jawelquote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie debielen hebben toch neit serieus allemaal twitter aangemaakt
Dat soort sites echtquote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond deze, zelfde kleding
[ afbeelding ]
iets andere houding maar lijkt me sterk dat ze gecumblast is in d'r auto. ik vond die cumfoto overigens ook op een site waarop ze allemaal celebrities naakt fotoshoppen enzo
je moet beter op je privacy letten bae.quote:
Zo over je eigen moeder pratenquote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh srry was ff vergeten dat wanhopige dikke downerchicks wel met je willen doen
als ik het toch heb maar gebruiken om de zaken te volgent ochquote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
Lol, Guus pls wat ga je skeere shit volgen.
PVDA
Samsong
PSVquote:Op maandag 22 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als ik het toch heb maar gebruiken om de zaken te volgent och
Twit en fb zijn beschermd, instagram vind ik niet zo nodig om afteschermen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
je moet beter op je privacy letten bae.
En je weet dat bae eigenlijk before anyone else betekent?quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
je moet beter op je privacy letten bae.
Dan is t goed. Maar volg dan gelijk even heel politiek den haagquote:Op maandag 22 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als ik het toch heb maar gebruiken om de zaken te volgent och
sinds een paar jaar niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En je weet dat bae eigenlijk before anyone else betekent?
Sorry, ik hou niet van moeite doen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey djedje kan je misschien nieuwe account aanmaken alleen om mij te volgen, ik heb die followers hard nodig xx
Nee, dat boeit mij ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En je weet dat bae eigenlijk before anyone else betekent?
Nouen als het je niet boeit, ik zeg het gewoon. Een feitje, gratis.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, dat boeit mij ook niet.
Wist je dat kanker ook genezing betekent?
ok dankje baequote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nouen als het je niet boeit, ik zeg het gewoon. Een feitje, gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |