Of je kon gewoon niet beter krijgen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n eerste vriendinnetje had kort haar en dat was een super lief meisje anders.
Gaat ook lastig als je ge-T-bagged wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kon inderdaad mn ogen niet van je scrotum afhouden.
Nee joh grapje. Het interesseert me allemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je meespeelt of dat je deze vraag serieus stelt.
idd, wat een ____ HOMMOS (vul jij de rest maar in)quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Ik geef geen fuck of mn borsten groot of klein zijn, dus of jullie het nodig vinden of niet, don't care.
Zelfverzekerde zelfstandige jonge vrouw, heb je daddy issues?quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Ik geef geen fuck of mn borsten groot of klein zijn, dus of jullie het nodig vinden of niet, don't care.
Raakte onder hypnose van de scrotumschommelingen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat ook lastig als je ge-T-bagged wordt.
Maar je bent Tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Dankje. Ik vind het ook niet leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
oke die ondervraging van DjeDje () begint sneu te worden, ik ben ook weg
Je borsten kunnen klein zijn maar dan moet je goede kont hebben, dus ik stel voor dat je ons die laat beoordelen d.m.v. een serie foto's.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelfverzekerde zelfstandige jonge vrouw, heb je daddy issues?
Ik dacht al, kijk je altijd al zo scheel?quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Raakte onder hypnose van de scrotumschommelingen.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to Major Tom...
Hoe kon jij dat zien? Of heb je later het filmpje bekeken?quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht al, kijk je altijd al zo scheel?
Nou dan was ze bij mij nog niet jarig, Ik had haar op d'r bek geslagen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
Je moet echt actief meeposten wil je het bij kunnen houden. Maar mn vriendin zeurt enorm als ik tijdens de reclames ga Fokken.
Fuck reclame.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
Je moet echt actief meeposten wil je het bij kunnen houden. Maar mn vriendin zeurt enorm als ik tijdens de reclames ga Fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |