We moeten praten ja.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit het einde van ons huwelijk?
Ik voel een lichte spanning ontstaan tussen jullie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit het einde van ons huwelijk?
We slaan ons wel door de moeilijke tijden heen, hoop ik.quote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik voel een lichte spanning ontstaan tussen jullie.
Ik ga open kaart spelen.quote:
WOJOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga open kaart spelen.
Je kijkt al tijden niet meer naar me om. Kom ik thuis uit m'n werk, staat er een bord half koud eten voor me klaar en jij bent nergens te bekennen. Ik mis de affectie en liefde van in het begin. Dan roep ik je, blijk je op de slaapkamer te zijn. Snel stop je je telefoon weg. Als ik erin wil kijken, word je zenuwachtig en mag ik oprotten. Ik heb het idee dat je een affaire hebt, maar ik weet het nog niet zeker.
Daarom besloot ik je te volgen, toen je 'met vriendinnen' uitging. En wat bleek nou...? Je ging gewoon vreemd.
Ik ben er klaar mee.
Pak je spullen maar en ik wil je nooit meer zien.
Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen datum erbij zetten wanneer ze verkering hebben gekregen. Alsof dat zo belangrijk isquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Fylax heeft verkering22/12/2014 staat er
quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen datum erbij zetten wanneer ze verkering hebben gekregen. Alsof dat zo belangrijk is
is toch cutequote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen datum erbij zetten wanneer ze verkering hebben gekregen. Alsof dat zo belangrijk is
is toch wel belangrijk, is voor jubileum enzulks. anders wordt je vriendinnetje boos als je na 1 jaar verkering geen diamanten ring kadoo geeftquote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Het is een complot. Iemand liet het lijken alsof ik vreemdging omdat diegene jou voor zichzelf wil. Ik zou nooit vreemdgaanquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga open kaart spelen.
Je kijkt al tijden niet meer naar me om. Kom ik thuis uit m'n werk, staat er een bord half koud eten voor me klaar en jij bent nergens te bekennen. Ik mis de affectie en liefde van in het begin. Dan roep ik je, blijk je op de slaapkamer te zijn. Snel stop je je telefoon weg. Als ik erin wil kijken, word je zenuwachtig en mag ik oprotten. Ik heb het idee dat je een affaire hebt, maar ik weet het nog niet zeker.
Daarom besloot ik je te volgen, toen je 'met vriendinnen' uitging. En wat bleek nou...? Je ging gewoon vreemd.
Ik ben er klaar mee.
Pak je spullen maar en ik wil je nooit meer zien.
Nee ik snap je wel. Maar eigenlijk is het helemaal niet belangrijk voor iemand behalve die 2 mensen om wie het gaat dat ze verkering hebben gekregenquote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor kiddo's tot 16 jaar wellicht
Zelfs al zou ik je geloven, hoe verklaar je dat de affectie van jou voor mij weg is?quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Het is een complot. Iemand liet het lijken alsof ik vreemdging omdat diegene jou voor zichzelf wil. Ik zou nooit vreemdgaan
wow jongens misschien moeten jullie dit ff privé bespreken ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik je geloven, hoe verklaar je dat de affectie van jou voor mij weg is?
Je raakt me nooit meer aan, je ontwijkt me. Als ik een knuffel wil geven spring je zowat door het raam om dat te voorkomen. Ik zit er echt mee.
Ik wil graag dat ze weet dat ik mad ben.quote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow jongens misschien moeten jullie dit ff privé bespreken ofzo
Dat komt niet door mij, dat ligt aan jezelf.quote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik je geloven, hoe verklaar je dat de affectie van jou voor mij weg is?
Je raakt me nooit meer aan, je ontwijkt me. Als ik een knuffel wil geven spring je zowat door het raam om dat te voorkomen. Ik zit er echt mee.
wil je dan verkering met mij nu toto je heeft verradenquote:
Waarom ligt dat aan mij, dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat komt niet door mij, dat ligt aan jezelf.
Omdat ik weet dat jij eigenlijk iemand anders wilt.quote:
En wie zou ik willen dan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij eigenlijk iemand anders wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |