BlauweTijger zoekt gewoon bevestiging. Moet je hem niet al te kwalijk nemen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef terrastegel het volgende:
In dat topic zit het uitschot van de maatschappij van fok! zoals: 2Nutz,MMGYMCMB en ja ook blauwetijger
hij heeft klb verraden.quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom is BT eigenlijk uitschot geworden?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BlauweTijger zoekt gewoon bevestiging. Moet je hem niet al te kwalijk nemen.
Ik val ook best mee hoorquote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijn
Voeder!quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Jullie moeten het allemaal niet zo serieus nemen denk ik.
Hoiquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Verstandig advies.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Goed opletten Der_Mann, deze man zit vol levenservaring volgens hemzelf. Kun je veel van leren.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik val ook best mee hoorgewoon mensen behandelen zoals ze jou behandelen
quote:
Dit idd. godkk ik ga wegquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Dat je cared wat wij doen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Doe ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
Is hij Hommo?quote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
help ploert valt mij lastig in mijn dm
spannendquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
denk hetquote:
We zijn al getrouwd.quote:
gwn blokkerenquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |