gr.quote:
Uhu, best welquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toto, ik heb de reeks gevonden. Heftig man!
ik heb al fittie met guus en blackings beter ga jij ook niet fittie met mij startenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een sukkeltje
[ afbeelding ]
Je hebt geen fittie met mij, anders zou ik je vuren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al fittie met guus en blackings beter ga jij ook niet fittie met mij starten
Fittie met Guus? Fittie met mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al fittie met guus en blackings beter ga jij ook niet fittie met mij starten
je deed paar posts geleden gemeen tegen mij, dat zie ik als fittiequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je hebt geen fittie met mij, anders zou ik je vuren.
wajoo ik maakte grapje man ik heb geen fittie met guusquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fittie met Guus? Fittie met mij.
Ik doe gemeen tegen iedereenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je deed paar posts geleden gemeen tegen mij, dat zie ik als fittie
Komt omdat je een labiele mongool bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar bij mij voelt het extra persoonlijk aan
koekwousquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt omdat je een labiele mongool bent.
Fittie met Guus, houses en blacklings?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan stuur ik aberella op je afquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Fittie met Guus, houses en blacklings?
Fittie met mij.
Doe dan, aber en ik zijn niet te breken.quote:
maar goed dat het topic bijna voorbij isquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Herman verpest de sfeer in dit topic.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar goed dat het topic bijna voorbij is
Idd doe maar geen vervolg meer voortaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar goed dat het topic bijna voorbij is
ik zal na dit topic tegen iedereen aardig doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd doe maar geen vervolg meer voortaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |