SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Die gaat dit topic niet eens weten te vinden joh.quote:
Nee joh, veel knapper. Het is wel te hopen dat ze op hun mama gaan lijkenquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze gaan er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ach, Roadtrip is net als kanker. Zijn topic komen steeds harder en zaaien overal uit en op een dag is het gedaan.
Nog even geduld
was gwn ff een feitje joh, doe eens rustigquote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe ff normaal hey jezus wat een agressiviteit
Sorry toto.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, veel knapper. Het is wel te hopen dat ze op hun mama gaan lijken
had mijn account open laten staan dat was een klasgenoot die dat zei sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was gwn ff een feitje joh, doe eens rustig
Maar dan worden ze groen?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, veel knapper. Het is wel te hopen dat ze op hun mama gaan lijken
het zit ze echt diepquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
hahah lees ik nou srs in de sc dat ze de verkiezingen willen verneuken
eerst zo'n kutgrap en dan smoesjes maken, wat een zielig ventje ben je tochquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
had mijn account open laten staan dat was een klasgenoot die dat zei sorry
Dat zal ons leren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
haha nee je leest dat hoink ons aanmoedigt om te stemmen en dan iets met vernaggelen voor de lulzquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
2NutZ post in ons topic! PAK 'M!quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha nee je leest dat hoink ons aanmoedigt om te stemmen en dan iets met vernaggelen voor de lulz
oh dan zal ik wel verkeerd gelezen hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha nee je leest dat hoink ons aanmoedigt om te stemmen en dan iets met vernaggelen voor de lulz
faka 2nutzquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan zal ik wel verkeerd gelezen hebben
Sorry, m'n broertje was er even op. Zal niet meer gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst zo'n kutgrap en dan smoesjes maken, wat een zielig ventje ben je toch
hahaha ;Dquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sorry, m'n broertje was er even op. Zal niet meer gebeuren.
Nee, als ze op jou lijken worden ze knapquote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaals ze op mij lijken worden ze rood
quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
geef het nou gewoon toequote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hahaquote:
Smooth.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, als ze op jou lijken worden ze knap
Die gozer kan zijn lachkick van de stuf niet in het echte leven laten en moet het visualiseren naar FOK! smileys.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Doe eens niet zoveel smileys man
grappig hoor zoveel blow ik ook weer niet. niet zoveel als jou in iedergevalquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die gozer kan zijn lachkick van de stuf niet in het echte leven laten en moet het visualiseren naar FOK! smileys.
Ja, maar het boeit ze echt niet. Ik bedoel het is zo triest zo'n verkiezing.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
Doe het zelfquote:
en wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen uiteraardquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar het boeit ze echt niet. Ik bedoel het is zo triest zo'n verkiezing.
ik heb al tijden gezegd: Maak er nou eens een SC bij want de huidige KLB SC wordt niet eens bezet door de mensen die het meest in de KLB aanwezig zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen uiteraard
dat is toch Fylax niveau dan? vind ik best hoge kwaliteit hoorquote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen uiteraard
Ik had jou niet voor niks de tatjana simic gegeven héquote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom erbij staan dan, kijken we samen
Ja maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik heb al tijden gezegd: Maak er nou eens een SC bij want de huidige KLB SC wordt niet eens bezet door de mensen die het meest in de KLB aanwezig zijn.
I know where this is going.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had jou niet voor niks de tatjana simic gegeven hé
He. Wat hadden we nou afgesproken mang?quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Ploert. het volgende:
[..]
grappig hoor zoveel blow ik ook weer niet. niet zoveel als jou in iedergeval
quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch niet gebeuren.
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik heb al tijden gezegd: Maak er nou eens een SC bij want de huidige KLB SC wordt niet eens bezet door de mensen die het meest in de KLB aanwezig zijn.
sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
He. Wat hadden we nou afgesproken mang?
Frank is wel de meest aanspreekbare om eerlijk te zijn. Niks tegen huge/net of zo, maar met Frank kan je wel het best praten.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.
DjeDje is tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had jou niet voor niks de tatjana simic gegeven hé
quote:
Nee, Totoquote:
eensquote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frank is wel de meest aanspreekbare om eerlijk te zijn. Niks tegen huge/net of zo, maar met Frank kan je wel het best praten.
Dit is toch ook gewoon een SC?quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.
maar deze gaat dicht na de verkiezingenquote:
Toto4modquote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frank is wel de meest aanspreekbare om eerlijk te zijn. Niks tegen huge/net of zo, maar met Frank kan je wel het best praten.
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toto looks hotquote:
Zaktį is vroeger gepest.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.
Het is net vroeger spelen met de etterbakjes op de peuterspeelzaal. Altijd naar juffrouw om te zeggen dat ze 'heel gemeen zijn', ze met je mee loopt en ze zegt dat ze eigenlijk heel lief zijn en dat je ze een kans moet geven, al lijken ze heel gemeen, en zodra de juf weer wegloopt kan je erop rekenen dat je mama je dezelfde middag nog aantreft met een blauw oog en kauwgom in je kuifje bij het ophalen.
Kan die toch op 1 januari weer open alvast voor de verkiezingen van 2015?quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar deze gaat dicht na de verkiezingen
denk het nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan die toch op 1 januari weer open alvast voor de verkiezingen van 2015?
Ja tochquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
#FightForOurRightsquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
er werden in jouw peuterspeelzaal blauwe ogen geslagen?quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.
Het is net vroeger spelen met de etterbakjes op de peuterspeelzaal. Altijd naar juffrouw om te zeggen dat ze 'heel gemeen zijn', ze met je mee loopt en ze zegt dat ze eigenlijk heel lief zijn en dat je ze een kans moet geven, al lijken ze heel gemeen, en zodra de juf weer wegloopt kan je erop rekenen dat je mama je dezelfde middag nog aantreft met een blauw oog en kauwgom in je kuifje bij het ophalen.
Met houten blokjes en Duplo, ja.quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er werden in jouw peuterspeelzaal blauwe ogen geslagen?
Ik haalde op de peuterspeelzaal elke dag al een natte vingerquote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef deadprez het volgende:
wij djoekten elkaar gewoon op de peuterspeelzaal
quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haalde op de peuterspeelzaal elke dag al een natte vinger
Ja toch?quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef terrastegel het volgende:
We maken hier gewoon een Userverkiezingen nabesprekingstopic van
haha vet zielig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Met houten blokjes en Duplo, ja.
Ik had je op meest empatische gestemd iig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik word gewoon 2e bij empathische en geliefde wss.![]()
gadverdamme fokkign smerigquote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haalde op de peuterspeelzaal elke dag al een natte vinger
Weet ikquote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had je op meest empatische gestemd iig.
Was gewoon de bedoeling.quote:
Slaap_Zak en empatisch. Heb ik wat gemist?quote:
Slaapzak is dan ook een echte baas.quote:
Slaap_zak is wel lief hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Slaap_Zak en empatisch. Heb ik wat gemist?
True.quote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaapzak is dan ook een echte baas.
man man man, het niveau gaat steeds lager en lager in dat topic. Moedergrappen zijn zo oudquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kon de tattoo van het recept voor een varkensrollade anders prima lezen op de rug van je moeder.
Ja, Tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Toto69 het volgende:
5 voor geliefde
6 voor empathisch
1 voor tatjana maar die persoon is echt gek
Dat laat van die mooie rondjes achter. Soort fightclub dus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Met houten blokjes en Duplo, ja.
Als ik een vrouw was geweest zou hem echt keihard anaal genomen met een leren bal in zijn mond en hem spuitend laten komen om hem vervolgens tussen de lakens lief te kozen en in slaap te wiegen. #nohomoquote:
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijnquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
man man man, het niveau gaat steeds lager en lager in dat topic. Moedergrappen zijn zo oud
Jezus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest zou hem echt keihard anaal genomen met een leren bal in zijn mond en hem spuitend laten komen om hem vervolgens tussen de lakens lief te kozen en in slaap te wiegen. #nohomo
Hij is wel de grootste haatbaard. Maar wat wil je als je wat digi dingetjes voor de gemeente doet. Een soort digitale plantsoenendienst.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijn
In dat topic zit het uitschot van de maatschappij van fok! zoals: 2Nutz,MMGYMCMB en ja ook blauwetijgerquote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijn
quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik je eerder kende had ik jou als Tatjana gedaan![]()
Waarom is BT eigenlijk uitschot geworden?quote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
In dat topic zit het uitschot van de maatschappij van fok! zoals: 2Nutz,MMGYMCMB en ja ook blauwetijger
BlauweTijger zoekt gewoon bevestiging. Moet je hem niet al te kwalijk nemen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef terrastegel het volgende:
In dat topic zit het uitschot van de maatschappij van fok! zoals: 2Nutz,MMGYMCMB en ja ook blauwetijger
hij heeft klb verraden.quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom is BT eigenlijk uitschot geworden?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BlauweTijger zoekt gewoon bevestiging. Moet je hem niet al te kwalijk nemen.
Ik val ook best mee hoorquote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Voeder!quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Jullie moeten het allemaal niet zo serieus nemen denk ik.
Hoiquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Verstandig advies.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Goed opletten Der_Mann, deze man zit vol levenservaring volgens hemzelf. Kun je veel van leren.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik val ook best mee hoorgewoon mensen behandelen zoals ze jou behandelen
quote:
Dit idd. godkk ik ga wegquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Dat je cared wat wij doen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Doe ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Is hij Hommo?quote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
help ploert valt mij lastig in mijn dm
spannendquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
denk hetquote:
We zijn al getrouwd.quote:
gwn blokkerenquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
laat die dms even zien danquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
meh, doe ik normaal eigenlijk nietquote:
Scheelt wel.quote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, doe ik normaal eigenlijk niet
Omdat je geen keuze had. Uitgehuwelijkt enzo.quote:
Oh, wauw.quote:Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat je geen keuze had. Uitgehuwelijkt enzo.
Haha lekker voor jequote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
quote:
Zo, nu weet je het verhaal.quote:Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, wauw.
Je bent wel echt een beetje hoteldebotel hč.
Je hebt het onthoudenquote:Op maandag 22 december 2014 16:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed opletten Der_Mann, deze man zit vol levenservaring volgens hemzelf. Kun je veel van leren.
wie de fuck ben je?quote:
We wonen in dezelfde kelder.quote:
Hé BlauweTijgerquote:Op maandag 22 december 2014 16:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wie de fuck ben je?toen ik hier chillde lag jij nog karnemelk uit je moeders kwarktassen te lurken.
Maar we leven in de kelder. Wij komen nooit buitenquote:
We hebben ons ouderlijk huis toch nogquote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar we leven in de kelder. Wij komen nooit buiten
Zo is het maar net! als je iets wil weten vraag mij, fuck wikipedia yo.quote:
Waarom reageer je niet meer beste man?quote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, doe ik normaal eigenlijk niet
Weet ik niet. We zitten hier al jaren opgesloten.quote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben ons ouderlijk huis toch nog
kan het niet hendelen allemaal :Squote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef Ploert. het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet meer beste man?
Hopelijk laat Slaap_Zak ons ooit nog vrij.quote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet ik niet. We zitten hier al jaren opgesloten.
Goed hoor. En ook wel wat optimaler sinds ik veel minder op fok zit.quote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zakkie ouwe baas, hoe is het leven?
Wat kan je niet meer handelen? Zegt hij zulke verwarrender shizzle via DM?quote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het niet hendelen allemaal :S
waarom landen meteoren altijd in kraters?quote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het maar net! als je iets wil weten vraag mij, fuck wikipedia yo.
Slaapzak laat ons nooit meer gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk laat Slaap_Zak ons ooit nog vrij.
Al is het wel lekker knus zo samen.
jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat kan je niet meer handelen? Zegt hij zulke verwarrender shizzle via DM?
Ik jou ook niet. :$quote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaapzak laat ons nooit meer gaan.
asociale kutmensen ook allemaalquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dm'de ook iemand, word gewoon genegeerd hier.
Meteorieten zijn de oversekste pubers van het heelal en de kraters zijn de kuttenquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom landen meteoren altijd in kraters?
Diep.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meteorieten zijn de oversekste pubers van het heelal en de kraters zijn de kutten
quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meteorieten zijn de oversekste pubers van het heelal en de kraters zijn de kutten
Sorry, ik was je gewoon vergetenquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dm'de ook iemand, word gewoon genegeerd hier.
Jaaquote:
Fijn dat ik je kon helpen mattie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was de enige vraag waar ik het antwoord niet op wist bij m'n examen
Sommige kraters welquote:
bitch ik deed aardig tegen jouquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik val ook best mee hoorgewoon mensen behandelen zoals ze jou behandelen
Wat kom jij nu weer fronten joh kaolo mapangpang boelerquote:
bohhhhhquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Fylax heeft verkering22/12/2014 staat er
zoek je fittie :squote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kom jij nu weer fronten joh kaolo mapangpang boeler
Nooit.quote:
Ik heb nooit wat tegen jou gezegd bij feedbackquote:
He ga is in de klb slowchat verder, oprotten hierquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kom jij nu weer fronten joh kaolo mapangpang boeler
facebook :squote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat tegen jou gezegd bij feedback
is?quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef terrastegel het volgende:
[..]
He ga is in de klb slowchat verder, oprotten hier![]()
Zijn we nu weer cool?quote:
Wedje leggen over wanneer hij hem erin mag steken?quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Owhquote:
surequote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wedje leggen over wanneer hij hem erin mag steken?
Ga maar met je matties in het klb sc topic fittie maken, niet hierquote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is?
en hoezo? iedereen mag hier posten? waarom zo gemeen?
nopquote:Op maandag 22 december 2014 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het zelfde chickie waarmee hij naar ariana concert gaat?
Ik maak nooit ruzie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:34 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ga maar met je matties in het klb sc topic fittie maken, niet hier![]()
Is dit het einde van ons huwelijk?quote:
We moeten praten ja.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit het einde van ons huwelijk?
Ik voel een lichte spanning ontstaan tussen jullie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit het einde van ons huwelijk?
We slaan ons wel door de moeilijke tijden heen, hoop ik.quote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik voel een lichte spanning ontstaan tussen jullie.
Ik ga open kaart spelen.quote:
WOJOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga open kaart spelen.
Je kijkt al tijden niet meer naar me om. Kom ik thuis uit m'n werk, staat er een bord half koud eten voor me klaar en jij bent nergens te bekennen. Ik mis de affectie en liefde van in het begin. Dan roep ik je, blijk je op de slaapkamer te zijn. Snel stop je je telefoon weg. Als ik erin wil kijken, word je zenuwachtig en mag ik oprotten. Ik heb het idee dat je een affaire hebt, maar ik weet het nog niet zeker.
Daarom besloot ik je te volgen, toen je 'met vriendinnen' uitging. En wat bleek nou...? Je ging gewoon vreemd.
Ik ben er klaar mee.
Pak je spullen maar en ik wil je nooit meer zien.
Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen datum erbij zetten wanneer ze verkering hebben gekregen. Alsof dat zo belangrijk isquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen datum erbij zetten wanneer ze verkering hebben gekregen. Alsof dat zo belangrijk is
is toch cutequote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen datum erbij zetten wanneer ze verkering hebben gekregen. Alsof dat zo belangrijk is
is toch wel belangrijk, is voor jubileum enzulks. anders wordt je vriendinnetje boos als je na 1 jaar verkering geen diamanten ring kadoo geeftquote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Het is een complot. Iemand liet het lijken alsof ik vreemdging omdat diegene jou voor zichzelf wil. Ik zou nooit vreemdgaanquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga open kaart spelen.
Je kijkt al tijden niet meer naar me om. Kom ik thuis uit m'n werk, staat er een bord half koud eten voor me klaar en jij bent nergens te bekennen. Ik mis de affectie en liefde van in het begin. Dan roep ik je, blijk je op de slaapkamer te zijn. Snel stop je je telefoon weg. Als ik erin wil kijken, word je zenuwachtig en mag ik oprotten. Ik heb het idee dat je een affaire hebt, maar ik weet het nog niet zeker.
Daarom besloot ik je te volgen, toen je 'met vriendinnen' uitging. En wat bleek nou...? Je ging gewoon vreemd.
Ik ben er klaar mee.
Pak je spullen maar en ik wil je nooit meer zien.
Nee ik snap je wel. Maar eigenlijk is het helemaal niet belangrijk voor iemand behalve die 2 mensen om wie het gaat dat ze verkering hebben gekregenquote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor kiddo's tot 16 jaar wellicht
Zelfs al zou ik je geloven, hoe verklaar je dat de affectie van jou voor mij weg is?quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Het is een complot. Iemand liet het lijken alsof ik vreemdging omdat diegene jou voor zichzelf wil. Ik zou nooit vreemdgaan
wow jongens misschien moeten jullie dit ff privé bespreken ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik je geloven, hoe verklaar je dat de affectie van jou voor mij weg is?
Je raakt me nooit meer aan, je ontwijkt me. Als ik een knuffel wil geven spring je zowat door het raam om dat te voorkomen. Ik zit er echt mee.
Ik wil graag dat ze weet dat ik mad ben.quote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow jongens misschien moeten jullie dit ff privé bespreken ofzo
Dat komt niet door mij, dat ligt aan jezelf.quote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik je geloven, hoe verklaar je dat de affectie van jou voor mij weg is?
Je raakt me nooit meer aan, je ontwijkt me. Als ik een knuffel wil geven spring je zowat door het raam om dat te voorkomen. Ik zit er echt mee.
wil je dan verkering met mij nu toto je heeft verradenquote:
Waarom ligt dat aan mij, dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat komt niet door mij, dat ligt aan jezelf.
Omdat ik weet dat jij eigenlijk iemand anders wilt.quote:
En wie zou ik willen dan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij eigenlijk iemand anders wilt.
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
wil je dan verkering met mij nu toto je heeft verraden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Alsof ze je niet voor die tijd elke dag vertelt dat je het niet moet vergeten en dat ze wat groots verwacht op jubileumdag...quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch wel belangrijk, is voor jubileum enzulks. anders wordt je vriendinnetje boos als je na 1 jaar verkering geen diamanten ring kadoo geeft
sorry ik heb geen ervaring met vrouwenquote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ze je niet voor die tijd elke dag vertelt dat je het niet moet vergeten en dat ze wat groots verwacht op jubileumdag...
quote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Willoow het volgende:
[..]Pertinent onwaar. Je liegt dat je barst. Ik wil alleen jou, maar jij wilt mij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef het maar gewoon toe.quote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Je liegt dat je barst. Ik wil alleen jou, maar jij wilt mij niet.
Het is waar, en dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets toegeven dat niet waar is.
Speel jij maar eens open kaart.
Het is helemaal niet waar.quote:Op maandag 22 december 2014 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is waar, en dat weet je zelf ook.
Wat heb jij voor me gedaan dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet waar.
Alles heb ik voor je gedaan.
Ik krijg stank voor dank.
Alles?quote:
Als we alles er bij gaan halen kan ik ook nog wel even doorgaan. Al die keren dat je mij alleen liet..quote:Op maandag 22 december 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles?
Mee naar je ouders, de brave burgerlul uit hangen samen met jou.
Je elke week uiteten nemen.
Het huishouden doen, zelfs na m'n werk nog.
Jij had een prinsessenleventje, maar nee, het is weer niet genoeg hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als we alles er bij gaan halen kan ik ook nog wel even doorgaan. Al die keren dat je mij alleen liet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als we alles er bij gaan halen kan ik ook nog wel even doorgaan. Al die keren dat je mij alleen liet..Mens, waar heb je het over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was elke dag constant bij je, zolang ik niet aan het werk was.
Jij daarentegen, liep buiten achter de mannen aan, je benen gespreid zodra je aangesproken werd.
Je hebt niet eens werk. Dat was je excuus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mens, waar heb je het over.
Ik was elke dag constant bij je, zolang ik niet aan het werk was.
Jij daarentegen, liep buiten achter de mannen aan, je benen gespreid zodra je aangesproken werd.
Laten we maar stoppen met deze act.quote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hebt niet eens werk. Dat was je excuus.
Oke, ik geef het toe. Maar ik moet toch ergens mijn genot vandaan halen als ik het bij jou niet krijg.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Ik ga er een TV-show van maken.
Meer drama dan GTSt.
Ouwe hosselaar ben je ookquote:Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met deze act.
Willoow is de kloon van Slaap_Zak, niet weten.quote:Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar ben je ook
Of is dit een nieuwe kloon van je
Ghehequote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Ik ga er een TV-show van maken.
Meer drama dan GTSt.
Hoeveel ben je bereid te betalen?quote:
40-45 euro per uurquote:Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid te betalen?
Da's wel erg weinig.quote:
Goeie tip.quote:Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou haar dwingen om mee te doen ter compensatie voor je geleden verdriet
Jij bent ook nooit tevreden.quote:
Nicequote:Op maandag 22 december 2014 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Tortilla chips met zelfgemaakte dipsaus
Klopt.quote:
quote:
Succes met je bips.quote:
zijn ze nog steeds mooi geel?quote:Op maandag 22 december 2014 17:48 schreef terrastegel het volgende:
Zo, weer een half jaar verlost van de tandarts. Ja, ik ga 2x per jaar naar de tandarts
Jij laat chicks aan je tanden trekken?quote:Op maandag 22 december 2014 17:50 schreef terrastegel het volgende:
Nee, ik verzorg mijn tanden goed hoor. Is trouwens beter voor de chicks aan te trekken
Jij niet dan?quote:Op maandag 22 december 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij laat chicks aan je tanden trekken?
Godverdomme, dan doe ik het al die tijd foutquote:Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Nee, tanden moet je voorzichtig mee zijn, zeker tijdens het liefde bedrijven.
Vinden ze het wel lekker?quote:Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme, dan doe ik het al die tijd fout
scheer je weg.quote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef DjeDje het volgende:
GOEEEEEDEEEEE BIJNA AVOND MIJNER JONGHEREN
Hoi Tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef DjeDje het volgende:
goeiesmorgens.quote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef DjeDje het volgende:
Niet op Willoow stemmenquote:Op maandag 22 december 2014 18:02 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja de mijne, omdat ik op haar gestemd hen als Tatjana
Mijquote:Op maandag 22 december 2014 18:07 schreef terrastegel het volgende:
Maar nu een belangrijke vraag?
Wie gaat de lapo hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |