Ja ik weet niet hoe dat allemaal precies werkt. Misschien moet je z'n voorliefde voor kip testen of andere stereotyperende gedragregels op hem loslaten, misschien is dat een optie voor uitsluitsel?quote:
wanne racist bende togquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat allemaal precies werkt. Misschien moet je z'n voorliefde voor kip testen of andere stereotyperende gedragregels op hem loslaten, misschien is dat een optie voor uitsluitsel?
Wow jezus, subtiel racisme hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat allemaal precies werkt. Misschien moet je z'n voorliefde voor kip testen of andere stereotyperende gedragregels op hem loslaten, misschien is dat een optie voor uitsluitsel?
Ze kan in z'n broekje voelen. En als hij haar verlaat zodra ze zwanger is bestaat er geen twijfel meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo maar die Turken moeten echt terug naar Marokko en dat onhollandse ebolavoer mgoen ze met zich mee nemen ook.quote:
Stop met yoghurt eten danquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo maar die Turken moeten echt terug naar Marokko en dat onhollandse ebolavoer mgoen ze met zich mee nemen ook.
Ömdat drop zwart is?quote:
Dat is grieks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stop met yoghurt eten dan
Ik eet Griekse Yoghurtquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stop met yoghurt eten dan
Ik zat op die randje sahbi jij ging floep daar overheenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze kan in z'n broekje voelen. En als hij haar verlaat zodra ze zwanger is bestaat er geen twijfel meer
Ja hoe de fuck kan datquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er ebola op mijn scherm zat, maar er staat dus echt een trema op de o.
Welke?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou wel een rolletje drop lusten nu.
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er ebola op mijn scherm zat, maar er staat dus echt een trema op de o.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |