Maar hij heeft het FOK! moderator team tot op het bot beledigdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Littlerabbit terughalen lijkt me de enige juiste oplossing.
Dat zal ook best wel ja. Niet echt gevolgd als mod-zijndequote:
Ja, sowieso een beetje dom hoe dat gegaan is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Littlerabbit terughalen lijkt me de enige juiste oplossing.
Omdat hij een note ging lekkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft het FOK! moderator team tot op het bot beledigd
Bijzonder genant inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Genant wel hoe daar mee is om gegaan.
Dat Danny maar gewoon langsgaat met een bloemetje en op zijn knietjes smeekt of LR terug wilt komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso een beetje dom hoe dat gegaan is.
Was toch ook de reden dat jij er mee kapte?quote:
Gefeliciteerd met je 150.000e post enkele posts geleden.quote:
Ja, Danny die terugkomt op een beslissing. Klinkt realistisch.:Dquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Danny maar gewoon langsgaat met een bloemetje en op zijn knietjes smeekt of LR terug wilt komen.
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Misschien kan Yvonne op Danny inpraten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Danny die terugkomt op een beslissing. Klinkt realistisch.:D
Hij had wel vaker te klagen over Danny dat is gewoon niet slim om te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Zolang hij maar de juiste posts verwijdert en alles een beetje draaiende houdt.
Je moet goeie voorbeeld geven? Naja ik vind 90 procent van de mods niks hier op fok eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Zolang hij maar de juiste posts verwijdert en alles een beetje draaiende houdt.
Onder andere.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook de reden dat jij er mee kapte?
Dat dus, maar ook Dven werd voor een aantal weken gebannend omdat hij 'Banny' zei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk gestopt (srs)
Nee, dat kan niemand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Yvonne op Danny inpraten.
En dat Insomnia_ werd gebanned omdat het hier wel een communistisch regime leek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef GGMM het volgende:
Dat dus, maar ook Dven werd voor een aantal weken gebannend omdat hij 'Banny' zei.En Ajacied4lf zei gewoon op een normale wijze dat hij die zwarte pieten onzin van Danny onzin vond en kreeg een paar weken. En Typisch is tot op de dag van vandaag nog steeds gebannend vanwge één enkele lachsmiley onder een post van Danny.
Ik vind het onverteerbaar dat er andere regels gelden voor admins dan voor mods.
Dat was eigenlijk z'n enige juiste actie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat Insomnia_ werd gebanned omdat het hier wel een communistisch regime leek?
Waardeloze gozer ben jij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk z'n enige juiste actie.
Kritiek houdt de mens scherp.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had wel vaker te klagen over Danny dat is gewoon niet slim om te doen.
Zoveel mods kom ik niet tegen. Post alleen in VBL en hier in GRTD eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet goeie voorbeeld geven? Naja ik vind 90 procent van de mods niks hier op fok eigenlijk![]()
Frank_Debrin altijd wel goeie mod. En Pax ook wel voor ik hem vergeet![]()
Maar die mods ook in NWSman man
Hij bant om de meest idiote redenen inderdaad. Ik nam het voor JanCees op in een FB-topic en zei alleen dat hij hypocriet deed, meteen 2 wekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dat dus, maar ook Dven werd voor een aantal weken gebannend omdat hij 'Banny' zei.En Ajacied4lf zei gewoon op een normale wijze dat hij die zwarte pieten onzin van Danny onzin vond en kreeg een paar weken. En Typisch is tot op de dag van vandaag nog steeds gebannend vanwge één enkele lachsmiley onder een post van Danny.
Ik vind het onverteerbaar dat er andere regels gelden voor admins dan voor mods.
[..]
Nee, dat kan niemand.
moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen moest ik me GODVERDOMME gewoon gaan gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |