. is ook een beetje een lul. Mn zusje komt wel eten maar normaal doen we patatdag dus nu allemaal moeite en money voor niets
Die zal wel ingepakt zijnquote:
Dat is dus het probleem, aparte delen worden nooit goedkoper ik snap dat niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wachten tot die andere ook goedkoper wordt?
Hhaha. Normaal vet simpele pyjama dag mar papa vindt kerst belangrijk dus dure boodschappen en gedoe en menu bedach. En nu komt papa dus niet. Dus al die extra shit voor nietsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huh, je zusje gaat wel??
Wordt steeds gekker
oh ja, stom. lekker over je oren en die flos tegen je neus.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ik daar kerst voor nodig? Die is gewoon voor de warmte
Juistquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja, stom. lekker over je oren en die flos tegen je neus.
Ik ga beide dagen gourmetten.Ik had nog mazzel ook,ik had het laatste pakket in de AH vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
1e kerstdag beetje gourmetten. 2e kerstdag lekker niks.
Ik nodig mezelf uit bij jou. Dit jaar geen gourmet bij ons.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga beide dagen gourmetten.Ik had nog mazzel ook,ik had het laatste pakket in de AH vandaag.
Santa is niet sexyquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
[..]
bril nog op en je bent sexy as santa.
Gourmetten uit een pakket. Amateurquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga beide dagen gourmetten.Ik had nog mazzel ook,ik had het laatste pakket in de AH vandaag.
Hehehe. Nicequote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf uit bij jou. Dit jaar geen gourmet bij ons.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Nice
Ik eet denk ik pizza op eerste kerstdag
Gourmet-snobquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Santa is niet sexy
[..]
Gourmetten uit een pakket. Amateur
Lekker, dan nodig ik mijzelf bij jou uitquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Nice
Ik eet denk ik pizza op eerste kerstdag
Ik wil ook wel een kipje vullenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef Koettie het volgende:
Ik ga gevulde kip maken en bladerdeeghapjes met geitenkaas
Ah, zo'n santa pakje.. jij en je dirty mind, daar kan ik natuurlijk niet tegenopquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef perro. het volgende:
[..]
de santa in mijn hoofd wel. das een vrouw namelijk.
Wat is dit? Mijn liefde voor jou is over denk ikquote:
Smoothlikeyvie.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker, dan nodig ik mijzelf bij jou uit
jawel. muts over je oren en je bril op dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, zo'n santa pakje.. jij en je dirty mind, daar kan ik natuurlijk niet tegenop
Te makkelijk om te laten liggenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zo, nog net even voor kerst een echte ouderwetse Fax-opmerking
Alleen als ik de pizza maak. Dan is het lekker.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dit? Mijn liefde voor jou is over denk ik
[..]
Smoothlikeyvie.
Misschien dat er eerste kerstdag iemand langskomt, dan eet ik dat niet en bewaar het voor tweede kerstdag.
Nou, heb je iig met je zusje een leuke dag met lekker eten. En kan de pyama blijvenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hhaha. Normaal vet simpele pyjama dag mar papa vindt kerst belangrijk dus dure boodschappen en gedoe en menu bedach. En nu komt papa dus niet. Dus al die extra shit voor niets
Ah, mijn info reikt niet zo verquote:
Kut RTL.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
En donderdag natuurlijk Home Alone kijken.
Dan mag je die eens voor mij makenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen als ik de pizza maak. Dan is het lekker.
vlees van de ah. sowieso vlees van supermarkten.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ja best wel aangezien dat de enige film is die de Nederlandse televisie kan bedenken tijdens kerst.quote:
Deal.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je die eens voor mij maken
Omdat het een tijdloze klassieker isquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja best wel aangezien dat de enige film is die de Nederlandse televisie kan bedenken tijdens kerst.
Nee hoor, Mathilde ook vaak. En Beethovenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja best wel aangezien dat de enige film is die de Nederlandse televisie kan bedenken tijdens kerst.
Is cultuur.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha,kom maar langs.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf uit bij jou. Dit jaar geen gourmet bij ons.
en dat is de afgelopen 20 jaar al zo.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Love Actually komt er ook weer op..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft 'm al tien keer gezien?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat het een tijdloze klassieker is
Mathilde.... dat kind.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, Mathilde ook vaak. En Beethoven
Niet mijn keus,maar de rest van de familie is niet echt een kookwonder.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Santa is niet sexy
[..]
Gourmetten uit een pakket. Amateur
Nou en. Ik ga hem voor de 23e keer kijken en gewoon weer lachen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft 'm al tien keer gezien?
[..]
Mathilde.... dat kind.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en. Ik ga hem voor de 23e keer kijken en gewoon weer lachen.
Ik moest gisteren voor de 100e keer bijna weer hardop lachen om het grapje 'maar ik heb het uitgevonden' van Ernie in het liedje 'ik ben een kerstbal'quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb home alone nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moest gisteren voor de 100e keer bijna weer hardop lachen om het grapje 'maar ik heb het uitgevonden' van Ernie in het liedje 'ik ben een kerstbal'
Treurig maar waar.
lol, dat kan gewoon echt nietquote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb home alone nog nooit gezien.
Ga jezelf schamen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb home alone nog nooit gezien.
Die laatste is ernstig. De rest is niet belangrijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef perro. het volgende:
[..]
titanic ook nog nooit gezien. the godfather ook niet.
oh myquote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef perro. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef perro. het volgende:
[..]
Kreeg hij een kusje na afloop?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor het eerst toen iemand naar de bios uitgevraagd lol
De herinneringen. En arme jonge, beetje naar de Titanic meegaan. lol
Nee geloof het niet. We waren toen ook meer mee als back-up voor mijn vriendin en zijn vriend waarvan het eigenlijk meer een date was. Wij waren meer het wing-koppel, maar toch voelde het wel als echt uitvragen herinner ik mij nog.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kreeg hij een kusje na afloop?
Haha, lief wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. We waren toen ook meer mee als back-up voor mijn vriendin en zijn vriend waarvan het eigenlijk meer een date was. Wij waren meer het wing-koppel, maar toch voelde het wel als echt uitvragen herinner ik mij nog.
Een vriend van mij heeft laatste toegegeven alleen de eerste 45 minuten gezien te hebben van de Titanic en hij vond het een kut filmquote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef bamibij het volgende:
De Godfather niet gezien hebbenwat doe je jezelf aan
Leonardoquote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest wel een beetje huilen om Titanic.
Sowieso zou Leonardo reuze welkom bij mij zijn ook al begint hij een beetje oud te wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leonardo![]()
En ja, ook janken de eerste keer.
Ik ook, als dat strijkerskwartet op het zinkende schip staan te spelen met al die heisa eromheen en die 2 oude mensen in bed... janken...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ja, ook janken de eerste keer.
En ik denk dat ik het nog weet omdat het altijd toch wel een soort van crush is geweest die nooit over is gegaan. Hem al een paar jaar niet gezien maar weet zeker dat ik hem nog steeds leuk zou vinden denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, lief wel.
Leuk dat je het je na al die jaren nog herinnert.
Ik zou mijn eerste niet meer weten.
Je wordt zelf ook ouder, dat scheeltquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso zou Leonardo reuze welkom bij mij zijn ook al begint hij een beetje oud te worden
Nee, ik niet iigquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef perro. het volgende:
iemand die black mirror gezien heeft? met name s01e01?
whehe. je weet het zeker, denk je?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Eerste keer op de kamer van een jongen ook bedenk ik mij nu.
[..]
En ik denk dat ik het nog weet omdat het altijd toch wel een soort van crush is geweest die nooit over is gegaan. Hem al een paar jaar niet gezien maar weet zeker dat ik hem nog steeds leuk zou vinden denk ik.
Heb ik ook wel een beetje met mijn eerste crush denk ik, ik hou wel een soort eeuwig zwak voor die jongenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
En ik denk dat ik het nog weet omdat het altijd toch wel een soort van crush is geweest die nooit over is gegaan. Hem al een paar jaar niet gezien maar weet zeker dat ik hem nog steeds leuk zou vinden denk ik.
Goeie filmquote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor het eerst toen iemand naar de bios uitgevraagd lol
De herinneringen. En arme jonge, beetje naar de Titanic meegaan. lol
haha gevoelens veranderde tijdens de zin nogquote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef perro. het volgende:
[..]
whehe. je weet het zeker, denk je?
als je een steen in je maag wilt, kijken. anders ook. best realistisch en vrij schokkend ook. wel een echte zwarte spiegel die je wordt voorgehouden.quote:
Liever iets anders in mijn maag, dus nee dank je.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef perro. het volgende:
[..]
als je een steen in je maag wilt, kijken. anders ook. best realistisch en veij schokkend ook. wel een echte zwarte spiegel die je wordt voorgehouden.
jij vrouw.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha gevoelens veranderde tijdens de zin nog
Met Annemiekequote:Op woensdag 24 december 2014 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smoothe boi, die rival.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef rival het volgende:
[..]
Met Annemieke
Heb haar meegenomen naar de bios, en daar hebben we gezoend
Dat was mijn eerste date!
Ow,ik wel.Dat was toen ik 15 was.Enorm zenuwachtig vooraf totdat zij mij in de bioscoop zoende.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, lief wel.
Leuk dat je het je na al die jaren nog herinnert.
toch zelden iets gezien waar je met echte gemengde gevoelens naar zit te kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever iets anders in mijn maag, dus nee dank je.
Ik weet nog wel in welke bios en de kleur van de stoelen. Kan aanwijzen waar we van te voren wat dronken (frisje) en waar we zaten tijdens de film!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smoothe boi, die rival.
Welke film was het?
Haha, mooi man. Leuk om te zien wat voor indruk dat maakte.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet nog wel in welke bios en de kleur van de stoelen. Kan aanwijzen waar we van te voren wat dronken (frisje) en waar we zaten tijdens de film!
Maar welke film? Geen idee!
Ik weet zelfs nog wat ze aan had. Spijkerbroek/gympies met een wit strak shirtje
Eerste 'tong'zoen kopieerden we van wat we op tv zagen...quote:
Dat is makkelijk zeggen aangezien wij nu weten dat jij alleen hieraan denktquote:Op woensdag 24 december 2014 00:58 schreef perro. het volgende:
[..]
daarom houden we zo van jullie. soms.
Ja ben er zelf een beetje verbaast over nadat ik er net over na ging denken. Staat me echt nog veel van bij!!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, mooi man. Leuk om te zien wat voor indruk dat maakte.
Cutequote:Op woensdag 24 december 2014 01:00 schreef rival het volgende:
[..]
Eerste 'tong'zoen kopieerden we van wat we op tv zagen...
Daar waar ze geen tong gebruiken maar alleen met open mond tegen elkaar staan![]()
ik zie plaatje niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zeggen aangezien wij nu weten dat jij alleen hieraan denkt
[ afbeelding ]
omdat je verloor, of wat dat de 'prijs'?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie plaatje niet.
mijn eerste zoen was een weddenschap.
Hèhè. Doen, durven of de waarheid!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie plaatje niet.
mijn eerste zoen was een weddenschap.
de prijs. maar in retrospect eigenlijk niet echt.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat je verloor, of wat dat de 'prijs'?
Slaap lekker!quote:
Zo hoort dat toch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:06 schreef bamibij het volgende:
Eerste zoen bij de kluisjes in de brugklas
zonder durven. maar inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hèhè. Doen, durven of de waarheid!
Gekke kinderen
Geweldig spel, ik deed altijd doenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hèhè. Doen, durven of de waarheid!
Gekke kinderen
Ik snapte dat spel nooit zo.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geweldig spel, ik deed altijd doen
Ja, topserie. Maar die aflevering is alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef perro. het volgende:
iemand die black mirror gezien heeft? met name s01e01?
Dan is het niet leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snapte dat spel nooit zo.
Je kunt toch makkelijk liegen?
En als je iets niet wilde doen, wat dan?
En er is bij mij altijd de neiging lewde dingen te vragen
Je moest bij ons vrijwel altijd dingen doen die je ook graag wilde doen!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. Ik vond het altijd moeilijk vragen te verzinnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik weet het. heb alleen seizoen 1 gezien. nu voorlopig even bijkomen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, topserie. Maar die aflevering is alweer een tijdje geleden.
Weet nog wel dat ik redelijk beduusd was na elke episode, ja. De nieuwste was afgelopen week. Ook een sterke.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet het. heb alleen seizoen 1 gezien. nu voorlopig even bijkomen.
Iedereen durfde altijd alles natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
want de tegenpartij wilde niet meewerken?
oh, dan lag de lat gewoon niet hoog genoegquote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen durfde altijd alles natuurlijk
"ja, dat durf ik wel." "oki."quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
want de tegenpartij wilde niet meewerken?
Nah, als je t durfde moest je t ook doenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:16 schreef perro. het volgende:
[..]
"ja, dat durf ik wel." "oki."
saaaaaai.
seizoen 3 toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik redelijk beduusd was na elke episode, ja. De nieuwste was afgelopen week. Ook een sterke.
wij deden alleen waarheid of doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nah, als je t durfde moest je t ook doen
Had ik ook altijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me nu alleen maar vunzige dingen indenken die ik iemand zou vragen.
Ik moet maar niet meespelen.
Dat was de bedoeling dan ook!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me nu alleen maar vunzige dingen indenken die ik iemand zou vragen.
Ik moet maar niet meespelen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling dan ook!
Van te voren tegen je maten zeggen welk meisje je wilde zoenen
Protip, nooit zeggen met wie je niet wilt zoenen
Vies meisje, had ik niet achter je gezochtquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling dan ook!
Van te voren tegen je maten zeggen welk meisje je wilde zoenen
Protip, nooit zeggen met wie je niet wilt zoenen
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vies meisje, had ik niet achter je gezocht
[..]
Whehehe.
Ik hoorde niet bij de populaire kinderen dus ik deed daar niet aan mee
Ook die periodes ken ikquote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde niet bij de populaire kinderen dus ik deed daar niet aan mee
Ik steel niets.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef rival het volgende:
6 uur wekker en zien dat het 01:24 is
Truste
Je wilde niet pijpen op de wc?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vorige week op stap met mijn vriendinnen maar ze vinden me allemaal preuts
quote:
Ze gingen allemaal schuren met van die corpsballetjes en ik vond het maar viesquote:Op woensdag 24 december 2014 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilde niet pijpen op de wc?
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal schuren met van die corpsballetjes en ik vond het maar vies
Goed dat je niet bezwijkt onder peer pressure.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiuh. Kan jou wat schelenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vorige week op stap met mijn vriendinnen maar ze vinden me allemaal preuts
Slettenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Hahahahaha, awww.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vond die spelletjes toendertijd helemaal niet zo geweldig. Ik was altijd bang dat jongens zouden balen als ze een zoen van mij kregen.
Herkenbaar, ik was altijd diegene waarbij ze pech hadden als ze mij draaidenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vond die spelletjes toendertijd helemaal niet zo geweldig. Ik was altijd bang dat jongens zouden balen als ze een zoen van mij kregen.
Op mijn derde basisschool was het helemaal hip volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speelde iedereen die spelletjes dan?
Ik heb echt veel gemist.
Flesje draaien heb ik ook nooit gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speelde iedereen die spelletjes dan?
Ik heb echt veel gemist.
Ik kreeg een keer mijn crush met 1234567 kusje geven, en ik was echt bang dat hij baalde, dus toen deed ik het maar op de wang ipv mond.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahahaha, awww.
Ik slaakte een zucht van herkenbaarheid en medelijden.
In ieder geval je dosis vitamine C!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag slecht gegeten
Een frikandelbroodje, een sinaasappel en twee maisbroodjes.
Grappig hoeveel dat kan verschillen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn derde basisschool was het helemaal hip volgens mij.
Op de anderen niet zoveel van gemerkt.
Gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2014 01:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Flesje draaien heb ik ook nooit gedaan.
Misschien baalde hij wel dat hij geen mondkusje kreeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer mijn crush met 1234567 kusje geven, en ik was echt bang dat hij baalde, dus toen deed ik het maar op de wang ipv mond.Hij had wel zachte wangen. Hoe het voelde is me toen nog weken bij gebleven.
Side note; ik heb net een hele komkommer opgegeten.
Dat welquote:Op woensdag 24 december 2014 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In ieder geval je dosis vitamine C!
Goed voornemen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel
Morgen ga ik echt beter doen
Trusten!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed voornemen.
Ik ga maar eens slapen.
Dik.quote:
Dikkie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weinig?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gewogen dit weekend
57 kilo zei de weegschaal.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dikkie.Ik woog ooit 93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook ooit gezakt naar 69. Toen was ik dikker dan nu![]()
Je was toch best lang?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet dun voor mijn lengte hoor, gewoon normaal
Nee hoor.quote:
Je zag er zwaarder uit vond ikquote:Op woensdag 24 december 2014 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, nee
1,65 ongeveer, ik ben een dwergje.
Ben vier centimeter groter en vijf kilo zwaarder.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, nee
1,65 ongeveer, ik ben een dwergje.
Je overschat denk ik mijn lengte nog steeds, mijn BMI is gewoon 21 ofzo met dat gewichtquote:Op woensdag 24 december 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zag er zwaarder uit vond ik![]()
Oei nu begeef ik me op glad ijs![]()
Ik ben overigens slecht in gewicht schatten hoor
Ik denk hetquote:Op woensdag 24 december 2014 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je onderschat denk ik mijn lengte nog steeds, mijn BMI is gewoon 21 ofzo met dat gewicht
Beetje compact moet kunnen tochquote:Op woensdag 24 december 2014 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Prima figuur overigens hoor
Compact is juist leukquote:Op woensdag 24 december 2014 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje compact moet kunnen toch
Ik vind het verontrustend dat je dit hebt geprobeerd.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik paste wel in mijn koffer voor Amerika
Tros bananen mee gewonnenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustend dat je dit hebt geprobeerd.
Als ik nu ga slapen is dat nog drie uur eerder dan normaal dus het kan nog.quote:
Doe hetquote:Op woensdag 24 december 2014 02:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen is dat nog drie uur eerder dan normaal dus het kan nog.
Ik hoop dat het lukt.quote:
Gaat vast lukken.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt.
Welterusten Loka.
Kusje op je oorquote:Op woensdag 24 december 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik heb goed geslapen. Toen blafte de hond me wakker om half twee 's nachts
.
En de ruis in m'n oor wordt erger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |