ik ben ook een mixquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Best jammer dat ik een mix ben maarja dit geheel terzijde.
Het station verbouwd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat hebben de Feyenoord hooligans nu weer uitgespookt
Zeker schatten ze je ook in van een bepaalde land dan denk je echt vanquote:
nopequote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker schatten ze je ook in van een bepaalde land dan denk je echt vangewoon nee
quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen op die site zijn allemaal mad als er kritiek op ajax komt
Ik schat ergens aan het einde van vorig seizoenquote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer was die aflevering?
ik moet de datum wetenquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schat ergens aan het einde van vorig seizoen
is het begin of het einde van die aflevering?quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/nos-studio-voetbal/13-04-2014/POW_00751237
Ik heb al zolang voor je gezochtquote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
is het begin of het einde van die aflevering?
sorryquote:Op maandag 22 december 2014 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb al zolang voor je gezocht
Schatten ze je ook wel eens Gronings?quote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker schatten ze je ook in van een bepaalde land dan denk je echt vangewoon nee
jij bent alba'squote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schatten ze je ook wel eens Gronings?
Ik heb een hele vreemde uitspraak van de letter R en dat merk je meteen. Vandaar dat mensen me vaker aanspreken als iemand uit de provincie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schatten ze je ook wel eens Gronings?
Arjen Robben komt er toch wel soepel uit?quote:Op maandag 22 december 2014 00:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb een hele vreemde uitspraak van de letter R en dat merk je meteen. Vandaar dat mensen me vaker aanspreken als iemand uit de provincie.
Oei uit het Gooi. Je neemt het wel sportief op maar de meeste mensen die ik zie uit het Gooi voelen zich te hoog zegquote:Op maandag 22 december 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen Robben komt er toch wel soepel uit?
GGMM, Grifte, Cavaliers en mrstylo denken dat ik uit het Gooi kom, van dat imago kom ik niet meer af denk ik.
Is niet waar hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei uit het Gooi. Je neemt het wel sportief op maar de meeste mensen die ik zie uit het Gooi voelen zich te hoog zegdan ben jij de enige uitzondering hierop als ik ggmm, Grifte, Cavaliers en stylo mag geloven
We hebben hem massaal uitgefloten hier.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Sked het volgende:
Ik las dat Vermeulen er zat, is het nog wat geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |