Mietje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Dit leverde hem zoveel kritiek op dat hij niet veel later zijn verontschuldigen aanbood.
Het is juist racisme om hen af te wijzen want daarmee zeg je dat je geen negers in je buurt wilt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je verkleden als zwarte racisme is.
Mogen negers dat wel doen dan? Want negers kunnen niet racistisch zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef 16meter het volgende:
Wat een walgelijk racistische daad.
Als blanke man zou hij beter moeten weten.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef Ceberut het volgende:
Blackface is dan ook niet meer van deze tijd.
Ja want zwart is minder tochquote:Op zondag 21 december 2014 21:47 schreef Wespensteek het volgende:
Je mag je niet verkleden als Bony?
quote:Op zondag 21 december 2014 21:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik mij jou voor.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is wel een knappe kerel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik mij jou voor.
Nee hoor, dat is een box-office hit:quote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef KingRadler het volgende:
Als een neger zich als blanke verkleed is dat ook racistisch.
Waarom is je verkleden strafbaar?quote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef KingRadler het volgende:
Chille mat.quote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik mij jou voor.
Ach, hier in Nederland is het landelijk nieuws als een of andere willekeurige kut iemand uitscheld voor Marokkaan.quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Je verkleden als zwarte voetballer. Dat dat in Engeland nieuws is...
Ik denk dat het van een mug een olifant maken niet alleen aan Engeland of Nederland voorbehouden is.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ach, hier in Nederland is het landelijk nieuws als een of andere willekeurige kut iemand uitscheld voor Marokkaan.
Jaja, toen stond die blankenhater met z'n mond vol tanden.quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een box-office hit:
White Chicks (2004) - IMDb
quote:Op maandag 22 december 2014 05:03 schreef Ferdo het volgende:
Het gaat echt weer helemaal nergens over.
Omdat sommige mensen zwart zijn iets negatiefs vinden misschien?quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
De excuustweet aan zijn 32.000 volgers...twitter:SanjayWills twitterde op zondag 21-12-2014 om 13:40:50I am very sorry for any offence caused by my actions. I'm not a racist and there was no malice behind it. reageer retweet
Eddie Murphy heeft ook nog een test gedaan en ons blanken ontmaskerd voor wie we zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een box-office hit:
White Chicks (2004) - IMDb
nouja een neger met een rare pruik is natuurlijk wel makkelijker te herkennenquote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Of het racistisch is, is afhankelijk van de intentie. In dit geval lijkt er geen verkeerde bedoeling achter te zitten. Ik vraag me wel af waarom je in hemelsnaam verkleed wilt gaan als een middenmoot voetballer. Wat is daar grappig of leuk aan? Als je zo graag als voetballer verkleed wilt gaan, kies dan messi of ronaldo. Of Balotelli, want dat is wel grappig.
quote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Of het racistisch is, is afhankelijk van de intentie. In dit geval lijkt er geen verkeerde bedoeling achter te zitten. Ik vraag me wel af waarom je in hemelsnaam verkleed wilt gaan als een middenmoot voetballer. Wat is daar grappig of leuk aan? Als je zo graag als voetballer verkleed wilt gaan, kies dan messi of ronaldo. Of Balotelli, want dat is wel grappig.
Ja, die was classic. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar die blanken die dingen gratis weggeven, ik heb ze nog steeds niet gevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 09:23 schreef Toga het volgende:
[..]
Eddie Murphy heeft ook nog een test gedaan en ons blanken ontmaskerd voor wie we zijn.
De Middenmoot is Bony inmiddels al ontstegen daar, en hij lonkt nadrukkelijk naar een topclub, maar buiten dit alles kun je natuurlijk zelf ook wel uitvissen waarom hij juist voor Bony kiest, Bony speelt voor Swansea, de persoon in kwestie is een Rugbyer uit Wales die dus waarschijnlijk een supporter van die club is, dus is de link snel gelegd.quote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 09:23 schreef Toga het volgende:
[..]
Eddie Murphy heeft ook nog een test gedaan en ons blanken ontmaskerd voor wie we zijn.
Heb je die foto goed bekeken? Dat bier past er toch wel bij?quote:Op maandag 22 december 2014 10:58 schreef Karina het volgende:
Vanwaar dat sixpack corona? Beetje wijvenbier.
Dan zou ik helemaal op de wijventour gaan en een sixpack Jilz of zo onder mijn arm nemenquote:Op maandag 22 december 2014 11:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je die foto goed bekeken? Dat bier past er toch wel bij?
rugbyer is inderdaad ook geboren in Swanseaquote:Op maandag 22 december 2014 11:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Middenmoot is Bony inmiddels al ontstegen daar, en hij lonkt nadrukkelijk naar een topclub, maar buiten dit alles kun je natuurlijk zelf ook wel uitvissen waarom hij juist voor Bony kiest, Bony speelt voor Swansea, de persoon in kwestie is een Rugbyer uit Wales die dus waarschijnlijk een supporter van die club is, dus is de link snel gelegd.
Waarom zou ze? Op die tweede foto ziet ze er een stuk beter uit.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer gaat Beyoncé de blanken excuses aanbieden?
Jilz is helemaal erg.quote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal op de wijventour gaan en een sixpack Jilz of zo onder mijn arm nemen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Op die tweede foto ziet ze er een stuk beter uit.
Beyonce, Eddie Murphey??quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer gaat Beyoncé de blanken excuses aanbieden?
quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Rugbyspeler Liam Williams (23) is door het stof gegaan om een verkleedfoutje goed te maken. De international van Wales plaatste een foto op Twitter waarop hij verkleed ging als Wilfried Bony van Swansea City, compleet met zwarte schmink. Dit leverde hem zoveel kritiek op dat hij niet veel later zijn verontschuldigen aanbood.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)krijgt-kritiek.dhtml
quote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
verkleedtquote:Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je als Wilfried Bony verkleed gaat, dan moet je ook je gigantische lul tonen.
heb het aangepast, heb alleen geen rechten meer om geplaatst bericht te veranderen geen rechten voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |