Wil je het eens een keer komen inspecteren?quote:
Ik ben trots op mijn prachtige gladde gespierde kuiten.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
Dat van het wielrennen had je beter niet kunnen zeggen Mani.
Nu krijg je commentaar over je gescheerde benen.
!!!quote:
Alleen als er een dichtheid is van > 10 haren/mm3, anders ga ik er niet voor afreizen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je het eens een keer komen inspecteren?
[..]
Ik ben trots op mijn prachtige gladde gespierde kuiten.
Misschien eens Blijdorp bezoeken.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen als er een dichtheid is van > 10 haren/mm3, anders ga ik er niet voor afreizen.
Je weet toch wat ik van dierentuinen vind.quote:
goud?quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik van dierentuinen vind.
Ik ben hier al sinds 2007. Ik weet alles over je.quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef sp3c het volgende:
das lang geleden zeg
mani hoort is incrowd nu
Oh vertel? Ik wil wel wat goeie roddels horen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben hier al sinds 2007. Ik weet alles over je.
Praten jullie nooit? Of gaat het gelijk los en neemt hij daarna de benen die schurk.quote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik wil wel wat goeie roddels horen.
Ik wil gewoon goeie roddels horen Mani.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Praten jullie nooit? Of gaat het gelijk los en neemt hij daarna de benen die schurk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |