Ach, we vonden het heel raar dat die foto op die site te vinden was. Vooral gezien die berichten uit 2010 komen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goh, daar had je die site toch niet voor nodig zeker?
olio, wat skattigquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit stemmen voor je te regelen en dan doe je dit.
Hartbrekend olio, hartbrekend.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef DjeDje het volgende:
Richolio
is rich en olio
Rijk olie
Rijke olie
Omdat ik bang was dat ik alleen maar negatieve reacties zou krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heb je pas 16 december een account aangemaakt dan?
deze heb ik idd gezienquote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef richolio het volgende:
DjeDje is ook een kloon. Kijk maar, haar foto staat op deze site http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
Uh, okéquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef DjeDje het volgende:
Richolio
is rich en olio
Rijk olie
Rijke olie
5 jaar op een forum kijken, maar niets posten? Daar is toch niets an.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat ik alleen maar negatieve reacties zou krijgenmjah
Guus is dan ook grootser dan de rest.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je voelt je wel groter dan de rest hier, hè.
hij is ook 2 meterquote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wel waar, kijk maar naar de fok! docu. Daar kwam ook een user in die alleen maar topics las maar nooit reageerde.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
5 jaar op een forum kijken, maar niets posten? Daar is toch niets an.
cute afquote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet je wie ook schattig is? Deadprez.
I know. Kjoetie.quote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet je wie ook schattig is? Deadprez.
ik kan hem staand pijpenquote:
Zelfs een geweldenaar als ik krijgt negatieve reacties in KLB, je moet gewoon niet caren.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat ik alleen maar negatieve reacties zou krijgenmjah
quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee precies, daarom heb ik me ook aangemeldquote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs een geweldenaar als ik krijgt negatieve reacties in KLB, je moet gewoon niet caren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |