Jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
wil je dan verkering met mij nu toto je heeft verraden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Alsof ze je niet voor die tijd elke dag vertelt dat je het niet moet vergeten en dat ze wat groots verwacht op jubileumdag...quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch wel belangrijk, is voor jubileum enzulks. anders wordt je vriendinnetje boos als je na 1 jaar verkering geen diamanten ring kadoo geeft
sorry ik heb geen ervaring met vrouwenquote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ze je niet voor die tijd elke dag vertelt dat je het niet moet vergeten en dat ze wat groots verwacht op jubileumdag...
quote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Willoow het volgende:
[..]Pertinent onwaar. Je liegt dat je barst. Ik wil alleen jou, maar jij wilt mij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef het maar gewoon toe.quote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Je liegt dat je barst. Ik wil alleen jou, maar jij wilt mij niet.
Het is waar, en dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets toegeven dat niet waar is.
Speel jij maar eens open kaart.
Het is helemaal niet waar.quote:Op maandag 22 december 2014 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is waar, en dat weet je zelf ook.
Wat heb jij voor me gedaan dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet waar.
Alles heb ik voor je gedaan.
Ik krijg stank voor dank.
Alles?quote:
Als we alles er bij gaan halen kan ik ook nog wel even doorgaan. Al die keren dat je mij alleen liet..quote:Op maandag 22 december 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles?
Mee naar je ouders, de brave burgerlul uit hangen samen met jou.
Je elke week uiteten nemen.
Het huishouden doen, zelfs na m'n werk nog.
Jij had een prinsessenleventje, maar nee, het is weer niet genoeg hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als we alles er bij gaan halen kan ik ook nog wel even doorgaan. Al die keren dat je mij alleen liet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als we alles er bij gaan halen kan ik ook nog wel even doorgaan. Al die keren dat je mij alleen liet..Mens, waar heb je het over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was elke dag constant bij je, zolang ik niet aan het werk was.
Jij daarentegen, liep buiten achter de mannen aan, je benen gespreid zodra je aangesproken werd.
Je hebt niet eens werk. Dat was je excuus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mens, waar heb je het over.
Ik was elke dag constant bij je, zolang ik niet aan het werk was.
Jij daarentegen, liep buiten achter de mannen aan, je benen gespreid zodra je aangesproken werd.
Laten we maar stoppen met deze act.quote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hebt niet eens werk. Dat was je excuus.
Oke, ik geef het toe. Maar ik moet toch ergens mijn genot vandaan halen als ik het bij jou niet krijg.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Ik ga er een TV-show van maken.
Meer drama dan GTSt.
Ouwe hosselaar ben je ookquote:Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met deze act.
Willoow is de kloon van Slaap_Zak, niet weten.quote:Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar ben je ook
Of is dit een nieuwe kloon van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |