SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Ik zie niet genoeg om een oordeel te kunnen gevenquote:
gwn doenquote:Op maandag 22 december 2014 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie niet genoeg om een oordeel te kunnen geven
In dat geval ja want dat zijn hele leuke borstenquote:
gwn doenquote:Op maandag 22 december 2014 01:07 schreef Blackings het volgende:
ik heb een kenskergeinig videotje wat ik met jullie wil delen maar helaas wordt mijn naam erin gezegd :/
neequote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef PuurLouter het volgende:
Zouden de tetten van djedje even groot zijn als deze? [ afbeelding ]
Heeftie het niet over dub iets of zoquote:
Ok ik maak zo wel ff aanquote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
kut TT.
iedereen volg me aub op twitter
https://twitter.com/HeetGeenHermann
jaquote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef PuurLouter het volgende:
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeftie het niet over dub iets of zo
Kleiner zelfs.quote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef PuurLouter het volgende:
Was een tijdje een hype op insta, dan kon je jezelf opnemen terwijl je bekende geluiden playbacktequote:
Ah dat lijkt me guusquote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb mn eerste volger binnen, mensen!
[ afbeelding ]
Dat was Miranda cosgrove tochquote:Op maandag 22 december 2014 01:10 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wtf ze is ook hipster en op één foto zit haar gezicht vol met cum.![]()
Jaaaa dat!quote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was een tijdje een hype op insta, dan kon je jezelf opnemen terwijl je bekende geluiden playbackte
Alles voor jou schatquote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kleiner zelfs.
En hou me er vanaf nu buiten, oke.
Victoria Justice toch?quote:Op maandag 22 december 2014 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was Miranda cosgrove toch
Ik ben de social media expert jwquote:
Jij bent wel op de hoogte jaquote:Op maandag 22 december 2014 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben de social media expert jw
Hij is nu wel weg ineensquote:
wie?quote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb mn eerste volger binnen, mensen!
[ afbeelding ]
meer dan 3000 volgers is privé twitter?quote:Op maandag 22 december 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
is mn prive twitter
@NickArianaaaa is mn twit for everyone
Die foto dat ze in de auto zit?quote:
Jij was toch MOD?quote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef GGMM het volgende:
Welkom terug GuusIk ben blij dat je terug bent na het onrecht dat je is aangedaan.
Bedankt René. Hopelijk werd ik niet teveel gemist in het livetopic.quote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef GGMM het volgende:
Welkom terug GuusIk ben blij dat je terug bent na het onrecht dat je is aangedaan.
Gewoon in een flesje pissen de volgende keer, wat ben jij voor nepfokkerquote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgende keer post ik wel als ik ga pissen.
ja zodat fok!kers niet kunnen checkenquote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer dan 3000 volgers is privé twitter?
Ja en dan over mn dak smijten zekerquote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon in een flesje pissen de volgende keer, wat ben jij voor nepfokker
Wordt het lekker schoon van. Zullen je ouders zeker blij mee zijnquote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja en dan over mn dak smijten zeker
Vraag het anders na in KPD.quote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die foto dat ze in de auto zit?
Heb je toegang?quote:
ik hoor hier iets over een foto met een vrouw. dat is mijn expertise. om welke foto gaat het, heren?quote:
Miranda cosgrove in een auto met sperma over haar gezicht, die foto is heel echt in tegenstelling tot heel veel gephotoshoptequote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoor hier iets over een foto met een vrouw. dat is mijn expertise. om welke foto gaat het, heren?
wat n mongool hijquote:Op maandag 22 december 2014 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh spijt dat ik hem heb uitgescholden
Wat een hosselbaasquote:
deze?quote:Op maandag 22 december 2014 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Miranda cosgrove in een auto met sperma over haar gezicht, die foto is heel echt in tegenstelling tot heel veel gephotoshopte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
follow me @guusjeboyquote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoor hier iets over een foto met een vrouw. dat is mijn expertise. om welke foto gaat het, heren?
Heb ik niet meer tegen gepraat.quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar over hosselbaas gesproken, hoe is het met safa?
Ja die. Al weet ik niet of dat toegestaan is in klbquote:
zeggen we gewoon dat het yoghurt is toch.quote:Op maandag 22 december 2014 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die. Al weet ik niet of dat toegestaan is in klb
Kan je die ook ff postenquote:Op maandag 22 december 2014 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeggen we gewoon dat het yoghurt is toch.
maar nee, die is niet echt. ik heb die foto voorbij zien komen zonder cum op haar gezicht, is gefotoshopt.
Wat is er mis met ad danquote:Op maandag 22 december 2014 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Twitter adviseert mij De Telegraaf en het AD te volgend.
Denk er nu al over mijn account te verwijderen.
ik heb twitter alleen om te registreren.quote:Op maandag 22 december 2014 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Twitter adviseert mij De Telegraaf en het AD te volgend.
Denk er nu al over mijn account te verwijderen.
guus heet jesse?quote:
Hij ging hipsters afkraken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat ga je Guus' identiteit verklappen dan..
wat is je twitter?quote:Op maandag 22 december 2014 01:23 schreef Blackings het volgende:
ik ga niks tweeten naar jullie mijn twitter moet leeg blijven
Ik weet je privéaccount heul niet?quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef DjeDje het volgende:
Guus is een ei. Jammer dit. Mensen die wel mijn prive accounts weten en ik mag nergens achter komen
sry deemquote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef DjeDje het volgende:
Guus is een ei. Jammer dit. Mensen die wel mijn prive accounts weten en ik mag nergens achter komen
haas klapt je ff dimme broquote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ga lekker afvallen man dikke papzak
hahaquote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ga lekker afvallen man dikke papzak
Houden zoquote:Op maandag 22 december 2014 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet je privéaccount heul niet?
daardoor had ik d'r ook gevondenquote:
volg mijquote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie debielen hebben toch neit serieus allemaal twitter aangemaakt
Mattie je weet niksquote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haas is gewoon jaloers dat ik die pussy fix terwijl chicks hem uitlachen om zijn dikke pens.
neequote:Op maandag 22 december 2014 01:30 schreef Blackings het volgende:
maar fylax dm nummer van je chimeid ik ga d'r fixen man
hey djedje kan je misschien nieuwe account aanmaken alleen om mij te volgen, ik heb die followers hard nodig xxquote:
jawelquote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie debielen hebben toch neit serieus allemaal twitter aangemaakt
Dat soort sites echtquote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond deze, zelfde kleding
[ afbeelding ]
iets andere houding maar lijkt me sterk dat ze gecumblast is in d'r auto. ik vond die cumfoto overigens ook op een site waarop ze allemaal celebrities naakt fotoshoppen enzo
je moet beter op je privacy letten bae.quote:
Zo over je eigen moeder pratenquote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh srry was ff vergeten dat wanhopige dikke downerchicks wel met je willen doen
als ik het toch heb maar gebruiken om de zaken te volgent ochquote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
Lol, Guus pls wat ga je skeere shit volgen.
PVDA
Samsong
PSVquote:Op maandag 22 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als ik het toch heb maar gebruiken om de zaken te volgent och
Twit en fb zijn beschermd, instagram vind ik niet zo nodig om afteschermen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
je moet beter op je privacy letten bae.
En je weet dat bae eigenlijk before anyone else betekent?quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
je moet beter op je privacy letten bae.
Dan is t goed. Maar volg dan gelijk even heel politiek den haagquote:Op maandag 22 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als ik het toch heb maar gebruiken om de zaken te volgent och
sinds een paar jaar niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En je weet dat bae eigenlijk before anyone else betekent?
Sorry, ik hou niet van moeite doen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey djedje kan je misschien nieuwe account aanmaken alleen om mij te volgen, ik heb die followers hard nodig xx
Nee, dat boeit mij ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En je weet dat bae eigenlijk before anyone else betekent?
Nouen als het je niet boeit, ik zeg het gewoon. Een feitje, gratis.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, dat boeit mij ook niet.
Wist je dat kanker ook genezing betekent?
ok dankje baequote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nouen als het je niet boeit, ik zeg het gewoon. Een feitje, gratis.
quote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben wel goed in insta trouwens
Heb je ook net zoveel likes als fylaxquote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben wel goed in insta trouwens
lol ben je al wat afgevallen?quote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ineens dood hier? Was net zo leuk
Waar heb jij het over ineensquote:
ik heb bijna 100 likes jaquote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je ook net zoveel likes als fylax
ik had ooit gelezen dat je overgewicht hadquote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar heb jij het over ineens
Jammer want fylax heeft er gemiddeld 200quote:Op maandag 22 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb bijna 100 likes ja
Watquote:Op maandag 22 december 2014 01:38 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik had ooit gelezen dat je overgewicht had
Geloof d'r niks vanquote:Op maandag 22 december 2014 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer want fylax heeft er gemiddeld 200
Ja jb had ineens 3,5 miljoen minder whehequote:Op maandag 22 december 2014 01:38 schreef DjeDje het volgende:
Instagram heeft van iedereen volgers weggegooid
Ik heb het met m'n eigen oogballen gezienquote:
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jb had ineens 3,5 miljoen minder whehe
ja ben nog bezigquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is t goed. Maar volg dan gelijk even heel politiek den haag
dan ben je de enigequote:Op maandag 22 december 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik vond 100 likes anders best veel
Ja, en kim kardashian ook iets van een miljoenquote:
Geen 900k likes hebben op Instaquote:Op maandag 22 december 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel van die 1000 mensen ken je persoonlijk dan?quote:Op maandag 22 december 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een foto op insta met 1000 likes.
60 ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel van die 1000 mensen ken je persoonlijk dan?
quote:Op maandag 22 december 2014 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, en kim kardashian ook iets van een miljoen
Ben je zon mooiboy?quote:
dickpic posterquote:Op maandag 22 december 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een foto op insta met 1000 likes.
Fylax heeft trouwens 3000 followers op insta.quote:Op maandag 22 december 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Grappig wel, allemaal inactieve users blijkbaarquote:
ielquote:
Ja spam followers. Ik wist nieteens dat ik ze had..quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig wel, allemaal inactieve users blijkbaar
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen toevoegen die je niet kent
godverdomme man
Hoeveel had jij dan minderquote:Op maandag 22 december 2014 01:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja spam followers. Ik wist nieteens dat ik ze had..
Heb geen twitterquote:Op maandag 22 december 2014 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
paus volg me op twitter www.twitter.com/HeetGeenHermann
ik volg haar mattiequote:Op maandag 22 december 2014 01:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb geen twitter
Je hebt Mia Malkova als vriend
kloptquote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij zijn echt een baken van wijsheid.
neequote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Allemaal een FOK! Insta en Twitter?
al meerdere malen gehoord chefquote:
kan niet. Ik ga nooit naar een kassa.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Blackings het volgende:
nick je lijkt best wel op iemand die regelmatig bij mijn kassa afrekent
die gozer is 30 ofzo vriendquote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan niet. Ik ga nooit naar een kassa.
quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hermann als volledig zien
#pleasequote:
HAHAHHA mooi hequote:Op maandag 22 december 2014 01:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haha fylax met zo'n fittie tegen een one direction fan
nice pun 9/9.5quote:Op maandag 22 december 2014 01:52 schreef Fylax het volgende:
Vorig jaar had ik samen met 1 iemand ruzie met tientallen mainiacs (mainstreet fans)
Was mooi jongen.
#Cut4Pausequote:
Ik ken het ook niet don't worry.quote:Op maandag 22 december 2014 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel mij echt zo tering oud...
Wat stond er in de OP dan?quote:
welterusten deemquote:
Doei djedjequote:
Dm linkquote:
Paus valt mee.quote:
hermann, jouw beaming is irrelevant.quote:
Oh die zag ik net ook wel, maar dat is verboden dusquote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
foto van een niet zo'n hele knappe vrouw van partyflock
Hee ik moet nog stemmen hequote:
ja, persoonlijke info van iemand hč. vind ik vrij terecht welquote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh die zag ik net ook wel, maar dat is verboden dus
En toto dan met z'n loldutchpeople
bedankt voor het twitter materiaal zemmeltje, ik djoek jequote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
hermann, jouw beaming is irrelevant.
ga haten dan.quote:
Oh er stond een naam bij of zo?quote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, persoonlijke info van iemand hč. vind ik vrij terecht wel
Plaats hem dab ook niet op internetquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, persoonlijke info van iemand hč. vind ik vrij terecht wel
Alsof iemand ook maar een neuk geeft om jouw stemquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hee ik moet nog stemmen he
Tevens: ben je terug?
Nee alleen partyflockquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh er stond een naam bij of zo?
Ben je echt zo dom?quote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Plaats hem dab ook niet op internet
@Paus kom met dit argument om jezelf te redden.quote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh die zag ik net ook wel, maar dat is verboden dus
En toto dan met z'n loldutchpeople
ik denk dat hij zich niet meer welkom voeltquote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft GhpH ook een ban of is die bloedhond voor de verandering eens een keer niet online?
Ban van 3 maandquote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft GhpH ook een ban of is die bloedhond voor de verandering eens een keer niet online?
Hahaha hoezoquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
wrm?quote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich niet meer welkom voelt
neem gewoon je mobiel mee manquote:Op maandag 22 december 2014 01:59 schreef Der_Mann het volgende:
volg me op twitter om te weten waar ik heen ga
grgr
mobiel fokkenquote:Op maandag 22 december 2014 02:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
neem gewoon je mobiel mee man
is dit snelst lopende reeks op FOK!?quote:Op maandag 22 december 2014 02:01 schreef Blackings het volgende:
gvd nog een deel bijna vol mi gado sneltrein
Hahaquote:Op maandag 22 december 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
k heb je back paus
GC / [{(GC)}] Feedbacktopic
nee dat is UTO COSquote:Op maandag 22 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit snelst lopende reeks op FOK!?
Denk t nietquote:Op maandag 22 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beste topic euquote:Op maandag 22 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die beft zijn vriendin nuquote:Op maandag 22 december 2014 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maarja deadprez laat ons in de steek nu
Voor wat?quote:
http://arcee862.comquote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn toch sites die dat bijhouden enzo?
Je HAVO examenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |