1 vraag? Ik zag er wel meer hoor.quote:
Geweoon dat ja, Zlatan is een baas en Danny Vera is tof.quote:Op zondag 21 december 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon meningen het topic ingooien.
Mark Knopfler is een geniaal artiest.
Toch raar, toch?!quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een goede vraag. Die is ook spoorloos verdwenen.
Alleen ik ben dan nog over.quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel altijd vrolijk van deze SC. Ik denk serieus dat binnen 5 jaar dit topic is overleden aan zelfmoord.
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft meegedaan aan Wie is de Mol vermomd als Margriet van der Linden.
Jij bent een zonnetje inderdaad. En Karina.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen ik ben dan nog over.
Een grote depressieve bende is dit hierquote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel altijd vrolijk van deze SC. Ik denk serieus dat binnen 5 jaar dit topic is overleden aan zelfmoord.
Zo zeg, echt waar?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel raar, al denk ik dat ze/hij stiekem toch terug is maar dan onderkoffer.
Wat mis je dan precies?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik mis hexje ook wel, blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Hipster.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.
Hoog tijd dus dat jij wat pics gaat posten, met of zonder hoofddoek, mag allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een grote depressieve bende is dit hier
Ik snap dat je niet met jezelf wil leven dus ik neem het je niet kwalijk. Wil je ons alsjeblieft niet noemen in je afscheidsbriefquote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Nah doe maar niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoog tijd dus dat jij wat pics gaat posten, met of zonder hoofddoek, mag allemaal.
Specularium gaat morgen naar spoor 9b zei hij, dat is alvast 1.quote:Op maandag 22 december 2014 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet met jezelf wil leven dus ik neem het je niet kwalijk. Wil je ons alsjeblieft niet noemen in je afscheidsbrief
Waar is jouw foto dan ?quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd zo laf, mensen die geen foto van zichzelf durven te plaatsen. Je schaamt je toch niet voor jezelf zeker
Uh nou ik schaam me wel voor mezelf. We zijn niet allemaal superknap.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd zo laf, mensen die geen foto van zichzelf durven te plaatsen. Je schaamt je toch niet voor jezelf zeker
Houd je mond timmmmm. Ik was het al bijna vergeten.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs corrie heeft een sexy gifje rondzwerven
Timmmm wel dan?quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nou ik schaam me wel voor mezelf. We zijn niet allemaal superknap.
Iedereen heeft hier inderdaad al eens een foto gepost.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Vertel eens een mop.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Tem het volgende:
Dit is denk ik de vrolijkste sc van dit forum.
hehehehehehehehehequote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd je mond timmmmm. Ik was het al bijna vergeten.
Leek ze qua karakter ook op Margriet godin?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.
Ik wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier inderdaad al eens een foto gepost.
Waar moet ik beginnen met zoeken ?quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al, zoek mijn badfoto van laatst maar ergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |