quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
denk daar maar eens over na
het zonnetje in huis?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde persoon?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. 19 geworden vandaag.quote:
Rechts is de beste versiequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:
Dat is lachen! Twee jaar terug geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef netchip het volgende:
Morgen afsluiting van Serious Request op 't Houtplein in Haarlem. Ik ga er met een paar vrienden naartoe, ben benieuwd of 't een beetje leuk wordt. Vast wel.
Is dat nog niet voorbij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
Al een beetje zin in kerst hier iedereen?
Zelfs ik ga. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef netchip het volgende:
Morgen afsluiting van Serious Request op 't Houtplein in Haarlem. Ik ga er met een paar vrienden naartoe, ben benieuwd of 't een beetje leuk wordt. Vast wel.
zwaai naar ons als je gefilmd wordt daar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Koettie het volgende:
haha weird
[..]
Zelfs ik ga. Ben benieuwd.
Veel plezier, sfeertje is heerlijk in Haarlemquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef netchip het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
weten we hoe ze er uit ziet?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef perro. het volgende:
[..]
zwaai naar ons als je gefilmd wordt daar.
Vind je? Was er donderdag, vrijdag en zaterdag en vond het rustig en tam. Echt heel weird.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier, sfeertje is heerlijk in Haarlem
[..]
Ja hoor![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat is lachen! Twee jaar terug geweest
Tja, ik ga ook niet vaak uit. Door die alcoholwet die begin dit jaar werd ingevoerd, zijn veel uitgaansgelegenheden 18+ geworden. Vrij irritant. Vooral omdat ik toch niets drink (qua alcohol).quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Koettie het volgende:
haha weird
[..]
Zelfs ik ga. Ben benieuwd.
Oh zo. Tja, ga vaak genoeg uit maar heb niet zoveel met SRquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
Tja, ik ga ook niet vaak uit. Door die alcoholwet die begin dit jaar werd ingevoerd, zijn veel uitgaansgelegenheden 18+ geworden. Vrij irritant. Vooral omdat ik toch niets drink (qua alcohol).
ik was er zaterdag, heb me prima vermaaktquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Koettie het volgende:
[..]
Vind je? Was er donderdag, vrijdag en zaterdag en vond het rustig en tam. Echt heel weird.
Ben 't daar mee eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier, sfeertje is heerlijk in Haarlem
Meh, redelijk. Cadeaus nog inpakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
Ben ik zo oud?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je dan? Meestal kom je toch wel gewoon binnen joh? (Hier iig zie ik nog zat jong grut rondlopen-->Nijmegen).quote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
Tja, ik ga ook niet vaak uit. Door die alcoholwet die begin dit jaar werd ingevoerd, zijn veel uitgaansgelegenheden 18+ geworden. Vrij irritant. Vooral omdat ik toch niets drink (qua alcohol).
Oh, op die manier. Ik doe 't ook niet voor de muziek.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, ga vaak genoeg uit maar heb niet zoveel met SR
Ik ben bijna 16... Veel van mijn leeftijd hebben een nep-ID kaart.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Meestal kom je toch wel gewoon binnen joh? (Hier iig zie ik nog zat jong grut rondlopen-->Nijmegen).
En VA maar denken dat hij de jongste was hierquote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben bijna 16... Veel van mijn leeftijd hebben een nep-ID kaart.Dat gaat me wat te ver.
Ja, word gezellig, eerste kerstdag bij mijn vader met wat muzikale vrienden van hem, 2e kerstdag met familie gourmettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef bamibij het volgende:
Hoe oud is hij dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En VA maar denken dat hij de jongste was hier
Netjes hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef netchip het volgende:
(ik houd me namelijk netjes aan de wet).
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Koettie het volgende:
Mn pa heeft me gedumpt voor 2e kerstdag.
Hij had geen zin maar hij liet nog wel weten waarom. Superchillquote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een verdomd goede reden hebben
srs? 2 dagen van te voren??quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij had geen zin maar hij liet nog wel weten waarom. Superchill
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het voelt langer geleden dat ik in dit topic was
Heeft faxie (of hoe die gast ook heet) je nog niet proberen te versieren?
Jij kan niet in KPD komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb hem mijn nummer niet gegeven
Wel zijn penis gezien maar ja, wie niet.
Wel kut, zo op korte termijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij had geen zin maar hij liet nog wel weten waarom. Superchill
Sorry Loka voor het trauma.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand heeft het mij laten zien
Whaaaat?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet ik.
Ik stuur Lokje alleen mijn eigen foto's
Dat zal wel jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet ik.
Ik stuur Lokje alleen mijn eigen foto's
Het klinkt wel een beetje foutquote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent er niet trots op dat andere mensen jou graag delen?
Ligt eraan wat de context isquote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef het maar op, ik geef mijn bronnen niet prijs
Hoe kan haar gezicht zo weinig zijn veranderd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
tering..quote:
hij deelt zichzelf en anderen hem. dan blijft er straks niks meer over.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Huehuequote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. is ook een beetje een lul. Mn zusje komt wel eten maar normaal doen we patatdag dus nu allemaal moeite en money voor nietsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tering..
en dan gewoon zonder reden van "hoor je nog wel, maar geen zin, dáág"
pfff, lekker dan, nu alleen met al dat voedsel enzo
Wachten tot die andere ook goedkoper wordt?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb dus alle DVD-boxen van een serie en nu is het nieuwe deel van seizoen dertien uit. Nu is het gehele seizoen goedkoper dan het tweede deel (eerste deel heb ik al) maar als ik die koop klopt mijn collectie niet meer. Autistisch dilemma.
Huh, je zusje gaat wel??quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja. is ook een beetje een lul. Mn zusje komt wel eten maar normaal doen we patatdag dus nu allemaal moeite en money voor niets
Die zal wel ingepakt zijnquote:
Dat is dus het probleem, aparte delen worden nooit goedkoper ik snap dat niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wachten tot die andere ook goedkoper wordt?
Hhaha. Normaal vet simpele pyjama dag mar papa vindt kerst belangrijk dus dure boodschappen en gedoe en menu bedach. En nu komt papa dus niet. Dus al die extra shit voor nietsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huh, je zusje gaat wel??
Wordt steeds gekker
oh ja, stom. lekker over je oren en die flos tegen je neus.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ik daar kerst voor nodig? Die is gewoon voor de warmte
Juistquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja, stom. lekker over je oren en die flos tegen je neus.
Ik ga beide dagen gourmetten.Ik had nog mazzel ook,ik had het laatste pakket in de AH vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
1e kerstdag beetje gourmetten. 2e kerstdag lekker niks.
Ik nodig mezelf uit bij jou. Dit jaar geen gourmet bij ons.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga beide dagen gourmetten.Ik had nog mazzel ook,ik had het laatste pakket in de AH vandaag.
Santa is niet sexyquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
[..]
bril nog op en je bent sexy as santa.
Gourmetten uit een pakket. Amateurquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga beide dagen gourmetten.Ik had nog mazzel ook,ik had het laatste pakket in de AH vandaag.
Hehehe. Nicequote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf uit bij jou. Dit jaar geen gourmet bij ons.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Nice
Ik eet denk ik pizza op eerste kerstdag
Gourmet-snobquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Santa is niet sexy
[..]
Gourmetten uit een pakket. Amateur
Lekker, dan nodig ik mijzelf bij jou uitquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Nice
Ik eet denk ik pizza op eerste kerstdag
Ik wil ook wel een kipje vullenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef Koettie het volgende:
Ik ga gevulde kip maken en bladerdeeghapjes met geitenkaas
Ah, zo'n santa pakje.. jij en je dirty mind, daar kan ik natuurlijk niet tegenopquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef perro. het volgende:
[..]
de santa in mijn hoofd wel. das een vrouw namelijk.
Wat is dit? Mijn liefde voor jou is over denk ikquote:
Smoothlikeyvie.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker, dan nodig ik mijzelf bij jou uit
jawel. muts over je oren en je bril op dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, zo'n santa pakje.. jij en je dirty mind, daar kan ik natuurlijk niet tegenop
Te makkelijk om te laten liggenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zo, nog net even voor kerst een echte ouderwetse Fax-opmerking
Alleen als ik de pizza maak. Dan is het lekker.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dit? Mijn liefde voor jou is over denk ik
[..]
Smoothlikeyvie.
Misschien dat er eerste kerstdag iemand langskomt, dan eet ik dat niet en bewaar het voor tweede kerstdag.
Nou, heb je iig met je zusje een leuke dag met lekker eten. En kan de pyama blijvenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hhaha. Normaal vet simpele pyjama dag mar papa vindt kerst belangrijk dus dure boodschappen en gedoe en menu bedach. En nu komt papa dus niet. Dus al die extra shit voor niets
Ah, mijn info reikt niet zo verquote:
Kut RTL.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
En donderdag natuurlijk Home Alone kijken.
Dan mag je die eens voor mij makenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen als ik de pizza maak. Dan is het lekker.
vlees van de ah. sowieso vlees van supermarkten.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ja best wel aangezien dat de enige film is die de Nederlandse televisie kan bedenken tijdens kerst.quote:
Deal.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je die eens voor mij maken
Omdat het een tijdloze klassieker isquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja best wel aangezien dat de enige film is die de Nederlandse televisie kan bedenken tijdens kerst.
Nee hoor, Mathilde ook vaak. En Beethovenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja best wel aangezien dat de enige film is die de Nederlandse televisie kan bedenken tijdens kerst.
Is cultuur.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha,kom maar langs.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf uit bij jou. Dit jaar geen gourmet bij ons.
en dat is de afgelopen 20 jaar al zo.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Love Actually komt er ook weer op..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft 'm al tien keer gezien?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat het een tijdloze klassieker is
Mathilde.... dat kind.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, Mathilde ook vaak. En Beethoven
Niet mijn keus,maar de rest van de familie is niet echt een kookwonder.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Santa is niet sexy
[..]
Gourmetten uit een pakket. Amateur
Nou en. Ik ga hem voor de 23e keer kijken en gewoon weer lachen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft 'm al tien keer gezien?
[..]
Mathilde.... dat kind.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en. Ik ga hem voor de 23e keer kijken en gewoon weer lachen.
Ik moest gisteren voor de 100e keer bijna weer hardop lachen om het grapje 'maar ik heb het uitgevonden' van Ernie in het liedje 'ik ben een kerstbal'quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb home alone nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moest gisteren voor de 100e keer bijna weer hardop lachen om het grapje 'maar ik heb het uitgevonden' van Ernie in het liedje 'ik ben een kerstbal'
Treurig maar waar.
lol, dat kan gewoon echt nietquote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb home alone nog nooit gezien.
Ga jezelf schamen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb home alone nog nooit gezien.
Die laatste is ernstig. De rest is niet belangrijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef perro. het volgende:
[..]
titanic ook nog nooit gezien. the godfather ook niet.
oh myquote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef perro. het volgende:
[..]
titanic ook nog nooit gezien. the godfather ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |