Ben altijd blij dat m'n moeder m'n snotsokken in ieder geval was. Doe ze altijd netjes binnenstebuiten though.quote:
lolquote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben altijd blij dat m'n moeder m'n snotsokken in ieder geval was. Doe ze altijd netjes binnenstebuiten though.
Op zulke momenten weet ik weer waarom ik geen kinderwens hebquote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben altijd blij dat m'n moeder m'n snotsokken in ieder geval was. Doe ze altijd netjes binnenstebuiten though.
Ik heb hardop gejankt toen ik tijdens de eredivisie samenvattingen ineens een geacteerd stukje zag met Hugo borst en messi.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je was er niet.
Maar gelukkig komt er nu een echt leuk programma op de vooravond met een Studio Brasil-achtig concept dat echt totaal nog niet is uitgemolken en waar we echt op zitten te wachten.
50% kans dat je kinderen niet eens een sok nodig hebben anders.quote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op zulke momenten weet ik weer waarom ik geen kinderwens heb
Die van mij wil de hele tijd spelenquote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef WoodenAxe het volgende:
Niks irritanter dan een kat die steeds aan je voeten zit
Bahquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
50% kans dat je kinderen niet eens een sok nodig hebben anders.
Dat was ook echt één groot drama inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb hardop gejankt toen ik tijdens de eredivisie samenvattingen ineens een geacteerd stukje zag met Hugo borst en messi.
Dat is een risico dat ik niet bereid ben te nemen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
50% kans dat je kinderen niet eens een sok nodig hebben anders.
Was maar een grapje hoor, ik was m'n sokken altijd zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is een risico dat ik niet bereid ben te nemen.
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prikt die nou de illuminatie in?
Ja, het is een kut.quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef DjeDje het volgende:
Die mozaïektegels hebben een zeer sprekende structuur.
lolquote:
Ziet er best gevorderd uit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:36 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat mijn amateurwerk toch in de smaak valt bij sommigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |