Dat krijg je er van als je geen Chinese muur tegen nieuwe mongooltjes bouwt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
Met al die nieuwe incrowed worden zulke posts gewoon niet eens opgemerkt. Bedankt Hoink.
Ik begin mij steeds meer te identificeren met de SC.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je geen Chinese muur tegen nieuwe mongooltjes bouwt.
Morgen 7 uur werkenquote:
DWDD moet eens lekker iets anders gaan doen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef richolio het volgende:
Pauw is leuk. DWDD is laatste tijd suf, desalniettemin kijk ik het wel regelmatig. Op de npo 1, 2 en 3 is verder 2doc ed ook nog wel nice.
Een pijnlijke realisatie?quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer te identificeren met de SC.
Ik kijk/lees/luister helemaal niks meer waarbij de kans bestaat vermoeid te worden met ook maar een enkel nieuwsfeit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef richolio het volgende:
Pauw is leuk. DWDD is laatste tijd suf, desalniettemin kijk ik het wel regelmatig. Op de npo 1, 2 en 3 is verder 2doc ed ook nog wel nice.
Is net als een pleister denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een pijnlijke realisatie?
DWDDquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DWDD moet eens lekker iets anders gaan doen.
Ze hebben ook niet meer op je gescholden. Nog eventjes en dan kan ook jij net zoals BT in 1 topic blijven.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
Ik begin mij steeds meer te identificeren met de SC.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
DWDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÉ KIJK EEN POPULAIR FILMPJE VAN INTERNET.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahAHAHA.
die jongen is godverdomme van alle markten thuisquote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Avondetappe gaat stoppen trouwens.
Jammer dat HetZalAllemaalWel er nu niet is om samen met mij te rouwen.
Afgunst Hoink? Afgunst?quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet meer op je gescholden. Nog eventjes en dan kan ook jij net zoals BT in 1 topic blijven.
Dan springen de tranen je spontaan in de ogen ben ik bang.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben nu het gehele tv-oeuvre van Yvon Yaspers aan het kijken.
Boer zoekt vrouw wordt voor mij altijd gespoilerdquote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben nu het gehele tv-oeuvre van Yvon Yaspers aan het kijken.
o. depay is geestelijk gehandicapt.quote:
Alleen wanneer ze Engels probeert te spreken.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan springen de tranen je spontaan in de ogen ben ik bang.
Alsof dat het alleen maar is. Verder doen ze dat bij RTL Late Night ook, en Humberto is toch wel echt een semi-rijpe god.quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
DWDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÉ KIJK EEN POPULAIR FILMPJE VAN INTERNET.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |