houses, plsquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet er nu toch altijd wel een beetje om lachen
Dan daal je bij deze in aanzienquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat best grappig
Dan kan ik dan weer minder om lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan daal je bij deze in aanzien
Kan ik weer stijgen door een topic te openen op een niet nader noemen fora?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan daal je bij deze in aanzien
beter verkoop je een katanaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan ik weer stijgen door een topic te openen op een niet nader noemen fora?
ligt eraan welk niet nader te noemen forum het betreftquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan ik weer stijgen door een topic te openen op een niet nader noemen fora?
Omdat ik het zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon zo enorm slecht is
Ehm dit is een SC hoink dat weet je zelf ook. Niet met 2 maten meten nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed hier weggaan, niet voor niets dat dit het stemtopic is.
je mag van mij blijven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm dit is een SC hoink dat weet je zelf ook. Niet met 2 maten meten nu.
En ik ga zeer zeker niet weg
Drakequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks weer 12 uur lang drake luisteren in bus
quote:
Dank u. Gelukkig is niet iedereen gemeen.quote:
Welkom 2Nutz, ik hoop dat je het een beetje leuk vind en dat je alles ook niet al te serieus neemt. Zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ehm dit is een SC hoink dat weet je zelf ook. Niet met 2 maten meten nu.
En ik ga zeer zeker niet weg
heb het op repeat sinds je weg bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks weer 12 uur lang drake luisteren in bus
Jou neem ik niet meer serieusquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welkom 2Nutz, ik hoop dat je het een beetje leuk vind en dat je alles ook niet al te serieus neemt. Zou zonde zijn.
Ben benieuwd naar je verdere bijdrage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |