You miss me a little when I'm gone dus hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het op repeat sinds je weg bent
Hij zit wellicht gewoon in een wat mindere periode. Kan ons allemaal gebeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2NutZ is sowieso een stuk leuker dan hoink
she only love you when you walk awayquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
You miss me a little when I'm gone dus hehe
zo'n tagje dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zit wellicht gewoon in een wat mindere periode. Kan ons allemaal gebeuren.
Kan je hier nog wat mee winnen eigenlijk? srs vraag
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
You miss me a little when I'm gone dus hehe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
she only love you when you walk away
respectquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je hier nog wat mee winnen eigenlijk? srs vraag
Oh coolquote:
Nee, dat zijn de Yvonne-awards.quote:
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Yvonne-awards.
Overigens moet KLB dit jaar wél participeren en Deadprez benoemen tot winnaar.
I'm just saying you could do betterquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
the good ones go,
the good ones go,
If you wait too long
Wolvendagen beste dagen. Never forget ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh cooldie gaven ze eerder nog wel eens zo weg. Er was een gebruiker met de tag coke-barbie
Serieuze gains ook nog dus wowquote:
Ja. Die toezegging heb ik ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?
Ja anders werd het teveel ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink had het wel steeds over 3 tagjes toch?
ripquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wolvendagen beste dagen. Never forget rip
Ja Guus, zo werkt het niet. Dan ga je zelf maar met yvonne dm-en.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik wil wel tagje als meest geliefde/leukste puberboy dan.
Moet ik dan ook smeken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja Guus, zo werkt het niet. Dan ga je zelf maar met yvonne dm-en.
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
I'm just saying you could do better
And I'll start hating only if you make me
als je het maar laatquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ff vergeten dat ik je weet uit moet loggen. Wacht ff.
+1quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.
Beste nnummer dit btw
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I think I'm addicted to naked pictures and talking about bishes that we almost had.
Beste nnummer dit btw
Wat denk je zelf, dat je zoiets zo maar krijgt? Voor niets gaat de zon op Guus! Je kan wel zien dat je nog een puber bent, migado godkk.quote:
Als je op zo'n forum zit besef je pas hoe tolerant FOK! is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
m'n eerste bericht op fylax z'n forum is verwijderd
BadSnoopey, pleasequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat je zoiets zo maar krijgt? Voor niets gaat de zon op Guus! Je kan wel zien dat je nog een puber bent, migado godkk.
geen mods was het toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
m'n eerste bericht op fylax z'n forum is verwijderd
zoveel pijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
We threw a party yea we threw a party
Bishes came over, yea we threw a party
I was just calling as they was just leaving
Talk to me pls don't have much to believe in
I need you right now are you down to listen to me
Too many drinks have been given to me
I had sex four times this week I can explainquote:
oh dan post ik ff datzelfde bericht in het geen mod forumquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
die post was niet in het geen mod forum
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I had sex four times this week I can explain
Having a hard time adjusting to fame
Gevoelige drake beste drake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou drake best willen voelen ;squote:Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I had sex four times this week I can explain
Having a hard time adjusting to fame
Gevoelige drake beste drake
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.Het valt me op dat je vaak nogal overstuur raakt als het over donkere mannen gaat, speelt daar iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Hij is toch niet donker? Net zo zwart als President Obama.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Het valt me op dat je vaak nogal overstuur raakt als het over donkere mannen gaat, speelt daar iets?
[..]
Die gevoeligheid beperkt zich tot boven zijn navel.started from degrassi in a chairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 drop rule tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is toch niet donker? Net zo zwart als President Obama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |