die gozer weegt 40kg ofzo dus je kan hem niet zijn, gr.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mooi. praat me er niet van, kom net uit het ziekenhuiskon er met haast heen. ineens behoorlijk veel bloed, bleek dat er een stukje open was gegaan, maar dat moest hoorde ik in 't zkh omdat er rotzooi/oud bloed uit moet. maar schrok wel
nogal jaquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
google op drake smileys en dan afbeeldingen
ga hem klappenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
die gozer weegt 40kg ofzo dus je kan hem niet zijn, gr.
Heftig man, wats kebeurt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mooi. praat me er niet van, kom net uit het ziekenhuiskon er met haast heen. ineens behoorlijk veel bloed, bleek dat er een stukje open was gegaan, maar dat moest hoorde ik in 't zkh omdat er rotzooi/oud bloed uit moet. maar schrok wel
lol dat zegt ie tochquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
wat een tyfustopic ineens met al die negerpics
Veel bloed ineens, omdat er dus iets open ligt, omdat er rotzooi uit moest komen of zo. Hadden ze alleen nooit gezegd dus was nogal schrikken.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
wat een tyfustopic ineens met al die negerpics
Fypquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
wat een aidstopic ineens met al die negerpics
Heb je onder een steen gelegen ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom?
Is Toto geopereerd ofzo?
Ben je geopereerd ofzo dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel bloed ineens, omdat er dus iets open ligt, omdat er rotzooi uit moest komen of zo. Hadden ze alleen nooit gezegd dus was nogal schrikken.
Ben er bang voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je onder een steen gelegen ofzo.
racistquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
ah boelers ik ga ff series kijken enzo totdat die ebola negers niet meer gepost worden
lol er is echt al 1 jaar een reeks hierover en ja hij is geopereerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |