Nee heb ik niet. & dankje. De eetlust is alweer over gelukkig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
sorry voor het sluiten..
Post was:
Fripsel: Heb je mandarijntjes of een lekker zoet peertje? Dat wil de zoete trek ook wel eens verminderen.
Wat vaak ook helpt is een glas water drinken en even tanden poetsen
En een prachtig jurkje trouwens, staat je erg goed en slank
Lief! Nu al! Snelle Jelle jij!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:37 schreef Tink89 het volgende:
Het menu voor vanavond btw:
Voor/tijdens het koken: Bruschetta met lactosevrije pesto.
Hoofd: Varkenshaas met katenspek, paddenstoelenmix en rozevalaardappeltjes uit de oven met knoflook en tijm.
Na: Lactosevrije roomyoghurt (lv yoghurt + lv slagroom) met verkruimelde bastognekoeken en kersen.
T: Dat regelt lief, geen idee dus...
S:
Leuk kerstcadeautjequote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef Fripsel het volgende:
WHOOOOOT. Ik dacht die 86 ga ik niet meer halen voor de kerst. Ga net op de weegschaal staan, 85,8 kg.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef Fripsel het volgende:
WHOOOOOT. Ik dacht die 86 ga ik niet meer halen voor de kerst. Ga net op de weegschaal staan, 85,8 kg.![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder stapje is er een toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn voor je!
Dat is voor mij een heel eind weg nog.
M'n lengte compenseert wel wat denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:10 schreef BananaPancake het volgende:
Same here..
Wel super Fripsel! Vond je op je foto ook al slank lijken
![]()
![]()
![]()
PB! Jij hier? Fijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lief! Nu al! Snelle Jelle jij!
![]()
![]()
![]()
Txs! Komt goedquote:
Nederlanders zijn zo schattig als het over complimentjes gaatquote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
M'n lengte compenseert wel wat denk ik.En de juiste kleding.
Wat ben jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zo schattig als het over complimentjes gaat
![]()
![]()
![]()
Yup! Ik blijf nog steeds afvallen. Voel me goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ieder stapje is er een toch?
Zo heb ik ook 101 subdoelen voor volgend jaar
Slimquote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! Ik blijf nog steeds afvallen. Voel me goed.
Heb al het hele jaar afspraken laten inplannen met fysio, dus ook lekker doortrainen!
1 op 1. Eén keer per week. En dan ook nog één of twee keer zelf.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slimtrain je 1 op 1 met je fysio of in een klein groepje?
Fijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 11:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
PB! Jij hier? Fijn!
En tja... zoals ik eerder in dit topic al riep, volg ik al jaren m'n verstand en besloot ik nu om maar gewoon op m'n gevoel af te gaan. Het voelt ontzettend goed, dus langzaam maar zeker is het toch wel echt m'n lief ja![]()
Jij bent echt goed bezig! Knap!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
1 op 1. Eén keer per week. En dan ook nog één of twee keer zelf.
Ik vind het erg motiverend en heb er ook lol in
Dat geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat qua verzekering gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker bezig!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb FBTO met 1000 euro vergoeding (38 keer)quote:Op woensdag 24 december 2014 14:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat qua verzekering gedaan?
Ah ik heb toevallig net dezelfde uitgekozen. Vind al die wijzigingen maar niks, maarja.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb FBTO met 1000 euro vergoeding (38 keer)
Ben er 'ingerold' omdat ik daar 3 jaar geleden een jaar behandeling had vanwege gebroken enkel.
Het wordt opgegeven als fysiobehandeling. Training op zich wordt niet vergoed,
gek word je ervan!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ah ik heb toevallig net dezelfde uitgekozen. Vind al die wijzigingen maar niks, maarja.
Ja al 2,5 jaar dezelfde ondertussen.quote:
Wow wat cool dat je dat kan!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fijne kerstdagen Tink!
Ik ga hier nog even patsen met mijn zelfgemaakte jurk(die stiekem ook alweer wat ruim zit ook al had ik al flink ingenomen)
[ afbeelding ]
Dat zegt die van mij ook altijd. Komt wel goed dus!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja al 2,5 jaar dezelfde ondertussen.Hij zei dat ik me er niet te druk om moest maken, ik kwam al zolang dat als het echt niet ging lukken we samen wel een oplossing zouden zoeken.
Nice!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fijne kerstdagen Tink!
Ik ga hier nog even patsen met mijn zelfgemaakte jurk(die stiekem ook alweer wat ruim zit ook al had ik al flink ingenomen)
[ afbeelding ]
eg wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |