Ja volgens mij welquote:
Dat is een misvatting.quote:
Ik zou echt vies veel verzoeken indienen voor ajax usersquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.
Als een mod een FA mailt met een banverzoek dan zal die dat 9/10 keer inwilligen.
Tenzij het nergens op slaat.
Mja ik weet de context niet. Ik snap wel dat het irritant is bij een spannende wedstrijd dat iemand telkens gifjes post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.
Als een mod een FA mailt met een banverzoek dan zal die dat 9/10 keer inwilligen.
mods mailen geen FA's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.
RIP ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou echt vies veel verzoeken indienen voor ajax users
Oja, ook zoiets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM weg is kan Happel weer mod worden als hij zich wil legitimeren
Dat kon toen ik mod was ook al. Happel was niet weg vanwege mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM weg is kan Happel weer mod worden als hij zich wil legitimeren
nu moet ik je teleurstellenquote:
Achter de schermen dan, jij kon toch gewoon een ban aanvragen of users deporteren als je dat wilde.quote:
Jawel toch?quote:
KingRoland serieus ja?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
KingRoland lijkt mij wel een goede mod voor vbl
of gaat het hier niet over
Niet als die users zich gewoon normaal gedroegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Achter de schermen dan, jij kon toch gewoon een ban aanvragen of users deporteren als je dat wilde.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als die users zich gewoon normaal gedroegen.
nopequote:
Veel te subjectief.quote:
Toen Happel stopte was jij nog moderator in je eerste termijn. Toen ben je even gestopt om vervolgens weer terug te keren als een koe met zeven staarten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kon toen ik mod was ook al. Happel was niet weg vanwege mij.
Alleen DonRaja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |