ja zodat fok!kers niet kunnen checkenquote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer dan 3000 volgers is privé twitter?
Ja en dan over mn dak smijten zekerquote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon in een flesje pissen de volgende keer, wat ben jij voor nepfokker
Wordt het lekker schoon van. Zullen je ouders zeker blij mee zijnquote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja en dan over mn dak smijten zeker
Vraag het anders na in KPD.quote:Op maandag 22 december 2014 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die foto dat ze in de auto zit?
Heb je toegang?quote:
ik hoor hier iets over een foto met een vrouw. dat is mijn expertise. om welke foto gaat het, heren?quote:
Miranda cosgrove in een auto met sperma over haar gezicht, die foto is heel echt in tegenstelling tot heel veel gephotoshoptequote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoor hier iets over een foto met een vrouw. dat is mijn expertise. om welke foto gaat het, heren?
wat n mongool hijquote:Op maandag 22 december 2014 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh spijt dat ik hem heb uitgescholden
Wat een hosselbaasquote:
deze?quote:Op maandag 22 december 2014 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Miranda cosgrove in een auto met sperma over haar gezicht, die foto is heel echt in tegenstelling tot heel veel gephotoshopte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
follow me @guusjeboyquote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoor hier iets over een foto met een vrouw. dat is mijn expertise. om welke foto gaat het, heren?
Heb ik niet meer tegen gepraat.quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar over hosselbaas gesproken, hoe is het met safa?
Ja die. Al weet ik niet of dat toegestaan is in klbquote:
zeggen we gewoon dat het yoghurt is toch.quote:Op maandag 22 december 2014 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die. Al weet ik niet of dat toegestaan is in klb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |