SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
die is al de hele tijd zo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:29 schreef deadprez het volgende:
wie heeft de opmaak van de op verneukt
djedje dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:29 schreef deadprez het volgende:
DjeDjequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:29 schreef deadprez het volgende:
Dat was mijn carrière in een notendopquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, je verwart het met mijn universitaire loopbaan.
Voor sommigen zijn ondermaatse prestaties het hoogst haalbare.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was mijn carrière in een notendop
WTFquote:
Er zijn pm's verdwenen die ik vorig jaar rond deze tijd had verstuurd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet niet wat dit betekent.
Ik maak screenshots van al mijn PMs en DMs.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er zijn pm's verdwenen die ik vorig jaar rond deze tijd had verstuurd.
Ze proberen me te besodeflikkeren!:quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij zijn ondermaatse prestaties het hoogst haalbare.
guuspech6quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is fylax5mod net zoiets als guuspech6?
Ik stem niet.quote:
Sure. De admins gaan jouw pmbox doorzoeken om pm's te verwijderen die je een tijd geleden verstuurd hebt. Flikker toch een end op met het verkondigen van onwaarheden man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
houses, plsquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet er nu toch altijd wel een beetje om lachen
Dan daal je bij deze in aanzienquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat best grappig
Dan kan ik dan weer minder om lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan daal je bij deze in aanzien
Kan ik weer stijgen door een topic te openen op een niet nader noemen fora?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan daal je bij deze in aanzien
beter verkoop je een katanaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan ik weer stijgen door een topic te openen op een niet nader noemen fora?
ligt eraan welk niet nader te noemen forum het betreftquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan ik weer stijgen door een topic te openen op een niet nader noemen fora?
Omdat ik het zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon zo enorm slecht is
Ehm dit is een SC hoink dat weet je zelf ook. Niet met 2 maten meten nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed hier weggaan, niet voor niets dat dit het stemtopic is.
je mag van mij blijven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm dit is een SC hoink dat weet je zelf ook. Niet met 2 maten meten nu.
En ik ga zeer zeker niet weg
Drakequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks weer 12 uur lang drake luisteren in bus
quote:
Dank u. Gelukkig is niet iedereen gemeen.quote:
Welkom 2Nutz, ik hoop dat je het een beetje leuk vind en dat je alles ook niet al te serieus neemt. Zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ehm dit is een SC hoink dat weet je zelf ook. Niet met 2 maten meten nu.
En ik ga zeer zeker niet weg
heb het op repeat sinds je weg bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks weer 12 uur lang drake luisteren in bus
Jou neem ik niet meer serieusquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welkom 2Nutz, ik hoop dat je het een beetje leuk vind en dat je alles ook niet al te serieus neemt. Zou zonde zijn.
Ben benieuwd naar je verdere bijdrage.
You miss me a little when I'm gone dus hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het op repeat sinds je weg bent
Hij zit wellicht gewoon in een wat mindere periode. Kan ons allemaal gebeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2NutZ is sowieso een stuk leuker dan hoink
she only love you when you walk awayquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
You miss me a little when I'm gone dus hehe
zo'n tagje dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zit wellicht gewoon in een wat mindere periode. Kan ons allemaal gebeuren.
Kan je hier nog wat mee winnen eigenlijk? srs vraag
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
You miss me a little when I'm gone dus hehe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
she only love you when you walk away
respectquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je hier nog wat mee winnen eigenlijk? srs vraag
Oh coolquote:
Nee, dat zijn de Yvonne-awards.quote:
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Yvonne-awards.
Overigens moet KLB dit jaar wél participeren en Deadprez benoemen tot winnaar.
I'm just saying you could do betterquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
the good ones go,
the good ones go,
If you wait too long
Wolvendagen beste dagen. Never forget ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh cooldie gaven ze eerder nog wel eens zo weg. Er was een gebruiker met de tag coke-barbie
Serieuze gains ook nog dus wowquote:
Ja. Die toezegging heb ik ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?
Ja anders werd het teveel ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?
ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wolvendagen beste dagen. Never forget rip
Ja Guus, zo werkt het niet. Dan ga je zelf maar met yvonne dm-en.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik wil wel tagje als meest geliefde/leukste puberboy dan.
Moet ik dan ook smeken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja Guus, zo werkt het niet. Dan ga je zelf maar met yvonne dm-en.
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
I'm just saying you could do better
And I'll start hating only if you make me
als je het maar laatquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ff vergeten dat ik je weet uit moet loggen. Wacht ff.
+1quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.
Beste nnummer dit btw
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.
Beste nnummer dit btw
Wat denk je zelf, dat je zoiets zo maar krijgt? Voor niets gaat de zon op Guus! Je kan wel zien dat je nog een puber bent, migado godkk.quote:
Als je op zo'n forum zit besef je pas hoe tolerant FOK! is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
m'n eerste bericht op fylax z'n forum is verwijderd
BadSnoopey, pleasequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat je zoiets zo maar krijgt? Voor niets gaat de zon op Guus! Je kan wel zien dat je nog een puber bent, migado godkk.
geen mods was het toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
m'n eerste bericht op fylax z'n forum is verwijderd
zoveel pijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
We threw a party yea we threw a party
Bishes came over, yea we threw a party
I was just calling as they was just leaving
Talk to me pls don't have much to believe in
I need you right now are you down to listen to me
Too many drinks have been given to me
I had sex four times this week I can explainquote:
oh dan post ik ff datzelfde bericht in het geen mod forumquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
die post was niet in het geen mod forum
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I had sex four times this week I can explain
Having a hard time adjusting to fame
Gevoelige drake beste drake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou drake best willen voelen ;squote:Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I had sex four times this week I can explain
Having a hard time adjusting to fame
Gevoelige drake beste drake
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.Het valt me op dat je vaak nogal overstuur raakt als het over donkere mannen gaat, speelt daar iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Hij is toch niet donker? Net zo zwart als President Obama.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Het valt me op dat je vaak nogal overstuur raakt als het over donkere mannen gaat, speelt daar iets?
[..]
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.started from degrassi in a chairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 drop rule tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is toch niet donker? Net zo zwart als President Obama.
Ja ik weet niet hoe dat allemaal precies werkt. Misschien moet je z'n voorliefde voor kip testen of andere stereotyperende gedragregels op hem loslaten, misschien is dat een optie voor uitsluitsel?quote:
wanne racist bende togquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat allemaal precies werkt. Misschien moet je z'n voorliefde voor kip testen of andere stereotyperende gedragregels op hem loslaten, misschien is dat een optie voor uitsluitsel?
Wow jezus, subtiel racisme hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat allemaal precies werkt. Misschien moet je z'n voorliefde voor kip testen of andere stereotyperende gedragregels op hem loslaten, misschien is dat een optie voor uitsluitsel?
Ze kan in z'n broekje voelen. En als hij haar verlaat zodra ze zwanger is bestaat er geen twijfel meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo maar die Turken moeten echt terug naar Marokko en dat onhollandse ebolavoer mgoen ze met zich mee nemen ook.quote:
Stop met yoghurt eten danquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo maar die Turken moeten echt terug naar Marokko en dat onhollandse ebolavoer mgoen ze met zich mee nemen ook.
Ömdat drop zwart is?quote:
Dat is grieks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stop met yoghurt eten dan
Ik eet Griekse Yoghurtquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stop met yoghurt eten dan
Ik zat op die randje sahbi jij ging floep daar overheenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze kan in z'n broekje voelen. En als hij haar verlaat zodra ze zwanger is bestaat er geen twijfel meer
Ja hoe de fuck kan datquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er ebola op mijn scherm zat, maar er staat dus echt een trema op de o.
Welke?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou wel een rolletje drop lusten nu.
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er ebola op mijn scherm zat, maar er staat dus echt een trema op de o.
dat heet een trömaquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
hoezo kan er geen trema op de ö zitten
Hij mag van mij alle punten als dat hem blij maakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ai, als Hoink in vorm is pakt die zo meteen een punt.
Moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
dat heet een tröma
kanker fatoe iedereen high 5
Waarom alle drop over 1 kam scheren?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
drop is tering maar dan ook teringvies
omdat alle drop tering maar dan ook teringvies isquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom alle drop over 1 kam scheren?
Ben jij wel helemaal honderd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
drop is tering maar dan ook teringvies
Belachelijk. Je hebt nooit alle drop gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat alle drop tering maar dan ook teringvies is
ik ben jonger dan datquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal honderd?![]()
![]()
![]()
bewijs hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk. Je hebt nooit alle drop gehad.
Flashbacks naar het snoepwinkeltje hierquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of deze
[ afbeelding ]
ben speeksel aan het overproduceren
Ik kan dit niet.quote:
pffff dropquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kun je drop nou niet lekker vinden man
op twitter geplaatstquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verstandelijk beperkt bedoel je.
dacht ik alquote:
Deze waren 5 ct per stuk. Die citroenkauwgompjes waren ook lekker. Het was echt feest als je 2 kwartjes kon opmaken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flashbacks naar het snoepwinkeltje hierje had ook van zulken in het geel enzo maar dan zuur
Hele boterhamzakjes mee op de fiets vol met citroentjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deze waren 5 ct per stuk. Die citroenkauwgompjes waren ook lekker. Het was echt feest als je 2 kwartjes kon opmaken.
Dat heet marketing.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat plaatje is wel hoax, je kon hier echt geen goede bubbels mee blazen.
twitter:GrenneRobert twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 02:51:10Surround yourself with those who bring out the best in you, not the stress in you. reageer retweet
twitter:GrenneRobert twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 02:46:24Anything I've done that was ultimately worthwhile initially scared me to death. -Betty Bender reageer retweet
Echt blij dat deze man me volgt nu.twitter:GrenneRobert twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 02:47:03Truth is not diminished by the number of people who believe it. reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
twitter:GrenneRobert twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 02:51:10Surround yourself with those who bring out the best in you, not the stress in you. reageer retweet
twitter:GrenneRobert twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 02:46:24Anything I've done that was ultimately worthwhile initially scared me to death. -Betty Bender reageer retweet
Echt blij dat deze man me volgt nu.twitter:GrenneRobert twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 02:47:03Truth is not diminished by the number of people who believe it. reageer retweet
Als die van jou iets voorstelde had ik kunnen menen dat je op de jouwe was getrapt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Dat meelwormpje van jou stelt ook weinig voor
Ook gewoon nog steeds met twitter bezig..quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
mijn sexy uiterlijk, mijn leuke en romantische persoonlijkheid, mijn humoristische en creatieve tweetsquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom volgen die modellen jou man?
Dat van Mortaxx meen ik niet hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:29 schreef Blackings het volgende:
Hoink loopt iedereen te vuren ofzo :'v
Keek net naar de tweet van Herman en kreeg die meldingquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook gewoon nog steeds met twitter bezig..
Hoink moet even een lekkere jonko opsteken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:29 schreef Blackings het volgende:
Hoink loopt iedereen te vuren ofzo :'v
Gewoon gekocht dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn sexy uiterlijk, mijn leuke en romantische persoonlijkheid, mijn humoristische en creatieve tweets
Goede tweet, al zeg ik het zelf.twitter:Guusjeboy twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 15:27:53@GrenneRobert ey man nice quotes thanx for following. How have you found my twitter account? reageer retweet
Wat kan je wel?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wat kan je wel?
Semi-grappige tweets plaatsten over een internetforum.
wat heb ik jou misdaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wat kan je wel?
Semi-grappige tweets plaatsten over een internetforum.
Ik eet altijd vlaquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ligt aan je opvattingen over yoghurt.
twitter:HeetGeenHermann twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 15:35:22@GrenneRobert hi, you recently followed a guy named @Guusjeboyplease unfollow him, he's a mean person who will stalk and insult you reageer retweet
Jij bent gewoon gepikeerd dat ik drakegrapjes maak.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink moet even een lekkere jonko opsteken.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gepikeerd dat ik drakegrapjes maak.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:44 schreef Blackings het volgende:
Waarom hebben we geen LilWayneHQ smileys op FOK
waar gaat ie overquote:
quote:
Ga jij maar weer twitteren, battieboy.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet heel nieuw seizoen nog kijken
Ohquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pewdiepie en dat soort shit, hij komt er zelf ook in voor
Godverdomme dat is treurigquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
quote:
ik vond die best leuk, moet sowieso altijd lachen om cartmanquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zaten maar een paar grappige stukjes in, zoals die agenten die negergrapjes maakten bijv maar de rest was echt kutquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond die best leuk, moet sowieso altijd lachen om cartman
ewaquote:
goed. en met jou?quote:
Waar vind je dit, ik ben noob.quote:
wat een pauper je hebt hem wel geklapt tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:51 schreef Blackings het volgende:
Loooooooooool kleine broertje van mijn mattie komt aan mijn deur bedelen voor geld mi gado!!!
quote:
niet kunnen quotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
http://www.lilwaynehq.com/forums/misc.php?do=showsmilies
wat lach je mijn broertje uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:51 schreef Blackings het volgende:
Loooooooooool kleine broertje van mijn mattie komt aan mijn deur bedelen voor geld mi gado!!!
nee ik gooide 2 eu op z'n bakkesquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een pauper je hebt hem wel geklapt toch
mooi. praat me er niet van, kom net uit het ziekenhuisquote:
ik verziek img tags door met [ / ] af te sluiten waardoor dit gebeurt, gr.quote:
?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik verziek img tags door met [ / ] af te sluiten waardoor dit gebeurt, gr.
die gozer weegt 40kg ofzo dus je kan hem niet zijn, gr.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mooi. praat me er niet van, kom net uit het ziekenhuiskon er met haast heen. ineens behoorlijk veel bloed, bleek dat er een stukje open was gegaan, maar dat moest hoorde ik in 't zkh omdat er rotzooi/oud bloed uit moet. maar schrok wel
nogal jaquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
google op drake smileys en dan afbeeldingen
ga hem klappenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
die gozer weegt 40kg ofzo dus je kan hem niet zijn, gr.
Heftig man, wats kebeurt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mooi. praat me er niet van, kom net uit het ziekenhuiskon er met haast heen. ineens behoorlijk veel bloed, bleek dat er een stukje open was gegaan, maar dat moest hoorde ik in 't zkh omdat er rotzooi/oud bloed uit moet. maar schrok wel
lol dat zegt ie tochquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
wat een tyfustopic ineens met al die negerpics
Veel bloed ineens, omdat er dus iets open ligt, omdat er rotzooi uit moest komen of zo. Hadden ze alleen nooit gezegd dus was nogal schrikken.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
wat een tyfustopic ineens met al die negerpics
Fypquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
wat een aidstopic ineens met al die negerpics
Heb je onder een steen gelegen ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom?
Is Toto geopereerd ofzo?
Ben je geopereerd ofzo dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel bloed ineens, omdat er dus iets open ligt, omdat er rotzooi uit moest komen of zo. Hadden ze alleen nooit gezegd dus was nogal schrikken.
Ben er bang voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je onder een steen gelegen ofzo.
racistquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
ah boelers ik ga ff series kijken enzo totdat die ebola negers niet meer gepost worden
lol er is echt al 1 jaar een reeks hierover en ja hij is geopereerd.quote:
kan iemand TR gooien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
ah boelers ik ga ff series kijken enzo totdat die ebola negers niet meer gepost worden
check nieuwe themaquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
google op drake smileys en dan afbeeldingen
retronet.nlquote:
quote:
waarom is daar geen klaagbaakquote:
quote:
gr.quote:
Uhu, best welquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toto, ik heb de reeks gevonden. Heftig man!
ik heb al fittie met guus en blackings beter ga jij ook niet fittie met mij startenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een sukkeltje
[ afbeelding ]
Je hebt geen fittie met mij, anders zou ik je vuren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al fittie met guus en blackings beter ga jij ook niet fittie met mij starten
Fittie met Guus? Fittie met mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al fittie met guus en blackings beter ga jij ook niet fittie met mij starten
je deed paar posts geleden gemeen tegen mij, dat zie ik als fittiequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je hebt geen fittie met mij, anders zou ik je vuren.
wajoo ik maakte grapje man ik heb geen fittie met guusquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fittie met Guus? Fittie met mij.
Ik doe gemeen tegen iedereenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je deed paar posts geleden gemeen tegen mij, dat zie ik als fittie
Komt omdat je een labiele mongool bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar bij mij voelt het extra persoonlijk aan
koekwousquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt omdat je een labiele mongool bent.
Fittie met Guus, houses en blacklings?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan stuur ik aberella op je afquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Fittie met Guus, houses en blacklings?
Fittie met mij.
Doe dan, aber en ik zijn niet te breken.quote:
maar goed dat het topic bijna voorbij isquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Herman verpest de sfeer in dit topic.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar goed dat het topic bijna voorbij is
Idd doe maar geen vervolg meer voortaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar goed dat het topic bijna voorbij is
ik zal na dit topic tegen iedereen aardig doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd doe maar geen vervolg meer voortaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |