Oh die zag ik net ook wel, maar dat is verboden dusquote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
foto van een niet zo'n hele knappe vrouw van partyflock
Hee ik moet nog stemmen hequote:
ja, persoonlijke info van iemand hè. vind ik vrij terecht welquote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh die zag ik net ook wel, maar dat is verboden dus
En toto dan met z'n loldutchpeople
bedankt voor het twitter materiaal zemmeltje, ik djoek jequote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
hermann, jouw beaming is irrelevant.
ga haten dan.quote:
Oh er stond een naam bij of zo?quote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, persoonlijke info van iemand hè. vind ik vrij terecht wel
Plaats hem dab ook niet op internetquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, persoonlijke info van iemand hè. vind ik vrij terecht wel
Alsof iemand ook maar een neuk geeft om jouw stemquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hee ik moet nog stemmen he
Tevens: ben je terug?
Nee alleen partyflockquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh er stond een naam bij of zo?
Ben je echt zo dom?quote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Plaats hem dab ook niet op internet
@Paus kom met dit argument om jezelf te redden.quote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh die zag ik net ook wel, maar dat is verboden dus
En toto dan met z'n loldutchpeople
ik denk dat hij zich niet meer welkom voeltquote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft GhpH ook een ban of is die bloedhond voor de verandering eens een keer niet online?
Ban van 3 maandquote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft GhpH ook een ban of is die bloedhond voor de verandering eens een keer niet online?
Hahaha hoezoquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
wrm?quote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich niet meer welkom voelt
neem gewoon je mobiel mee manquote:Op maandag 22 december 2014 01:59 schreef Der_Mann het volgende:
volg me op twitter om te weten waar ik heen ga
grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |