ja wat een lamlulquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fok-it die mij verkeerd inlicht
Tuurlijk wel. Zo kan je toch nooit oordelen met rellen enzquote:
Ik zou wel eerlijk kunnen oordelen ook al ben ik vies subjectief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo kan je toch nooit oordelen met rellen enz
Hij is nog redelijk objectief heb ik het idee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo kan je toch nooit oordelen met rellen enz
quote:
Ja, oko zoietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook de enige feyenoorder die zich niet volstrekt debiel gedroeg in het feyenoord topic na psv - feyeonord
Nou ja, je moet als user wel laten zien dat je beetje objectief naar het spelletje kijkt zonder dat het uitmaakt welke club je supportert, bij die Tarado bijvoorbeeld of wat andere users.quote:
Ik ben ook heel objectiefquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je moet als user wel laten zien dat je beetje objectief naar het spelletje kijkt zonder dat het uitmaakt welke club je supportert, bij die Tarado bijvoorbeeld of wat andere users.
Maar bij hem heb ik dat nou niet heel erg
Was echt genant toen. Zo erg heb ik zelfs nog nooit ergens op gehapt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, oko zoiets![]()
En niemand van d t topic is gebannend, alleen de "Trolls" die een plaatje postte.
Ja, maar dat was LR ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gunnen wel.
Maar 95% procent van z'n post zijn schijtlollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |