SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Oh.
Herqules.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Syntix, Shreyas en Sunri5e dan maar.
Hij is er niet gek genoeg voor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Die Tarado is ook wel redelijk normaal toch?
Die gast sloeg ook nergens op nee. Liep alleen maar op iedereen "mad" te antwoordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Herqules.
Ook zo'n vervelende gozer die door GGMM een handje boven het hoofd gehouden werd.
Die wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Heeft er echt geen zin in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Zoals een gezond persoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft er echt geen zin in.
Post trouwens ook in de livetopics vooral in de rust en na de wedstrijden.
Vind het niet heel gekquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft er echt geen zin in.
Post trouwens ook in de livetopics vooral in de rust en na de wedstrijden.
Ik zou ook echt niemand kunnen bedenken die echt geschikt isquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef GGMM het volgende:
Is wel een serieus probleem ja, er is gewoon niemand echt geschikt.![]()
Domme Danny
Ik post er ook alleen bij wedstrijden van andere Eredivisieclubs. Bij Ajax vaak niet, alleen zondag omdat het toch teringsaai wasquote:
Drizzt leest ze ook gewoon niet, gaf die zelf toe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet heel gek![]()
Livetopicswat een teringbende is dat geworden zeg
Laatst ging het gewoon de hele tijd over filmsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet heel gek![]()
Livetopicswat een teringbende is dat geworden zeg
Drizzt moet ook gewoon mod-af worden ja. Totaal niet capabel die gozer. Misschien kan hij Kindertent gaan modden maar verder..quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt leest ze ook gewoon niet, gaf die zelf toe.
Waar de fuck ben je dan mod voor als je 0 affiniteit toont.
Vond het sowieso een vreemde keuze dat hij mod van VBL werd. Ik zag hem voor zijn modschap nooit daar posten, juist vaker in het FM topicquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt leest ze ook gewoon niet, gaf die zelf toe.
Waar de fuck ben je dan mod voor als je 0 affiniteit toont.
Een bepaalde mod deelde nog wel eens bans uit als een bepaalde user teveel gifjes posttequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst ging het gewoon de hele tijd over films
Gewoon SC met af en toe iemand die zegt dat het 1-0 is geworden
Nu beledig je Etsu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drizzt moet ook gewoon mod-af worden ja. Totaal niet capabel die gozer. Misschien kan hij Kindertent gaan modden maar verder..
Mja, af en toe moet dat kunnen imo. Als de wedstrijden saai zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst ging het gewoon de hele tijd over films
Gewoon SC met af en toe iemand die zegt dat het 1-0 is geworden
Mods kunnen niet bannen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een bepaalde mod deelde nog wel eens bans uit als een bepaalde user teveel gifjes postte
En Sofquote:
Ik zeg ook niet dat dat erg is. Ik deed er notabene zelf aan meequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, af en toe moet dat kunnen imo. Als de wedstrijden saai zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |