SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Oh.
Herqules.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Syntix, Shreyas en Sunri5e dan maar.
Hij is er niet gek genoeg voor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Die Tarado is ook wel redelijk normaal toch?
Die gast sloeg ook nergens op nee. Liep alleen maar op iedereen "mad" te antwoordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Herqules.
Ook zo'n vervelende gozer die door GGMM een handje boven het hoofd gehouden werd.
Die wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Heeft er echt geen zin in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Zoals een gezond persoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft er echt geen zin in.
Post trouwens ook in de livetopics vooral in de rust en na de wedstrijden.
Vind het niet heel gekquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft er echt geen zin in.
Post trouwens ook in de livetopics vooral in de rust en na de wedstrijden.
Ik zou ook echt niemand kunnen bedenken die echt geschikt isquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef GGMM het volgende:
Is wel een serieus probleem ja, er is gewoon niemand echt geschikt.![]()
Domme Danny
Ik post er ook alleen bij wedstrijden van andere Eredivisieclubs. Bij Ajax vaak niet, alleen zondag omdat het toch teringsaai wasquote:
Drizzt leest ze ook gewoon niet, gaf die zelf toe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet heel gek![]()
Livetopicswat een teringbende is dat geworden zeg
Laatst ging het gewoon de hele tijd over filmsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet heel gek![]()
Livetopicswat een teringbende is dat geworden zeg
Drizzt moet ook gewoon mod-af worden ja. Totaal niet capabel die gozer. Misschien kan hij Kindertent gaan modden maar verder..quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt leest ze ook gewoon niet, gaf die zelf toe.
Waar de fuck ben je dan mod voor als je 0 affiniteit toont.
Vond het sowieso een vreemde keuze dat hij mod van VBL werd. Ik zag hem voor zijn modschap nooit daar posten, juist vaker in het FM topicquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt leest ze ook gewoon niet, gaf die zelf toe.
Waar de fuck ben je dan mod voor als je 0 affiniteit toont.
Een bepaalde mod deelde nog wel eens bans uit als een bepaalde user teveel gifjes posttequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst ging het gewoon de hele tijd over films
Gewoon SC met af en toe iemand die zegt dat het 1-0 is geworden
Nu beledig je Etsu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drizzt moet ook gewoon mod-af worden ja. Totaal niet capabel die gozer. Misschien kan hij Kindertent gaan modden maar verder..
Mja, af en toe moet dat kunnen imo. Als de wedstrijden saai zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst ging het gewoon de hele tijd over films
Gewoon SC met af en toe iemand die zegt dat het 1-0 is geworden
Mods kunnen niet bannen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een bepaalde mod deelde nog wel eens bans uit als een bepaalde user teveel gifjes postte
En Sofquote:
Ik zeg ook niet dat dat erg is. Ik deed er notabene zelf aan meequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, af en toe moet dat kunnen imo. Als de wedstrijden saai zijn.
Ja volgens mij welquote:
Dat is een misvatting.quote:
Ik zou echt vies veel verzoeken indienen voor ajax usersquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.
Als een mod een FA mailt met een banverzoek dan zal die dat 9/10 keer inwilligen.
Tenzij het nergens op slaat.
Mja ik weet de context niet. Ik snap wel dat het irritant is bij een spannende wedstrijd dat iemand telkens gifjes post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.
Als een mod een FA mailt met een banverzoek dan zal die dat 9/10 keer inwilligen.
mods mailen geen FA's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.
RIP ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou echt vies veel verzoeken indienen voor ajax users
Oja, ook zoiets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM weg is kan Happel weer mod worden als hij zich wil legitimeren
Dat kon toen ik mod was ook al. Happel was niet weg vanwege mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM weg is kan Happel weer mod worden als hij zich wil legitimeren
nu moet ik je teleurstellenquote:
Achter de schermen dan, jij kon toch gewoon een ban aanvragen of users deporteren als je dat wilde.quote:
Jawel toch?quote:
KingRoland serieus ja?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
KingRoland lijkt mij wel een goede mod voor vbl
of gaat het hier niet over
Niet als die users zich gewoon normaal gedroegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Achter de schermen dan, jij kon toch gewoon een ban aanvragen of users deporteren als je dat wilde.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als die users zich gewoon normaal gedroegen.
nopequote:
Veel te subjectief.quote:
Toen Happel stopte was jij nog moderator in je eerste termijn. Toen ben je even gestopt om vervolgens weer terug te keren als een koe met zeven staarten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kon toen ik mod was ook al. Happel was niet weg vanwege mij.
Alleen DonRaja.
ja wat een lamlulquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fok-it die mij verkeerd inlicht
Tuurlijk wel. Zo kan je toch nooit oordelen met rellen enzquote:
Ik zou wel eerlijk kunnen oordelen ook al ben ik vies subjectief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo kan je toch nooit oordelen met rellen enz
Hij is nog redelijk objectief heb ik het idee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo kan je toch nooit oordelen met rellen enz
quote:
Ja, oko zoietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook de enige feyenoorder die zich niet volstrekt debiel gedroeg in het feyenoord topic na psv - feyeonord
Nou ja, je moet als user wel laten zien dat je beetje objectief naar het spelletje kijkt zonder dat het uitmaakt welke club je supportert, bij die Tarado bijvoorbeeld of wat andere users.quote:
Ik ben ook heel objectiefquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je moet als user wel laten zien dat je beetje objectief naar het spelletje kijkt zonder dat het uitmaakt welke club je supportert, bij die Tarado bijvoorbeeld of wat andere users.
Maar bij hem heb ik dat nou niet heel erg
Was echt genant toen. Zo erg heb ik zelfs nog nooit ergens op gehapt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, oko zoiets![]()
En niemand van d t topic is gebannend, alleen de "Trolls" die een plaatje postte.
Ja, maar dat was LR ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gunnen wel.
Maar 95% procent van z'n post zijn schijtlollig.
Maar hij heeft het FOK! moderator team tot op het bot beledigdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Littlerabbit terughalen lijkt me de enige juiste oplossing.
Dat zal ook best wel ja. Niet echt gevolgd als mod-zijndequote:
Ja, sowieso een beetje dom hoe dat gegaan is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Littlerabbit terughalen lijkt me de enige juiste oplossing.
Omdat hij een note ging lekkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft het FOK! moderator team tot op het bot beledigd
Bijzonder genant inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Genant wel hoe daar mee is om gegaan.
Dat Danny maar gewoon langsgaat met een bloemetje en op zijn knietjes smeekt of LR terug wilt komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso een beetje dom hoe dat gegaan is.
Was toch ook de reden dat jij er mee kapte?quote:
Gefeliciteerd met je 150.000e post enkele posts geleden.quote:
Ja, Danny die terugkomt op een beslissing. Klinkt realistisch.:Dquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Danny maar gewoon langsgaat met een bloemetje en op zijn knietjes smeekt of LR terug wilt komen.
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Misschien kan Yvonne op Danny inpraten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Danny die terugkomt op een beslissing. Klinkt realistisch.:D
Hij had wel vaker te klagen over Danny dat is gewoon niet slim om te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Zolang hij maar de juiste posts verwijdert en alles een beetje draaiende houdt.
Je moet goeie voorbeeld geven? Naja ik vind 90 procent van de mods niks hier op fok eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Zolang hij maar de juiste posts verwijdert en alles een beetje draaiende houdt.
Onder andere.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook de reden dat jij er mee kapte?
Dat dus, maar ook Dven werd voor een aantal weken gebannend omdat hij 'Banny' zei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk gestopt (srs)
Nee, dat kan niemand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Yvonne op Danny inpraten.
En dat Insomnia_ werd gebanned omdat het hier wel een communistisch regime leek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef GGMM het volgende:
Dat dus, maar ook Dven werd voor een aantal weken gebannend omdat hij 'Banny' zei.En Ajacied4lf zei gewoon op een normale wijze dat hij die zwarte pieten onzin van Danny onzin vond en kreeg een paar weken. En Typisch is tot op de dag van vandaag nog steeds gebannend vanwge één enkele lachsmiley onder een post van Danny.
Ik vind het onverteerbaar dat er andere regels gelden voor admins dan voor mods.
Dat was eigenlijk z'n enige juiste actie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat Insomnia_ werd gebanned omdat het hier wel een communistisch regime leek?
Waardeloze gozer ben jij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk z'n enige juiste actie.
Kritiek houdt de mens scherp.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had wel vaker te klagen over Danny dat is gewoon niet slim om te doen.
Zoveel mods kom ik niet tegen. Post alleen in VBL en hier in GRTD eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet goeie voorbeeld geven? Naja ik vind 90 procent van de mods niks hier op fok eigenlijk![]()
Frank_Debrin altijd wel goeie mod. En Pax ook wel voor ik hem vergeet![]()
Maar die mods ook in NWSman man
Hij bant om de meest idiote redenen inderdaad. Ik nam het voor JanCees op in een FB-topic en zei alleen dat hij hypocriet deed, meteen 2 wekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dat dus, maar ook Dven werd voor een aantal weken gebannend omdat hij 'Banny' zei.En Ajacied4lf zei gewoon op een normale wijze dat hij die zwarte pieten onzin van Danny onzin vond en kreeg een paar weken. En Typisch is tot op de dag van vandaag nog steeds gebannend vanwge één enkele lachsmiley onder een post van Danny.
Ik vind het onverteerbaar dat er andere regels gelden voor admins dan voor mods.
[..]
Nee, dat kan niemand.
moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen moest ik me GODVERDOMME gewoon gaan gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |