En terecht. De grootste kneus van de Nederlandse televisie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben hem massaal uitgefloten hier.
ggmm hield samen met davy een groot spandoek met als tekst Arno Vermeulen Rot Op!quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En terecht. De grootste kneus van de Nederlandse televisie.
Dat is wel een slappe tekst hoorquote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ggmm hield samen met davy een groot spandoek met als tekst Arno Vermeulen Rot Op!
Ik adviseer een brilquote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij stond er meer maar ik kon het niet lezen vanuit de verte.
Als het niet persoonlijk is, wat is het dan wel?quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor maar ik neem liever geen adviezen van jou op.
quote:
Geef niet hij is toch #viesdikquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij me niet moeten blocken op twitter, de lul
Waarom zou je zo'n rotkop überhaupt aandacht geven op Twitterquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij me niet moeten blocken op twitter, de lul
wop woptwitter:NOS twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 16:17:56De NOS moet van het Commissariaat voor de Media drie dingen aanpassen in de afspraken met de Eredivisie: http://t.co/fveKVedGiF reageer retweet
Wat een trieste zaak, SBSquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
wop woptwitter:NOS twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 16:17:56De NOS moet van het Commissariaat voor de Media drie dingen aanpassen in de afspraken met de Eredivisie: http://t.co/fveKVedGiF reageer retweet
Niet zo vreemd toch, SBS kan zich juist onderscheiden tov publieke zenders door middel van dit soort verkapte reclame-uitingen. Nu is de NOS volop Fox aan het promoten, naast het grof betalen van de uitzendrechten.quote:
Allemaal Blatter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
Dat snap ik wel, maar als je leest wat het probleem is: het noemen van de aanvangstijden van de wedstrijden en het in beeld komen van de namen van de FOX analisten bij Studio Voetbal, dan vind ik dat erg triest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:12 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch, SBS kan zich juist onderscheiden tov publieke zenders door middel van dit soort verkapte reclame-uitingen. Nu is de NOS volop Fox aan het promoten, naast het grof betalen van de uitzendrechten.
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 18-01-2015 om 21:34:23Ibrahim Kargbo doet zijn verhaal vanavond in studio voetbal. #nos reageer retweet
Past perfect bij het programma.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 18-01-2015 om 21:34:23Ibrahim Kargbo doet zijn verhaal vanavond in studio voetbal. #nos reageer retweet
''Ik heb er niks mee te maken''quote:Op zondag 18 januari 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik heb er niks mee te maken''
Ja en als hij koud neervalt is hij schuldig en zo is hetquote:Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank.
dat is niet in het aard van het programmaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaan ze Co Adriaanse onderwerpen aan een spervuur van vragen over FC Utrecht.
Natuurlijk gaat het niet gebeuren. Net als dat ze Ibrahim Kargbo zijn straatje schoon laten vegen, met een megabezem.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is niet in het aard van het programma
Niet te hopen dat ze overboord is geslagenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
In en rond de haven van Den Helder is een massale zoekactie aan de gang naar een 17-jarig meisje. Zij was zondagavond samen met vier anderen op Texel aan boord gegaan van de veerboot, maar bleek bij aankomst in Den Helder spoorloos.
Hans Kazan, het is magie.
Omdat het een knappe vrouw isquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laten ze die Ferry van der Veer keer op keer langs komen bij die IQ-test.
Mooie TV was dat zonet bij Hart van Nederland. Woordvoerder kwam aan de lijn en niet veel later: Ja, het wicht is weer terecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
In en rond de haven van Den Helder is een massale zoekactie aan de gang naar een 17-jarig meisje. Zij was zondagavond samen met vier anderen op Texel aan boord gegaan van de veerboot, maar bleek bij aankomst in Den Helder spoorloos.
Hans Kazan, het is magie.
wie?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laten ze die Ferry van der Veer keer op keer langs komen bij die IQ-test.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |