Nee heb ik niet. & dankje. De eetlust is alweer over gelukkig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
sorry voor het sluiten..
Post was:
Fripsel: Heb je mandarijntjes of een lekker zoet peertje? Dat wil de zoete trek ook wel eens verminderen.
Wat vaak ook helpt is een glas water drinken en even tanden poetsen
En een prachtig jurkje trouwens, staat je erg goed en slank
Lief! Nu al! Snelle Jelle jij!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:37 schreef Tink89 het volgende:
Het menu voor vanavond btw:
Voor/tijdens het koken: Bruschetta met lactosevrije pesto.
Hoofd: Varkenshaas met katenspek, paddenstoelenmix en rozevalaardappeltjes uit de oven met knoflook en tijm.
Na: Lactosevrije roomyoghurt (lv yoghurt + lv slagroom) met verkruimelde bastognekoeken en kersen.
T: Dat regelt lief, geen idee dus...
S:
Leuk kerstcadeautjequote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef Fripsel het volgende:
WHOOOOOT. Ik dacht die 86 ga ik niet meer halen voor de kerst. Ga net op de weegschaal staan, 85,8 kg.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef Fripsel het volgende:
WHOOOOOT. Ik dacht die 86 ga ik niet meer halen voor de kerst. Ga net op de weegschaal staan, 85,8 kg.![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder stapje is er een toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn voor je!
Dat is voor mij een heel eind weg nog.
M'n lengte compenseert wel wat denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:10 schreef BananaPancake het volgende:
Same here..
Wel super Fripsel! Vond je op je foto ook al slank lijken
![]()
![]()
![]()
PB! Jij hier? Fijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lief! Nu al! Snelle Jelle jij!
![]()
![]()
![]()
Txs! Komt goedquote:
Nederlanders zijn zo schattig als het over complimentjes gaatquote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
M'n lengte compenseert wel wat denk ik.En de juiste kleding.
Wat ben jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zo schattig als het over complimentjes gaat
![]()
![]()
![]()
Yup! Ik blijf nog steeds afvallen. Voel me goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ieder stapje is er een toch?
Zo heb ik ook 101 subdoelen voor volgend jaar
Slimquote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! Ik blijf nog steeds afvallen. Voel me goed.
Heb al het hele jaar afspraken laten inplannen met fysio, dus ook lekker doortrainen!
1 op 1. Eén keer per week. En dan ook nog één of twee keer zelf.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slimtrain je 1 op 1 met je fysio of in een klein groepje?
Fijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 11:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
PB! Jij hier? Fijn!
En tja... zoals ik eerder in dit topic al riep, volg ik al jaren m'n verstand en besloot ik nu om maar gewoon op m'n gevoel af te gaan. Het voelt ontzettend goed, dus langzaam maar zeker is het toch wel echt m'n lief ja![]()
Jij bent echt goed bezig! Knap!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
1 op 1. Eén keer per week. En dan ook nog één of twee keer zelf.
Ik vind het erg motiverend en heb er ook lol in
Dat geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat qua verzekering gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker bezig!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb FBTO met 1000 euro vergoeding (38 keer)quote:Op woensdag 24 december 2014 14:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat qua verzekering gedaan?
Ah ik heb toevallig net dezelfde uitgekozen. Vind al die wijzigingen maar niks, maarja.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb FBTO met 1000 euro vergoeding (38 keer)
Ben er 'ingerold' omdat ik daar 3 jaar geleden een jaar behandeling had vanwege gebroken enkel.
Het wordt opgegeven als fysiobehandeling. Training op zich wordt niet vergoed,
gek word je ervan!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ah ik heb toevallig net dezelfde uitgekozen. Vind al die wijzigingen maar niks, maarja.
Ja al 2,5 jaar dezelfde ondertussen.quote:
Wow wat cool dat je dat kan!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fijne kerstdagen Tink!
Ik ga hier nog even patsen met mijn zelfgemaakte jurk(die stiekem ook alweer wat ruim zit ook al had ik al flink ingenomen)
[ afbeelding ]
Dat zegt die van mij ook altijd. Komt wel goed dus!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja al 2,5 jaar dezelfde ondertussen.Hij zei dat ik me er niet te druk om moest maken, ik kwam al zolang dat als het echt niet ging lukken we samen wel een oplossing zouden zoeken.
Nice!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fijne kerstdagen Tink!
Ik ga hier nog even patsen met mijn zelfgemaakte jurk(die stiekem ook alweer wat ruim zit ook al had ik al flink ingenomen)
[ afbeelding ]
eg wel!quote:
Hear, hear! Ik ben er ook helemaal klaar mee. Ik heb alleen zin in 31 december. Dan ben ik jarig en aangezien ik vorig jaar een verschrikkelijke rotverjaardag heb gehad, heb ik dit jaar recht op een leuk feestje.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:08 schreef Zeester het volgende:
Fijne feestdagen liefjes. Ik heb nog nooit zoveel zin gehad in dat het jaar en kerst over is! Tijd voor een nieuw begin.
Hier is alles kant en klaar. Carpaccio van de AH, sla met tomaat en avocado, haricot verts en entrecote met aardappelkroketjes. Mijn moeder lust niets en krijgt énorme stress van kerst (terwijl mijn vader en ik koken). Ik zou echt met liefde een kerstdiner voor ons drietjes koken in de ruime keuken van m'n ouders maar dat mag niet want ik maak er een teringbende van volgens mams.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hear, hear! Ik ben er ook helemaal klaar mee. Ik heb alleen zin in 31 december. Dan ben ik jarig en aangezien ik vorig jaar een verschrikkelijke rotverjaardag heb gehad, heb ik dit jaar recht op een leuk feestje.
Ik krijg in ieder geval kado's van mijn wishlist: een accuboor van mijn lief en een stofzuiger en emmers van mijn ouders. Ik ben gisteren al voor praktische steenbok uitgemaakt![]()
Ik verveel me kapot op het moment. Ik zit bij mijn ouders en mag niets doen terwijk de rest bezig is![]()
Het eten zal in ieder geval niet te gek worden. Kippensoep, runderrollade, spruiten, gevulde appels.
Ik ben er ook echt heeeeel blij meequote:
Bij goed volgepropt klinkt het helemaal niet alsof je genoten hebt en het meer om de hoeveelheid gaat dan of het daadwerkelijk lekker is..quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:04 schreef Stratman het volgende:
Gister mezelf goed volgepropt, vanavond zal dat ook zeker wel lukken, word gegourmetDus ik ga vanaf morgen weer keihard aan de slag (Oliebollen/appelflappen eet ik toch niet
)
qft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:36 schreef Fripsel het volgende:
Ach jongens. Ik zit niet alleen, maar met m'n vriend. Maar dat betekent nog niet per defnitie dat het gezellig is hoor.
quote:
Oh, nee hoor! Ik heb echt heerlijk gegeten, maar heb het er ook goed van genomen, zeg maarquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bij goed volgepropt klinkt het helemaal niet alsof je genoten hebt en het meer om de hoeveelheid gaat dan of het daadwerkelijk lekker is..
netjes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:10 schreef Daf46 het volgende:
Wat ik geschreven heb?
Nee, dat is geen spam. Ik deel enkel mijn ervaring.
Ik was wat zwaarder dan gemiddeld, en ik had een buik(je). Sinds ik anders ben gaan eten ben ik ongeveer 2 cm buikomvang kwijt.
Het is hier nog steeds bar grijs, koud en harde wind.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat ziet de wereld er mooi uit met een laag sneeuw er op
Optimistquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds bar grijs, koud en harde wind.
Zit jij bij mij om de hoek?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds bar grijs, koud en harde wind.
Zo groot is het grijze deel geloof ik niet, dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit jij bij mij om de hoek?
Hier het eten gedurende de dag redelijk beperkt gehouden, dus aardig zoals verwacht. Gewicht was ook nog hetzelfde als voor de kerst, dus ik wacht af wat het gaat doen.![]()
Daar ben ik ook blij omquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, hier sneeuwt het nog steeds. Het is maar goed dat we vandaag niet af hebben gesproken vandaag Tink.
Ik ben gek op sneeuw. Vanochtend op de begraafplaats was het prachtig
Kun je dat niet aangeven op werk en eerste dag halve dag werken? Evt in overleg met arts?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil ook sneeuw
Zie er behoorlijk tegenop om maandag weer aan het werk te moeten, ben nog zo moe van longontsteking&herstel. Merk ook dat ik gisteren gewoon echt teveel heb gedaan en zoveel was het niet eens.
Maar WW geeft misschien wel meer een stok achter de deur?quote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef Zeester het volgende:
Ik ben morgen vrij, en op de planning staat een planning maken voor plan herstart dieet. Ik ga sowieso even een lijst maken van gezonde avondmaaltijden, en een grove maaltijd planning maken voor de komende tijd. Ik kan toch niet voor meer dan 3 dagen boodschappen kwijt in de koelkast. Verder wil ik weer ontbijten met havermout, gewoon warm uit de magnetron, dat beviel een tijd lang goed en is lekker cheap. En ik wil de 7 minute workout weer oppakken. Mijn huisgenootje en ik willen ook 1x in de week samen gaan zwemmen. Is niet zoveel, maar is al wel een hoop meer dan ik nu sport dus alle kleine beetjes helpen. Dan hopelijk snel weer richting de 90, en van daaruit nieuwe progressie maken. Het doel is 85 kilo uiteindelijk. En vanuit daar zie ik het wel.
Ow, en nadenken of ik de WW weer ga oppikken, en welke dag dan. Eigenlijk zou het wel goed zijn, maar ik denk dat ik WW technisch wel een beetje uitgeleerd ben, ik weet hoe het moet, nu alleen toepassen.
Zowel leidinggevende en manager zijn er morgen beide niet, wat erg handig is. Nou ja, ik zie wel hoe ik deze week overleef en anders zit ik de week erna gewoon weer thuis. Niet dat het nu uitkomt aangezien er meerdere langdurig zieken zijn etc... en ik een van de weinige fulltimers ben.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kun je dat niet aangeven op werk en eerste dag halve dag werken? Evt in overleg met arts?
Helemaal stabiel stabiel?quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zit inmiddels een jaar stabiel op gewicht, wat ook wel een flinke overwinning is. Voor de komende maanden wil ik naar mijn streefgewicht (nog zo'n 5kg eraf) en dan dat vast zien te houden.Ik hoop dat ik binnenkort gewoon het sporten weer rustig op kan pakken.
Schommelingen daargelaten jaar stabiel idd. Niks eraan, niks eraf.quote:Op zondag 28 december 2014 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal stabiel stabiel?
Schommelingen daargelaten? Netjes. Ik ga nog steeds omlaag![]()
Ik vreet 3000kcal ongeveer dus het is niet dat ik weinig eet ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Schommelingen daargelaten jaar stabiel idd. Niks eraan, niks eraf.
Maar jij spoort niet...vertel eens iets wat we nog niet weten
He bah, ik snap dat je het dan een lastige keuze vindt om zelf te maken. Misschien gewoon zien wat de week brengt. Gelukkig heb je wel een dagje vrij halverwege, dat scheelt een hoop denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zowel leidinggevende en manager zijn er morgen beide niet, wat erg handig is. Nou ja, ik zie wel hoe ik deze week overleef en anders zit ik de week erna gewoon weer thuis. Niet dat het nu uitkomt aangezien er meerdere langdurig zieken zijn etc... en ik een van de weinige fulltimers ben.
Succes met je herstart ZeesterJe kan het!
Ik zit inmiddels een jaar stabiel op gewicht, wat ook wel een flinke overwinning is. Voor de komende maanden wil ik naar mijn streefgewicht (nog zo'n 5kg eraf) en dan dat vast zien te houden.Ik hoop dat ik binnenkort gewoon het sporten weer rustig op kan pakken.
Ja, WW geeft zeker een stok achter de deur, maar goed, ik kan niet mijn hele leven elke week naar de WW gaan, ooit zal ik het zelf moeten doen. En ik denk dat ik dat wel kan, als ik de juiste mindset hou. Vandaar dus de twijfel, ja, het helpt en is effectief, maar ik moet het ook alleen kunnen.quote:Op zondag 28 december 2014 13:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar WW geeft misschien wel meer een stok achter de deur?
Verder goed bezig met plannen!
Ik heb hetzelfde ook al in mijn hoofd gedaan.
Maar er is toch niets mis met een tijdelijk steuntje in de rug joh. Ik snap dat je het graag zelf wilt doen, maar als het helpt dan helpt hetquote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, WW geeft zeker een stok achter de deur, maar goed, ik kan niet mijn hele leven elke week naar de WW gaan, ooit zal ik het zelf moeten doen. En ik denk dat ik dat wel kan, als ik de juiste mindset hou. Vandaar dus de twijfel, ja, het helpt en is effectief, maar ik moet het ook alleen kunnen.
Doe maar een beetje voorzichtig d-e. Je hebt niets aan een terugval.quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zowel leidinggevende en manager zijn er morgen beide niet, wat erg handig is. Nou ja, ik zie wel hoe ik deze week overleef en anders zit ik de week erna gewoon weer thuis. Niet dat het nu uitkomt aangezien er meerdere langdurig zieken zijn etc... en ik een van de weinige fulltimers ben.
Succes met je herstart ZeesterJe kan het!
Dat is ook waar. Ik twijfel nog even verder. (Heb ook gewoon geen zin om me daar te melden na lange tijd en 5 kilo te zijn aangekomen natuurlijk...)quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar er is toch niets mis met een tijdelijk steuntje in de rug joh. Ik snap dat je het graag zelf wilt doen, maar als het helpt dan helpt het
10000 is nog best een hoop he!quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Sjeen het volgende:
Beessie, je zegt verstandige dingen
Vanmiddag al wat gewandeld, maar ik wil eigenlijk mijn 10.000 stappen halen vandaag. Dus na het eten (Kip Laksa) nog maar een rondje doen
Lekker belangrijk wat ze daar denkenquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik twijfel nog even verder. (Heb ook gewoon geen zin om me daar te melden na lange tijd en 5 kilo te zijn aangekomen natuurlijk...)
Soms heb ik m'n momentenquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Sjeen het volgende:
Beessie, je zegt verstandige dingen
Vanmiddag al wat gewandeld, maar ik wil eigenlijk mijn 10.000 stappen halen vandaag. Dus na het eten (Kip Laksa) nog maar een rondje doen
Helemaal waar, en daar zet ik me ook heus wel overheen als het nodig is. Misschien moet ik de beslissing gewoon nog even uitstellen anders. 1 januari de knop om, mocht het na een maand nog niet het gewenste resultaat hebben, dan ga ik alsnog weer beginnen. Dat kan ook prima.quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat ze daar denkenHet gaat toch om jou en dat jij weer lekker in je vel komt te zitten
Ik zou zo graag een keer een werkdag zo'n ding dragen, ik ben zo benieuwd hoeveel stappen ik tijdens een dag serveerster spelen zet!quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Sjeen het volgende:
Jup, moet er nog 3500 vandaag. Gisteren bijna 19000 gehaald, maar toen hebben we ook haast 10km gewandeld.
Geen app die je kunt downloaden? Geeft ook al een indicatiequote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer een werkdag zo'n ding dragen, ik ben zo benieuwd hoeveel stappen ik tijdens een dag serveerster spelen zet!
Góh wat fijn voor je. Maar ik zit nu in dit topic omdat ik een beetje zat werd van het egocentrische zie mij honderdduizend kilo's benchpressen en het 3voudige wegvregen, het niet reageren op andermans reacties in de 'waar iedereen welkom is maar waar we niet reageren als je niet in het straatje past'-reeks. Thnx but no thnx.quote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vreet 3000kcal ongeveer dus het is niet dat ik weinig eet ofzo
Ja het is ook echt niet de meest handige situatie momenteel en baal er ook flink van. Nieuwjaarsdag inderdaad vrij en de maandag erop ook, dus iig 2 relatief 'korte' weken. Maar in de zorg is toch altijd de patiënt hier de dupe van, helaas.quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
He bah, ik snap dat je het dan een lastige keuze vindt om zelf te maken. Misschien gewoon zien wat de week brengt. Gelukkig heb je wel een dagje vrij halverwege, dat scheelt een hoop denk ik.
Stabiel op gewicht is echt een goede prestatie. Ik was dat ook zo'n beetje, schommelingen daargelaten, maar dan terwijl ik probeerde af te vallen. Toen ik dat losliet kwam er wel iets bij. De kerstdagen hebben trouwens geen steiging veroorzaakt, daar ben ik erg blij mee.
Ik doe mijn best. Voldoende, gezond eten (voor zover er al eetlust isquote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe maar een beetje voorzichtig d-e. Je hebt niets aan een terugval.
Oh kut. Daar zeg je wat. Ik heb gisterenochtend mijn auto ergens geparkeerd. Daarna heeft het nog zeker 10 uur gesneeuwd. En nu vriest het. Kut kut kut. Gelukkig brengt mijn vriend me naar mijn auto dus dan kan hij mooi even helpen. Hij had zaterdagochtend mijn auto ook al uitgegraven omdat ik te laat was opgestaanquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn S van vandaag was ruim een uur bezig zijn met de auto uitgraven onder de laag vastgevroren omdat gisteren halfgesmolten sneeuw. Man, wat had ik koude tenen.
Die nightrun van de runnersworld? Hoe was het? Beter dan de city run?quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen sneeuw hier.
Kwam wel goed uit met mijn funrunnetje ook, met glibberspul was het vast niet doorgegaan.
En ik sluit me aan bij de rest, stabiel kunnen blijven is top! Stuk beter dan jojo'en ook.
Je 'moet' niets natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, WW geeft zeker een stok achter de deur, maar goed, ik kan niet mijn hele leven elke week naar de WW gaan, ooit zal ik het zelf moeten doen. En ik denk dat ik dat wel kan, als ik de juiste mindset hou. Vandaar dus de twijfel, ja, het helpt en is effectief, maar ik moet het ook alleen kunnen.
Jup, die. Was best geinig, totaal niet te vergelijken met de city run. Dit was in twee groepen voor de lol een rondje van 5,5km door de stad hobbelen, er was ook geen parcours afgezet ofzo. Werd wel heel netjes gedacht om de tragere medemens ook. En meerennende kerstbomen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die nightrun van de runnersworld? Hoe was het? Beter dan de city run?
De venkel is lekker zacht en daardoor is het echt een confortfoodmaaltijd voor mij. En binnen een kwartier klaar. Receptje. Niet eens dieetonverantwoord met een salade ernaast.quote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Venkel en garnalen. Huu... ik kan me over het algemeen de smaak van gecombineerde ingrediënten prima voorstellen maar deze twee heb ik nog nooit bij elkaar verzonnen. Is het echt lekker ja?
Die dochter van jou heeft smaak! Ik heb nu ook trek in cobb saladquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef Sjeen het volgende:
Morgen eten we cobb salad op verzoek van dochter en nu staat een restverwerkingssoepje te pruttelen (venkel/bleekselderij).
Mijn stappen zal ik niet halen vandaag, pas sinds half elf uit bed en zit te studeren nu.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik lijk gelukkig weer bijna beter. En ik voel dat er een slanker mens in mij schuiltIk ga ervoor!
Ik ben het echt ineens zo ontzettend zat om dik te zijn, niet normaal meer zeg. Hier zat ik op te wachtenquote:
Precies! Ik geloof dat je het kunt...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben het echt ineens zo ontzettend zat om dik te zijn, niet normaal meer zeg. Hier zat ik op te wachtenEn qua timing is het perfect.
Mijn vriend en ik werken per vandaag samen thuis. Ik ben geen stiekeme eter op zich maar het gaat overdag qua uitgebreide lunches enzo wel regelmatig wat uitgebreider als hij er niet is om opmerkingen te maken. Maar nu is hij er wel dus moet ik normaal doen. Hij maakt eigenlijk geen opmerkingen trouwens, dat zit gewoon in mijn hoofd![]()
Ik heb ook heel lang gedacht dat het toch allemaal geen nut had. Ik wordt ongetwijfeld weer een paar maanden ziek binnenkort en dan zit alles wat ik er af heb gelijnd er toch snel weer aan. Ja, zo werkt het wel maar als ik niet afval, komt er hoe dan ook een kilo of 5 bij als ik ziek ben. Dat kunnen dan maar beter de kilo's zijn die ik al afgevallen was in plaats van verse kilo's. En misschien word ik wel helemaal niet ziek en word ik een waanzinnig sportieve slanke fitte den. Zou zomaar kunnen
Ken je de Facebook van happy food lovers?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben het echt ineens zo ontzettend zat om dik te zijn, niet normaal meer zeg. Hier zat ik op te wachtenEn qua timing is het perfect.
Mijn vriend en ik werken per vandaag samen thuis. Ik ben geen stiekeme eter op zich maar het gaat overdag qua uitgebreide lunches enzo wel regelmatig wat uitgebreider als hij er niet is om opmerkingen te maken. Maar nu is hij er wel dus moet ik normaal doen. Hij maakt eigenlijk geen opmerkingen trouwens, dat zit gewoon in mijn hoofd![]()
Ik heb ook heel lang gedacht dat het toch allemaal geen nut had. Ik wordt ongetwijfeld weer een paar maanden ziek binnenkort en dan zit alles wat ik er af heb gelijnd er toch snel weer aan. Ja, zo werkt het wel maar als ik niet afval, komt er hoe dan ook een kilo of 5 bij als ik ziek ben. Dat kunnen dan maar beter de kilo's zijn die ik al afgevallen was in plaats van verse kilo's. En misschien word ik wel helemaal niet ziek en word ik een waanzinnig sportieve slanke fitte den. Zou zomaar kunnen
Ken ik niet, vertel? Kan even niet kijken nu.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ken je de Facebook van happy food lovers?
Voor recepten kijk ik altijd op foodgawker.com, maar misschien ken je dat al.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Zijn er nog meer leuke facebookgroepen over eten/afvallen?
Of weblogs met lekkere recepten?
Prob, ik zoek net even snel, maar kan die groep niet vinden op facebook?
Hey dat is ook mijn bmi op dit momentquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef BananaPancake het volgende:
Is ook zeker een doel van mij! Zit nu op 31,3. Ben dus voor het eerst boven die 30 beland..
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sarabi, ik heb misschien nog een lekkere lunchsalade voor je. Ik heb hem net gekocht bij AH met 35% korting maar hij is volgens mij prima zelf te maken:
Quinoa
Tuinbonen
Erwten
Broccoli
Geraspte wortel
Amandelen
Pistachenoten
Pompoenpitten
Koranderblad
Dressing van zonnebloemolie, gembersiroop, sojasaus.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Alleen wonen is ook meer huishouden voor jezelf alleen, dus meer beweging. Plus je nieuwe liefde zal je ook wel lichamelijk bezighouden toch? Ik geloof nooit dat jij weer aan gaat komen, Tink, je hebt discipline genoeg, heb je al lang laten zien!
Haha, de saxofoonmevrouw ook echtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Nog een dagje zaterdag, morgen familiebrunch en sinterdriekoningenkerstviering en dan ga ik de 5:2 van .. van ... van wie ook weer?de saxofoonmevrouw doen.
ik ook, haar stem maakt dat mijn eetlust spontaan vergaat... Het werkt dus welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word nu al helemaal simpel van de Sonja Bakker radioreclame over haar nieuwe boek bij Lidl
Lol, inderdaad ja. Noord-Hollandse accenten, ik kan er echt slecht tegenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ook, haar stem maakt dat mijn eetlust spontaan vergaat... Het werkt dus wel
En dan is ze ook nog de hele dag bij jequote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ook, haar stem maakt dat mijn eetlust spontaan vergaat... Het werkt dus wel
hoe vond je mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zijn trouwens vast heel aardige Noord-Hollanders/Westfriezen hoor![]()
Ik was vorig jaar op mijn eerste Fok meet en toen kwam ik er achter dat dieetclubbers vaak heel anders in mijn hoofd klinken dan in real life. Vooral SQ
Van jou had ik niet anders verwacht dan zo'n cute Limburgs accentquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoe vond je mij
Wokken is nog best gezond trouwens, fitbittechnisch dan
De fitbit is gewoon een veredelde stappenteller. En ik heb er maar weer eens een nieuwe batterij in gedaan per 1-1. Ik vind het een erg leuk gadget en deze was ook nog wel redelijk betaalbaar. Op zich duur voor een stappenteller, maar wel veel leuker qua grafiekjes online etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van jou had ik niet anders verwacht dan zo'n cute Limburgs accent![]()
Vertel eens over de fitbit?
ik kreeg de Flex voor kerst, omdat het zo leuk combineert met de Aria die in de badkamer staat. En omdat ik toch ook wel nieuwsgierig was naar hoe actief ik nu echt ben op werkdagen en hoe onrustig in mijn slaap.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De fitbit is gewoon een veredelde stappenteller. En ik heb er maar weer eens een nieuwe batterij in gedaan per 1-1. Ik vind het een erg leuk gadget en deze was ook nog wel redelijk betaalbaar. Op zich duur voor een stappenteller, maar wel veel leuker qua grafiekjes online etc.
Hier meer info: http://www.fitbit.com/uk
Ik heb de fitbit zip. Lekker klein en ik wil niets om mijn pols.
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:57 schreef Zeester het volgende:
Aargh, ik was vroeg naar bed en word wakker omdat ik moest plassen uit een droom met de allerlekkerste en chiqueste koekjes en taartjes ooit. Ik nam net een hap uit een macaron toen ik wakker werd.
Aargh! Detox!
Ja nee ik bedoel juist niet dat ik dan méér wil gaan eten, maar dat ik dan té zuinig word. Ik mis het heel erg om iets te hebben om me in vast te bijten, sport, school, werk.. Ik heb er allemaal de energie niet voor en dat vind ik heel moeilijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef BananaPancake het volgende:
@ Fripsel
Je kan prima afvallen zonder te sporten, dus vooral niet meer gaan eten, dan baal je alleen maar meer.
Verder wel vervelend dat je lijf niet meewerkt met wat je wil natuurlijk, sterkte daarmee..
Jij was trouwens jarig gisteren toch? Nog gefeliciteerd
Ik zoek hem opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ken ik niet, vertel? Kan even niet kijken nu.
Moet je die squats achter elkaar doen? Of mag het ook verdeeld over de dagquote:Op maandag 5 januari 2015 09:29 schreef Fripsel het volgende:
Lijstje voor vandaag!
O: twee crackers met filet americain
T: beetje kwark met kneepje honing
L: twee boterhammen met Kipgrillworst
T: mango
D: bij vrienden
S: 55 squats
Welkom terug Dannyquote:Op maandag 5 januari 2015 08:55 schreef Danny het volgende:
Ga ook maar weer eens beginnen. Vanmorgen op de schaal en die gaf een schrikbarende 115.5Kg (BMI: 39,5) aan. Daar moet minstens 30Kg vanaf, liefst meer, dus
- sporten
- niet snoepen
- niet nog een tweede bord, en een derde, en een vierde, en de restjes van de kinderen er nog bij
We eten al heel veel vetloos en gevarieerd. Het is dus vooral het gebrek aan beweging, tevéél eten en natuurlijk het 's avonds nog even een zak chips, grote reep milka, halve kilo M&M's e.d.
Maar vandaag gaan we er weer tegenaan. 3x per week crosstrainer en hometrainer, meer wandelen en misschien een stukje rennen hier en daar.
Heb er zin in. Nou ja, in het kwijtraken van de kilo's, niet in het sporten an sich natuurlijk
Nou ja, het heeft twee jaar geduurd om de 20kg die ik twee jaar geleden weg heb gesport er weer aan te eten, dus op zich gaat afvallen bij mij sneller dan er-weer-aan-etenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Welkom terug DannySorry, dat moest ik even zeggen
![]()
Hallo! Wat eet je zoal op een dag? Of wat ben je van plan?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef Shay_ het volgende:
Hier ook maar weer eens aan de slag, meer beweging, gezond eet ik al, maar de tussendoortjes maar weer laten staan.
Ik lach niet om je kilo's, ik lach omdat ik jou welkom heet op je eigen forumquote:Op maandag 5 januari 2015 10:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft twee jaar geduurd om de 20kg die ik twee jaar geleden weg heb gesport er weer aan te eten, dus op zich gaat afvallen bij mij sneller dan er-weer-aan-eten
Ik eet ongeveer op een dag:quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hallo! Wat eet je zoal op een dag? Of wat ben je van plan?
Voor mij ook weer lijstjestijd:
O: smoothie met fruitsalade, banaan, spinazie, havermout, lijnzaad en kwark
T: eierkoek
L: 2 bruin met restjessalade (mais, artisjok, sla, komkommer, tomaat, whatever ik verder nog kan vinden) en een mok karnemelk
T: restje restjessalade, bakje Griekse yoghurt en walnoten, blikje ansjovisolijven
A: de Hello Fresh box wordt nog gebracht, even kijken met welke maaltijd ik begin
T: 2 zuurtjes
Is het een optie om 'gezonde' maaltijden in porties in te vriezen voor als je geen tijd/zin hebt om zelf te koken maar wel een alternatief hebt voor als hij kookt of mee-eet?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:05 schreef Zeester het volgende:
Welkom Danny.
Ik moet nog wel eventjes een oplossing bedenken voor dagen als gisteren. Ik had gisteren een laaaange werkdag, met een zieke collega, dus extra hard werken om het gat te vullen. Weinig tijd voor pauze, maar dus ook weinig gegeten.
Mijn huisgenoot heeft een vriendje waarmee we heel vaak samen eten, en die lust vrij weinig, en heeft ook een heel slecht idee van wat gezond is. Hij appte dat wij samen moesten koken, want huisgenootje was nog aan het werk, en ik was ook aan het overwerken dus ik zei 'kies jij maar, maar zorg dat het gezond is, met veel groente'.
En het werden wraps, met een kilo gehakt, saus uit een zakje, ijsbergsla, mais en een minibakje bruine bonen als groente, en hij had speciaal voor mij nog een tomaat en avocado meegenomen als extra groente.
Volgende keer moet ik dus denk ik toch maar denken 'suck it up' en zelf koken, want hij weet gewoon niet zo goed wat gezond is, en wat wel gezond is lust hij niet. Lastige keuze om te maken na zo'n vermoeiende dag.
Lijstje gister:
O: havermout
L1: 2 bruine boterhammen met omelet van 2 eieren, 2 plakjes ham en veel rauwkost
L2: 2 roggerondjes met 45+ kaas, nog 3 plakjes kaas extra zodat het stuk op was
T: kwart stukje hamburger met gesmolten kaas (alleen vlees en kaas)
D: 2 wraps met gehakt, ijsbergsla, tomaat, avocado, beetje crème fraiche, mais
Had nog fruit meegenomen als toetje, maar om half 10 ging het licht definitief uit en ben ik gaan slapen.
Vandaag:
O: havermout
L: gewoon roggebrood met hummus
T: koffie met een vriendin, dus wrslk een latte ergens.
D: jamie's zoete aardappelpuree met kip en maissalade (evt wordt de mais salade nog andere groente wegens gister ook mais)
T: druiven
Ja, dat zou wel een optie zijn, maar ik heb maar een heel klein vriezertje dus dat is altijd beetje puzzelen. En het vergt planning, niet mijn sterkste kant zeg maarquote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Shay_ het volgende:
[..]
Is het een optie om 'gezonde' maaltijden in porties in te vriezen voor als je geen tijd/zin hebt om zelf te koken maar wel een alternatief hebt voor als hij kookt of mee-eet?
Wat zijn roggerondjes trouwens?Ik heb gegoogled maar kom borrelhapjes tegen haha.
Ik moet zeggen dat bij mij bijna alle keren dat ik niet lekker uitkom, of weer teveel ongezonde maaltijden heb gehad, het m zat in de planning. Geen boodschappen in huis, als je dan al niet gaat bestellen maar naar de supermarkt gaat, allemaal ongezonde shit meeneemt omdat hongerquote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een optie zijn, maar ik heb maar een heel klein vriezertje dus dat is altijd beetje puzzelen. En het vergt planning, niet mijn sterkste kant zeg maar.
Misschien moet ik het vriesvak maar weer eens ontdooien en opruimen, dat helpt al een hoop qua ruimte.
Roggerondjes zijn roggebroodjes van de biowinkel die ik heel lekker vind. Zitten volgens mij ook zonnebloempitten in ofzo, ze zijn iets lichter van kleur dan gewoon roggebrood en ook iets smeuïger. Normaal doe ik geen boodschappen bij de biowinkel, maar havermout koop ik wel daar, vind ik lekkerder, en dan neem ik deze roggerondjes vaak mee.
http://ekoland.eu/assortiment/roggerondje-zonnepit/
Ik vind het gewoon ook echt niet zo handig, ingevroren eten. Dan is het weer zo'n harde klont en duurt het een uur voor het ontdooid is, sta ik me daar weer aan te ergeren. Ik eet vaak eten met veel groente, die is dan weer heel slap geworden, is het geheel weer niet lekker. Of ik kook, stop een deel in de vriezer en denk de dag erna meteen al van 'geen zin om te koken, ik eet dit wel.' Eigenlijk zou ik gister maar tot 3 werken, maar dat werd tot half 7 vanwege zieke collega, dus het was ook niet persé slechte planning, meer veranderde planning. En ons keukentje is super mini, dus als ik dan apart wil koken moet ik gelijk erna alles afwassen zodat zij ook kunnen koken. En daar had ik dan weer weinig zin inquote:Op maandag 5 januari 2015 11:34 schreef Shay_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat bij mij bijna alle keren dat ik niet lekker uitkom, of weer teveel ongezonde maaltijden heb gehad, het m zat in de planning. Geen boodschappen in huis, als je dan al niet gaat bestellen maar naar de supermarkt gaat, allemaal ongezonde shit meeneemt omdat honger
Bestellen doe ik eigenlijk nooit (want krent)Scheelt alweer.
Klinkt goed, misschien leuk voor de variatie![]()
Zou je bijvoorbeeld een paar porties rode pastasaus ofzo in kunnen vriezen? Eerst in bakjes en dan later in zakjes zodat het makkelijk stapelt en weinig ruimte inneemt. Dan vraag je in zulke situaties als gisteren of huisgenoot of vriendje het uit de vriezer haalt en hoef je alleen nog een zak voorgesneden Italiaanse groenten en pasta te regelen. Of een zak wokgroenten in de vriezer en die opbakken met een flinke omelet ofzo. Oh nee, dat is dan ws apart koken.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook echt niet zo handig, ingevroren eten. Dan is het weer zo'n harde klont en duurt het een uur voor het ontdooid is, sta ik me daar weer aan te ergeren. Ik eet vaak eten met veel groente, die is dan weer heel slap geworden, is het geheel weer niet lekker. Of ik kook, stop een deel in de vriezer en denk de dag erna meteen al van 'geen zin om te koken, ik eet dit wel.' Eigenlijk zou ik gister maar tot 3 werken, maar dat werd tot half 7 vanwege zieke collega, dus het was ook niet persé slechte planning, meer veranderde planning. En ons keukentje is super mini, dus als ik dan apart wil koken moet ik gelijk erna alles afwassen zodat zij ook kunnen koken. En daar had ik dan weer weinig zin in.
Heel erg eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook echt niet zo handig, ingevroren eten. Dan is het weer zo'n harde klont en duurt het een uur voor het ontdooid is, sta ik me daar weer aan te ergeren. Ik eet vaak eten met veel groente, die is dan weer heel slap geworden, is het geheel weer niet lekker. Of ik kook, stop een deel in de vriezer en denk de dag erna meteen al van 'geen zin om te koken, ik eet dit wel.' Eigenlijk zou ik gister maar tot 3 werken, maar dat werd tot half 7 vanwege zieke collega, dus het was ook niet persé slechte planning, meer veranderde planning. En ons keukentje is super mini, dus als ik dan apart wil koken moet ik gelijk erna alles afwassen zodat zij ook kunnen koken. En daar had ik dan weer weinig zin in.
Ik stop vooral bakjes soep in de vriezer.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vind ik een goede.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik stop vooral bakjes soep in de vriezer.Om te beginnen is het fijn om een heel grote pan in één keer te koken. Op lange werkdagen zet ik dan 's ochtends zo'n bakje in de koelkast, of op het aanrecht. Dan is het aardig ontdooid als ik thuis kom. Als ik dat dan eerst eet, heb ik daarna niet zo'n honger meer en ben ik beter in staat om het nog aan te vullen met iets gezonds.
Nou, dat vond ik ook ja!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie mooie lijstjes voorbij komen vandaag
Beter! Ik wil er deze keer niet zoveel druk opleggen. Vorige keer wist mijn werk het bijvoorbeeld ook. En dan werd er (uit belangstelling! Helemaal niet slecht bedoeld!) gevraagd hoeveel ik was afgevallen. Als ik dan een week niets kwijt was, voelde dat als persoonlijk falen waardoor de druk nogal opliep. Ik ging steeds strenger doen met als gevolg dat je dan natuurlijk gegarandeerd op een gegeven moment ongelooflijk gigantisch gaat snaaienquote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef Sarabi het volgende:
Zelf doe ik maar geen lijstjes meer want dat ging de vorige niet zo goed.
Mijn doel is normaal ontbijten (yoghurt of kwark), lunchen met veel groente en diner = wat de pot schaft.
Verder gezonde tussendoortjes behalve vrijdagavond dat is mijn cheatmoment.
Ook wil ik elke dag trouw myfitnesspall invullen.
Dat is uiteindelijk het belangrijkstequote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wil er gezond mee om proberen te gaan.
Pastasalade met gegrilde of gewokte groente oid?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
Goed blijven plannen en vooral je valkuilen voorkomen blijft bij mij toch wel het belangrijkste. Alhoewel de laatste weken voor mij dieettechnisch en op andere vlakken ook flink bagger waren.
Ik gooi er zo iig een mail uit om mn bootcampabonnement de komende 4 weken te bevriezen. Al is het alleen al uit zelfbescherming dat ik niet overmoedig te snel ga sporten want dat trekt mn lijf gewoon nog niet.
Heeft er iemand nog een goede tip voor een snelle vegamaaltijd voor morgenavond?![]()
dat moet ik ook echt gaan regelen, de dingen die ik van Tink heb gekregen moeten nog goed opgeruimd wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef Sarabi het volgende:
Dit weekend trouwens eens mijn kledingkast opruimen.
Er hangt/ligt nu veel in dat ik niet pas en daardoor zie ik de dingen die ik wel pas meestal niet liggen
Hopelijk kunnen ze volgende winter dan weer in de kast en anders doe ik ze weg.
Dankjewel en goed bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:59 schreef Shay_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Weegschaal gaf vandaag bijna een kilo lichter aan dan toen ik begon
Daar ben ik het roerend mee eens. Net maar even m'n module voor therapieën aangezet en een afspraak bij de fysio gemaakt. Ik haat het als ik niet mag paardrijden, dus moet wel echt even een andere uitlaatklep gaan zoeken...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zuchtr, 3 ons aangekomen. Ik zal nog eens mn best doen zegAh well, morgen beter.
Tink, wat ontzettend, ontzettend klote zeg!
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En Sarabi, balen joh, die feestdagenkilo's. Gelukkig zijn ze er snel aangekomen en gaan ze er met normaal eten en leven en lekker veel dansen ook wel weer snel af. Niet te lang terug kijken, maar gas erop en door
1 kilo.. Ik ben zo jaloers op jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jongens, ik ben weer terug
December was een fiasco maar de schade beperkt (rondom een kilotje)
Vandaag gaat de boel weer op de rails!
Vandaag was het zelfs maar een halvequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
1 kilo.. Ik ben zo jaloers op je
Ik heb dat af en toe ook sinds een paar dagen bij sommige topics, storend inderdaad. Een refresh helpt meestal wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:46 schreef Tink89 het volgende:
Uhm, ben ik de enige bij wie alle berichten opeens in het midden uitgelijnd zijn? Het is echt afschuwelijk...
En verder ga ik nu even een soepje eten. Heb het zo koud!
Heb ik soms ook, erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:46 schreef Tink89 het volgende:
Uhm, ben ik de enige bij wie alle berichten opeens in het midden uitgelijnd zijn? Het is echt afschuwelijk...
En verder ga ik nu even een soepje eten. Heb het zo koud!
POIDH!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:
Zooo weer heerlijk gesportAl m'n sportkleding was te groot dus had nieuw gehaald. Voel me er bijna sexy in
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh... Ik heb verse muntquote:
Nee ik vind brood wel lekker? Gewoon wat er staat? Dat ik het brood heb gekocht omdat het vierkant is en dat een fijne vorm is voor mijn autistische kantje maar dat de sneetjes nu wel heel klein zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte met je schouder Tink.. dit soort dingen kunnen vreselijk lang duren dus wel je lichaam in de gaten houden !
Fripsel, mooi meiske
Rhubarb... wat bedoel je met: Ik heb vierkant brood gekocht omdat de autist in mij dat mooi vond (als ik geen lekker eten mag, dan maar mooi!)
Vind je brood niet lekker? dan proberen een vervanging te zoeken want anders wil het echt niet.
Vind je volkorencrackers, volkorenbeschuit oid lekkerder? Anders wat eitjes/rosbief/salade
Verse munttheequote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Meh... Ik heb verse muntMaar goed ook want ik had iets nodig om de smaak van slootwater weg te krijgen. Ik dacht dat brandnetel met citroengrasthee een goed idee was in de supermarkt. Maar ze hebben er ook zoethout
in gedaan, brr.
Nee hij heeft het wel vaker gedaan en als ie een idee in zijn hoofd heeft...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:02 schreef BananaPancake het volgende:
Hij wil vast vanzelf wel meer eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |