In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Je hebt mijn prachtige UI voor je straal genegeerd.quote:
indianaquote:
Ik zei dat ik me zou laten overhalen. Je hebt me niet overgehaald.quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt mijn prachtige UI voor je straal genegeerd.
South carolinaquote:
Amsterdam rivierenbuurtquote:
Washingtonquote:
madquote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd v.d. Hoorn afkraken en nu allemaal juichen. Lijken wel tukkers.
dat is een voetballerquote:
prima spits voor als het niet loopt, kan sightorsson mooi vertrekken.quote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd v.d. Hoorn afkraken en nu allemaal juichen. Lijken wel tukkers.
alabamaquote:
serieusquote:
quote:
quote:
Ik hoop dat Memphis wintquote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
We zijn begonnen jongens.
[ afbeelding ]
Depay tegen Cleveland.quote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
memphis is een basketbalspeler?quote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
grizzliesquote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
memphis is een basketbalspeler?
neequote:
ik welquote:
Arno Vermeulen. Hehehehehehehequote:
dunzakquote:
niet hatenquote:
JUICHENquote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ook hoor en Dick Advocaat ook.
Niemand vindt jouw mening interessant.quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
PEC mag van mij heel snel degraderen.
Kan je dit toelichten?quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Alleen Ajax en Memphis zijn interessant.quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
Deze discussie is helemaal niet interessant.
madquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ja hoor. Figuren als Pino112 zijn al reden genoeg.quote:
Dit is niet waar.quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand vindt jouw mening interessant.
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Is deze uitzending het terugkijken waard?
Doet me denken aan Maarten Stekelenburg, 11 jarigen afzeiken omdat die niet wonquote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Figuren als Dick moet je echt niet met de jeugd laten werken.
Dat ziet er uit als ajaxshowtime. Even comments checken.quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Gefeliciteerd PSVers!
Wat suggereer je hiermeequote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Figuren als Dick moet je echt niet met de jeugd laten werken.
Die documentaire was echt gênant. Stickers uitdelen van 4 jaar oud aan Afrikaanse kindertjes.quote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Maarten Stekelenburg, 11 jarigen afzeiken omdat die niet won
bedankt Vermeulenquote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Gefeliciteerd PSVers!
1 jaar oud . Oliseh en Olsen stonden er nog op, en het waren foto,squote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die documentaire was echt gênant. Stickers uitdelen van 4 jaar oud aan Afrikaanse kindertjes.
druiven zijn lekker vooral die groenequote:
Oke, ik bedoelde het meer als figur of speech maar wel bedanktquote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 jaar oud . Oliseh en Olsen stonden er nog op, en het waren foto,s
Alstubliefquote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde het meer als figur of speech maar wel bedankt
zouthemtonquote:
Friesquote:
Mensen op die site zijn allemaal mad als er kritiek op ajax komtquote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door Robinjo1988, zondag 21 december 2014 21:19
Hij heeft het na een half seizoen ook door dat pisvee sterker is dan voorgaande jaren. Knap gezien!
Door zwollie, zondag 21 december 2014 21:28
Moet hem helaas gelijk geven, dit ajax gaat meer punten verspelen dan pisvee.
Ik moet daar vaker lezen.
hihahoquote:
Dikzak.quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef KingRoland het volgende:
BURGER KING OFFICIAL PARTNER EREDIVISIE
ik heb zin in burger king
double cheesburger menu neem ik dan met friet
burger Kingquote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef KingRoland het volgende:
Ben jij een koelie net als alors?quote:
In Breda is geen burgerking meer....quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef KingRoland het volgende:
ben geen koeliequote:
quote:
Wat hebben de Feyenoord hooligans nu weer uitgespooktquote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In Breda is geen burgerking meer....
ik ben ook een mixquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Best jammer dat ik een mix ben maarja dit geheel terzijde.
Het station verbouwd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat hebben de Feyenoord hooligans nu weer uitgespookt
Zeker schatten ze je ook in van een bepaalde land dan denk je echt vanquote:
nopequote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker schatten ze je ook in van een bepaalde land dan denk je echt vangewoon nee
quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen op die site zijn allemaal mad als er kritiek op ajax komt
Ik schat ergens aan het einde van vorig seizoenquote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer was die aflevering?
ik moet de datum wetenquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schat ergens aan het einde van vorig seizoen
is het begin of het einde van die aflevering?quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/nos-studio-voetbal/13-04-2014/POW_00751237
Ik heb al zolang voor je gezochtquote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
is het begin of het einde van die aflevering?
sorryquote:Op maandag 22 december 2014 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb al zolang voor je gezocht
Schatten ze je ook wel eens Gronings?quote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker schatten ze je ook in van een bepaalde land dan denk je echt vangewoon nee
jij bent alba'squote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schatten ze je ook wel eens Gronings?
Ik heb een hele vreemde uitspraak van de letter R en dat merk je meteen. Vandaar dat mensen me vaker aanspreken als iemand uit de provincie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schatten ze je ook wel eens Gronings?
Arjen Robben komt er toch wel soepel uit?quote:Op maandag 22 december 2014 00:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb een hele vreemde uitspraak van de letter R en dat merk je meteen. Vandaar dat mensen me vaker aanspreken als iemand uit de provincie.
Oei uit het Gooi. Je neemt het wel sportief op maar de meeste mensen die ik zie uit het Gooi voelen zich te hoog zegquote:Op maandag 22 december 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen Robben komt er toch wel soepel uit?
GGMM, Grifte, Cavaliers en mrstylo denken dat ik uit het Gooi kom, van dat imago kom ik niet meer af denk ik.
Is niet waar hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei uit het Gooi. Je neemt het wel sportief op maar de meeste mensen die ik zie uit het Gooi voelen zich te hoog zegdan ben jij de enige uitzondering hierop als ik ggmm, Grifte, Cavaliers en stylo mag geloven
We hebben hem massaal uitgefloten hier.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Sked het volgende:
Ik las dat Vermeulen er zat, is het nog wat geworden?
En terecht. De grootste kneus van de Nederlandse televisie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben hem massaal uitgefloten hier.
ggmm hield samen met davy een groot spandoek met als tekst Arno Vermeulen Rot Op!quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En terecht. De grootste kneus van de Nederlandse televisie.
Dat is wel een slappe tekst hoorquote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ggmm hield samen met davy een groot spandoek met als tekst Arno Vermeulen Rot Op!
Ik adviseer een brilquote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij stond er meer maar ik kon het niet lezen vanuit de verte.
Als het niet persoonlijk is, wat is het dan wel?quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor maar ik neem liever geen adviezen van jou op.
quote:
Geef niet hij is toch #viesdikquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij me niet moeten blocken op twitter, de lul
Waarom zou je zo'n rotkop überhaupt aandacht geven op Twitterquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij me niet moeten blocken op twitter, de lul
wop woptwitter:NOS twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 16:17:56De NOS moet van het Commissariaat voor de Media drie dingen aanpassen in de afspraken met de Eredivisie: http://t.co/fveKVedGiF reageer retweet
Wat een trieste zaak, SBSquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
wop woptwitter:NOS twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 16:17:56De NOS moet van het Commissariaat voor de Media drie dingen aanpassen in de afspraken met de Eredivisie: http://t.co/fveKVedGiF reageer retweet
Niet zo vreemd toch, SBS kan zich juist onderscheiden tov publieke zenders door middel van dit soort verkapte reclame-uitingen. Nu is de NOS volop Fox aan het promoten, naast het grof betalen van de uitzendrechten.quote:
Allemaal Blatter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
Dat snap ik wel, maar als je leest wat het probleem is: het noemen van de aanvangstijden van de wedstrijden en het in beeld komen van de namen van de FOX analisten bij Studio Voetbal, dan vind ik dat erg triest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:12 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch, SBS kan zich juist onderscheiden tov publieke zenders door middel van dit soort verkapte reclame-uitingen. Nu is de NOS volop Fox aan het promoten, naast het grof betalen van de uitzendrechten.
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 18-01-2015 om 21:34:23Ibrahim Kargbo doet zijn verhaal vanavond in studio voetbal. #nos reageer retweet
Past perfect bij het programma.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 18-01-2015 om 21:34:23Ibrahim Kargbo doet zijn verhaal vanavond in studio voetbal. #nos reageer retweet
''Ik heb er niks mee te maken''quote:Op zondag 18 januari 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik heb er niks mee te maken''
Ja en als hij koud neervalt is hij schuldig en zo is hetquote:Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank.
dat is niet in het aard van het programmaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaan ze Co Adriaanse onderwerpen aan een spervuur van vragen over FC Utrecht.
Natuurlijk gaat het niet gebeuren. Net als dat ze Ibrahim Kargbo zijn straatje schoon laten vegen, met een megabezem.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is niet in het aard van het programma
Niet te hopen dat ze overboord is geslagenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
In en rond de haven van Den Helder is een massale zoekactie aan de gang naar een 17-jarig meisje. Zij was zondagavond samen met vier anderen op Texel aan boord gegaan van de veerboot, maar bleek bij aankomst in Den Helder spoorloos.
Hans Kazan, het is magie.
Omdat het een knappe vrouw isquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laten ze die Ferry van der Veer keer op keer langs komen bij die IQ-test.
Mooie TV was dat zonet bij Hart van Nederland. Woordvoerder kwam aan de lijn en niet veel later: Ja, het wicht is weer terecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
In en rond de haven van Den Helder is een massale zoekactie aan de gang naar een 17-jarig meisje. Zij was zondagavond samen met vier anderen op Texel aan boord gegaan van de veerboot, maar bleek bij aankomst in Den Helder spoorloos.
wie?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laten ze die Ferry van der Veer keer op keer langs komen bij die IQ-test.
in het water gevallen?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zodat ik me lekker slim kan voelen #137quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, nuuuuuuu, hoorde je Ronaldo niet?quote:
Probeerde ajax naar de klote te helpen, ja dusquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Marjan Olfers, nemen wij die serieus?
Idd, gwn alle georganiseerde misdaad zijn gang laten gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Evertjan het volgende:
waarom zou de overheid moeten ingrijpen bij matchfixing in het voetbal
Dat horen we al een half jaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO heeft binnenkort ook wat bel Chinezen
KNVB moet eerst maar eens zelf actie ondernemenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd, gwn alle georganiseerde misdaad zijn gang laten gaan._!!!
Schieten we daar iets mee op?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
KNVB moet eerst maar eens zelf actie ondernemen
Als Co het zegt, dan is dat zoquote:
Idd, misdaadbestrijding is een van de kerntaken van de KNVB.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
KNVB moet eerst maar eens zelf actie ondernemen
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef regiliopeace het volgende:
Wat Perez van Kargbo vindt laat zich raden
Lol.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef regiliopeace het volgende:
nee hoorquote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Caland het volgende:
Nederland is schoon. Nederlandse wielrenners hebben ook nog nooit doping gebruikt
Behalve Michael Boogerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Caland het volgende:
Nederland is schoon. Nederlandse wielrenners hebben ook nog nooit doping gebruikt
Die Olympische Spelen van vorig jaar , ook allemaal zuiverquote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Caland het volgende:
Dat is een Hagenaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Behalve Michael Boogerd.
Wat een lul
Je vergeet de TVM-ploeg.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Behalve Michael Boogerd.
Wat een lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |