SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 22:46:02 ]
het is je gelukt, lekker jongen!quote:
Den goeden ouden tijd...quote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef Blackings het volgende:
FOK! opgericht in 1999, en daar blijven hangen.
weet je wat ook hangtquote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef Blackings het volgende:
FOK! opgericht in 1999, en daar blijven hangen.
Server niet gevonden grgrquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
www.ikgafilmpiekijkenengawssdannaarbedomdatikbestmoebengrgr.nl
maar onder de zonnebank kan je toch gewoon alles uitdoenquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Peperoni?![]()
Geen pics.
Geen viligto, zonnebank..
Laten ze groter lijkenquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
Maar DjeDje's pigmentloze tieten dus.
okequote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
www.ikgafilmpiekijkenengawssdannaarbedomdatikbestmoebengrgr.nl
blijkbaar wel hahahaquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag is nu: heb je dat nodig ja of nee?
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind je leuker op je deadprez account
klik de fobo.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je meespeelt of dat je deze vraag serieus stelt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben je vaker zo obsessief met je lichaam bezig?
M'n eerste vriendinnetje had kort haar en dat was een super lief meisje anders.quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Terechte opmerking, al mag 'vrouwen' wat mij betreft wel tussen aanhalingstekens.
Vraag terrastegel maar, ik ben deadprez nietquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind je leuker op je deadprez account
waarom zou ik terrastegel geloven, die ik vast ook deadprezquote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Vraag terrastegel maar, ik ben deadprez niet
Kon inderdaad mn ogen niet van je scrotum afhouden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Doe altijd hetzelfde met m'n scrotum trouwens. Factor 50 daar en factor 10 op m'n dop.
Of je kon gewoon niet beter krijgen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n eerste vriendinnetje had kort haar en dat was een super lief meisje anders.
Gaat ook lastig als je ge-T-bagged wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kon inderdaad mn ogen niet van je scrotum afhouden.
Nee joh grapje. Het interesseert me allemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je meespeelt of dat je deze vraag serieus stelt.
idd, wat een ____ HOMMOS (vul jij de rest maar in)quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Ik geef geen fuck of mn borsten groot of klein zijn, dus of jullie het nodig vinden of niet, don't care.
Zelfverzekerde zelfstandige jonge vrouw, heb je daddy issues?quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Ik geef geen fuck of mn borsten groot of klein zijn, dus of jullie het nodig vinden of niet, don't care.
Raakte onder hypnose van de scrotumschommelingen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat ook lastig als je ge-T-bagged wordt.
Maar je bent Tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Dankje. Ik vind het ook niet leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
oke die ondervraging van DjeDje () begint sneu te worden, ik ben ook weg
Je borsten kunnen klein zijn maar dan moet je goede kont hebben, dus ik stel voor dat je ons die laat beoordelen d.m.v. een serie foto's.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelfverzekerde zelfstandige jonge vrouw, heb je daddy issues?
Ik dacht al, kijk je altijd al zo scheel?quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Raakte onder hypnose van de scrotumschommelingen.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to Major Tom...
Hoe kon jij dat zien? Of heb je later het filmpje bekeken?quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht al, kijk je altijd al zo scheel?
Nou dan was ze bij mij nog niet jarig, Ik had haar op d'r bek geslagen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
Je moet echt actief meeposten wil je het bij kunnen houden. Maar mn vriendin zeurt enorm als ik tijdens de reclames ga Fokken.
Fuck reclame.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
Je moet echt actief meeposten wil je het bij kunnen houden. Maar mn vriendin zeurt enorm als ik tijdens de reclames ga Fokken.
Bruine oog ziet alles.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe kon jij dat zien? Of heb je later het filmpje bekeken?
Had de scrotumcam aanstaan idd.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe kon jij dat zien? Of heb je later het filmpje bekeken?
Zie je me CAREN om wat jullie vinden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je borsten kunnen klein zijn maar dan moet je goede kont hebben, dus ik stel voor dat je ons die laat beoordelen d.m.v. een serie foto's.
Kan je niet gewoon eens een tijdje uitloggen of zo?quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zie je me CAREN om wat jullie vinden.
Zo erg zelfs dat je het nodig vindt constant te vermelden dat je niet cared.quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je cared wel dat wij caren.quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Van mezelfquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar zeg eens, wiens kloon ben jij?
Neequote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon eens een tijdje uitloggen of zo?
Ja. Was dat niet de bedoeling?quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kijk sinds 2009 ofzo al meequote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe ben je op FOK! terecht gekomen?
:squote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon eens een tijdje uitloggen of zo?
Joaquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
He woodenaxe is je mobiel bijna opgeladen?
Trek het je niet aan, ze zijn gewoon jaloers op je tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ze zijn gewoon jaloers op je tieten
Ik weet niet, voederbietel heeft best mooie borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Picsquote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet, voederbietel heeft best mooie borsten.
En moterboaten staat gelijk aan vlossen, de tandarts is daar blij mee.quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet, voederbietel heeft best mooie borsten.
Goh, daar had je die site toch niet voor nodig zeker?quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef richolio het volgende:
DjeDje is ook een kloon. Kijk maar, haar foto staat op deze site http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
Ach, we vonden het heel raar dat die foto op die site te vinden was. Vooral gezien die berichten uit 2010 komen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goh, daar had je die site toch niet voor nodig zeker?
olio, wat skattigquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit stemmen voor je te regelen en dan doe je dit.
Hartbrekend olio, hartbrekend.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef DjeDje het volgende:
Richolio
is rich en olio
Rijk olie
Rijke olie
Omdat ik bang was dat ik alleen maar negatieve reacties zou krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heb je pas 16 december een account aangemaakt dan?
deze heb ik idd gezienquote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef richolio het volgende:
DjeDje is ook een kloon. Kijk maar, haar foto staat op deze site http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
Uh, okéquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef DjeDje het volgende:
Richolio
is rich en olio
Rijk olie
Rijke olie
5 jaar op een forum kijken, maar niets posten? Daar is toch niets an.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat ik alleen maar negatieve reacties zou krijgenmjah
Guus is dan ook grootser dan de rest.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je voelt je wel groter dan de rest hier, hè.
hij is ook 2 meterquote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wel waar, kijk maar naar de fok! docu. Daar kwam ook een user in die alleen maar topics las maar nooit reageerde.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
5 jaar op een forum kijken, maar niets posten? Daar is toch niets an.
cute afquote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet je wie ook schattig is? Deadprez.
I know. Kjoetie.quote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet je wie ook schattig is? Deadprez.
ik kan hem staand pijpenquote:
Zelfs een geweldenaar als ik krijgt negatieve reacties in KLB, je moet gewoon niet caren.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat ik alleen maar negatieve reacties zou krijgenmjah
quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee precies, daarom heb ik me ook aangemeldquote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs een geweldenaar als ik krijgt negatieve reacties in KLB, je moet gewoon niet caren.
Er is ook een user die letterlijk alle SC'en leest en uitsluitend reageert met éénwoordige posts.quote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wel waar, kijk maar naar de fok! docu. Daar kwam ook een user in die alleen maar topics las maar nooit reageerde.
dat idee heb ik niet, ik heb juist het gevoel dat hij zich niet 100% thuis voelt hiero gezien hij 54 delen heeft gemist.quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aardig groot ja.
Maar dan hoeft hij niet letterlijk op ons neer te kijken..
Figuurlijk? Letterlijk doet hij dat bij mij niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aardig groot ja.
Oja, zo kan je het ook zienquote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet, ik heb juist het gevoel dat hij zich niet 100% thuis voelt hiero gezien hij 54 delen heeft gemist.
Geen 54, maar wel heel wat idd.quote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet, ik heb juist het gevoel dat hij zich niet 100% thuis voelt hiero gezien hij 54 delen heeft gemist.
Ik doe dat al met mijn 1.75m.quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aardig groot ja.
Dacht altijd dat jij zo'n kleintje wasquote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik doe dat al met mijn 1.75m.
Maar jij bent ook maar 5cm kleiner. Dat is logisch, olio.quote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Figuurlijk? Letterlijk doet hij dat bij mij niet.
Dat is 1.75m ook.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij zo'n kleintje was.
Zag je een napoleon-complex in mij?quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij zo'n kleintje was.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik doe dat al met mijn 1.75m.
Ik dacht zo'n kleine rolmops.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zag je een napoleon-complex in mij?
gwn TT #60quote:Op maandag 22 december 2014 23:06 schreef WoodenAxe het volgende:
TT wijziging: #59 DjeDje de Call-girl
Wij weten hier allemaal al dat jij een kleine piemel heb..quote:Op maandag 22 december 2014 23:06 schreef richolio het volgende:
Mijn penor alleen al is 1.75. Het is een soort glitch in mijn leven.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een beetje zoals hoe jij mentaal klein bent.
Ik zie regelmatig vrouwen van 2 meter bij mijn kassa.quote:
Grote mond, klein hart. Is gwn super sexy.quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een beetje zoals hoe jij mentaal klein bent.
Nee, grote rolmops.quote:Op maandag 22 december 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n kleine rolmops.
die heb je wel gezien hé?quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wij weten hier allemaal al dat jij een kleine piemel heb..
Dat klinkt al helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:06 schreef WoodenAxe het volgende:
TT wijziging: #59 DjeDje de Call-girl
Zeg je dit nu over jezelf?quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Grote mond, klein hart. Is gwn super sexy.
40- zijn en pauw kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Prezje er niet is nu moet ik alleen zeiken op die gasten bij pauw.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
Er is ook een user die letterlijk alle SC'en leest en uitsluitend reageert met éénwoordige posts.
kijk je ook dwdd?quote:
Met al die nieuwe incrowed worden zulke posts gewoon niet eens opgemerktquote:
Alle SC'en lezen en niet reageren.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je ditsoort dingen te weten dan?
kvdb keek je zeker ookquote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen als ik eraan denk.
Vrijwel nooit dus.
Rood.quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef terrastegel het volgende:
Welke kleur had het paard van Henry IV?
Dat krijg je er van als je geen Chinese muur tegen nieuwe mongooltjes bouwt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
Met al die nieuwe incrowed worden zulke posts gewoon niet eens opgemerkt. Bedankt Hoink.
Ik begin mij steeds meer te identificeren met de SC.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je geen Chinese muur tegen nieuwe mongooltjes bouwt.
Morgen 7 uur werkenquote:
DWDD moet eens lekker iets anders gaan doen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef richolio het volgende:
Pauw is leuk. DWDD is laatste tijd suf, desalniettemin kijk ik het wel regelmatig. Op de npo 1, 2 en 3 is verder 2doc ed ook nog wel nice.
Een pijnlijke realisatie?quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer te identificeren met de SC.
Ik kijk/lees/luister helemaal niks meer waarbij de kans bestaat vermoeid te worden met ook maar een enkel nieuwsfeit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef richolio het volgende:
Pauw is leuk. DWDD is laatste tijd suf, desalniettemin kijk ik het wel regelmatig. Op de npo 1, 2 en 3 is verder 2doc ed ook nog wel nice.
Is net als een pleister denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een pijnlijke realisatie?
DWDDquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DWDD moet eens lekker iets anders gaan doen.
Ze hebben ook niet meer op je gescholden. Nog eventjes en dan kan ook jij net zoals BT in 1 topic blijven.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
Ik begin mij steeds meer te identificeren met de SC.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
DWDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÉ KIJK EEN POPULAIR FILMPJE VAN INTERNET.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahAHAHA.
die jongen is godverdomme van alle markten thuisquote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Avondetappe gaat stoppen trouwens.
Jammer dat HetZalAllemaalWel er nu niet is om samen met mij te rouwen.
Afgunst Hoink? Afgunst?quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet meer op je gescholden. Nog eventjes en dan kan ook jij net zoals BT in 1 topic blijven.
Dan springen de tranen je spontaan in de ogen ben ik bang.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben nu het gehele tv-oeuvre van Yvon Yaspers aan het kijken.
Boer zoekt vrouw wordt voor mij altijd gespoilerdquote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben nu het gehele tv-oeuvre van Yvon Yaspers aan het kijken.
o. depay is geestelijk gehandicapt.quote:
Alleen wanneer ze Engels probeert te spreken.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan springen de tranen je spontaan in de ogen ben ik bang.
Alsof dat het alleen maar is. Verder doen ze dat bij RTL Late Night ook, en Humberto is toch wel echt een semi-rijpe god.quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
DWDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÉ KIJK EEN POPULAIR FILMPJE VAN INTERNET.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahAHAHA.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw wordt voor mij altijd gespoilerd.
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw wordt voor mij altijd gespoilerd.
Als criminologe in spe neemt zij dat gewoon heel serieus.quote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
die ntm ging trouwens biggie doen omdat ik iemand heb bedreigt.
Jonge dat is toch geen TVquote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Alsof dat het alleen maar is. Verder doen ze dat bij RTL Late Night ook, en Humberto is toch wel echt een semi-rijpe god.
Net Rotterdamse Turken die boeren.quote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kleine wereld waarin veel geroddeld wordt.
van Nieuwekerk is een zeer prima presentator hoorquote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jonge dat is toch geen TV
En ook hoe die mensen bij DWDD geïnterviewd worden
Mi gado
quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O we hoopten dat je weg was
Beide ook onverstaanbaar.quote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Net Rotterdamse Turken die boeren.
Jammer hèquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O we dachten dat je weg was
Sokken en een nieuwe pan.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef richolio het volgende:
Moet nog een cadeau voor mijn moeder en zwager
Hij moet gewoon wat vaker naar Jetro luisteren.quote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
o. depay is geestelijk gehandicapt.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 12:20:00Gebruik je vandaag optimaal voor je morgen❤️.. reageer retweet
gevaarlijke boyquote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
die ntm ging trouwens biggie doen omdat ik iemand heb bedreigt.
vorige week gezien op imgur c:quote:
Snap je chef.quote:
hjb over mijn lul.quote:
Neem het ervan, straks gaat hij dicht.quote:Op maandag 22 december 2014 23:20 schreef Blackings het volgende:
[..]
Snap je chef.
Beste SC allertijden dit.
Ja jongen ik vond gewoon spannend was me eerste keer van de glijbaanquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je gezichtsuitdrukking is wel hilarisch hoor.
wtf kijk jijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Deadprez' vriendin mag hem toch ook wel even hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eend weg, Prez weg, wat is dit?
Nou ik zag dat je een doos met schimmel post dusjaquote:Op maandag 22 december 2014 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je snapt niet dat dit ongerelateerd is?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Uh, nee?quote:Op maandag 22 december 2014 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deadprez' vriendin mag hem toch ook wel even hebben?
Boerengroen?quote:
maar jij bent de natuurlijke match met hem.quote:Op maandag 22 december 2014 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deadprez' vriendin mag hem toch ook wel even hebben?
wat.quote:Op maandag 22 december 2014 23:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
maar jij bent de natuurlijke match met hem.
hij is met zijn vriendin omdat het een vertrouwdheid is van beide kanten, ga naar Eindje en ontmoet hem, huur een huis met hem, ga samen fokken, praat over drank en eten, eet pizza's op de bank, en neuk met elkaar en breng lil' prez op aarde.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
reddit cumbox 2012 nvr forget
http://www.reddit.com/r/A(...)t_that_could/c4ilkt2
quote:Also my cum box.
Ik rouw zeer zeker welquote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Avondetappe gaat stoppen trouwens.
Jammer dat HetZalAllemaalWel er nu niet is om samen met mij te rouwen.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
reddit cumbox 2012 nvr forget
http://www.reddit.com/r/A(...)t_that_could/c4ilkt2
quote:
quote:When I lit it on fire, it was too damp due to the cum that it simply sizzled and didn't manage to actually lite up. Turns out burning cum smells awful, so I had to spray it with a deodorant body spray just to get the old smell of burnt cum away. It also has some drenched papers stuck to it. That's pretty much it.
quote:
Ben altijd blij dat m'n moeder m'n snotsokken in ieder geval was. Doe ze altijd netjes binnenstebuiten though.quote:
lolquote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben altijd blij dat m'n moeder m'n snotsokken in ieder geval was. Doe ze altijd netjes binnenstebuiten though.
Op zulke momenten weet ik weer waarom ik geen kinderwens hebquote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben altijd blij dat m'n moeder m'n snotsokken in ieder geval was. Doe ze altijd netjes binnenstebuiten though.
Ik heb hardop gejankt toen ik tijdens de eredivisie samenvattingen ineens een geacteerd stukje zag met Hugo borst en messi.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je was er niet.
Maar gelukkig komt er nu een echt leuk programma op de vooravond met een Studio Brasil-achtig concept dat echt totaal nog niet is uitgemolken en waar we echt op zitten te wachten.
50% kans dat je kinderen niet eens een sok nodig hebben anders.quote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op zulke momenten weet ik weer waarom ik geen kinderwens heb
Die van mij wil de hele tijd spelenquote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef WoodenAxe het volgende:
Niks irritanter dan een kat die steeds aan je voeten zit
Bahquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
50% kans dat je kinderen niet eens een sok nodig hebben anders.
Dat was ook echt één groot drama inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb hardop gejankt toen ik tijdens de eredivisie samenvattingen ineens een geacteerd stukje zag met Hugo borst en messi.
Dat is een risico dat ik niet bereid ben te nemen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
50% kans dat je kinderen niet eens een sok nodig hebben anders.
Was maar een grapje hoor, ik was m'n sokken altijd zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is een risico dat ik niet bereid ben te nemen.
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prikt die nou de illuminatie in?
Ja, het is een kut.quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef DjeDje het volgende:
Die mozaïektegels hebben een zeer sprekende structuur.
lolquote:
Ziet er best gevorderd uit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:36 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat mijn amateurwerk toch in de smaak valt bij sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |