Nou, dat is toch niet zo raar. Ik ga als ik in een andere stad ben, ook in het buitenland ook wel even naar buiten om te pinnen, alleen. Je doet net of dat levensgevaarlijk is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je met een vriend aan het stappen bent in een vreemde stad, hem dan maar alleen (waarschijnlijk bezopen, misschien onder invloed van iets anders) gaat laten pinnen.
Je weet in welk topic je post?quote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Je doet net of dat levensgevaarlijk is.
Pinnen is niks mis mee.quote:
Joh, echt?quote:Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pinnen is niks mis mee.
Er is tussen Escape en een pinautomaat iets anders gebeurd. Dat heeft niks met pinnen te maken.
Als je dat zelf snapt, dan slaat je eerdere opmerking dus helemaal nergens op.quote:
Ben je nou echt zo dom of zit je maar wat te trollen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dat zelf snapt, dan slaat je eerdere opmerking dus helemaal nergens op.
Likewise!quote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of zit je maar wat te trollen.
Als je dronken bent kijk je niet goed om je heen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net zoals ieder mens gaat iemand die wil pinnen om zich heen kijken of er een ATM is. En die is er.
Volgens zijn vriend waren ze niet dronken (hadden wel wat gedronken) en hadden geen drugs gebruikt. En daarbij ging hij specifiek naar buiten om te gaan pinnen. Dan kijk je echt wel uit naar ATM's.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je dronken bent kijk je niet goed om je heen.
Ik had een keer een feest in amsterdam bij een studentenpand wat toendertijd op de hoek bij het anne-frank huis zat, dacht ik met mijn dronken kop ga even buiten lopen, was ik met al die grachten die rondlopen de weg kwijt geraakt en ben 2 uur aan het wandelen geweest voordat ik dat studentenhuis weer terug vond, gelukkig niet in een gracht gevallen.
Ik ga jaarlijks met een goede vriend een weekend weg naar een voor ons vreemde stad, maar er zijn elk weekend wel momenten geweest dat we even ons eigen weg gingen. Laatste keer wilde ik om 4:30 nog naar de Mac terwijl hij wilde gaan pitten. Andere keer ging hij pinnen en bleef ik in de kroeg.quote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je met een vriend aan het stappen bent in een vreemde stad, hem dan maar alleen (waarschijnlijk bezopen, misschien onder invloed van iets anders) gaat laten pinnen.
Ik ben daar vroeger echt zo vaak doorheen gelopen op weg van Mulligans naar Coco's. Wat is er eng aan dan?quote:Op maandag 22 december 2014 00:10 schreef Enchanter het volgende:
Misschien is hij in de halve maansteeg terecht gekomen en is hij nu een sexslaaf van een paar kaalgeschoren cracknegers
Je zou toch zeggen dat de modepolitie hem zo heeft opgespoord.quote:Tore droeg ten tijde van zijn verdwijning een lichtblauw overhemd en een donkere spijkerbroek en donkerblauwe schoenen van het merk Lacoste. Ook heeft Tore twee tatoeages, dobbelstenen op zijn rechterenkel en op zijn rechterkuit een gorillagezicht met hoed.
Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ga jaarlijks met een goede vriend een weekend weg naar een voor ons vreemde stad, maar er zijn elk weekend wel momenten geweest dat we even ons eigen weg gingen. Laatste keer wilde ik om 4:30 nog naar de Mac terwijl hij wilde gaan pitten. Andere keer ging hij pinnen en bleef ik in de kroeg.
Aangezien zijn telefoon opeens niet meer overging lijkt het mij het meest voor de hand liggen dat hij in de plomp is beland. Als ik de politie was zou ik voorzichtig eens gaan dreggen daar in de buurtquote:Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pinnen is niks mis mee.
Er is tussen Escape en een pinautomaat iets anders gebeurd. Dat heeft niks met pinnen te maken.
Ja kom, in een gracht gaan dreggen omdat er misschien een dronken Noor in is gedonderd.quote:Op maandag 22 december 2014 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Aangezien zijn telefoon opeens niet meer overging lijkt het mij het meest voor de hand liggen dat hij in de plomp is beland. Als ik de politie was zou ik voorzichtig eens gaan dreggen daar in de buurt
Als die in de gracht ligt dan komt die vanzelf wel ergens bovendrijven. Rottingsproces enzo.quote:Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja kom, in een gracht gaan dreggen omdat er misschien een dronken Noor in is gedonderd.
Bijna vaste prik hoor, zullen ook wel duikers van de brandweer een kijkje gaan nemen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja kom, in een gracht gaan dreggen omdat er misschien een dronken Noor in is gedonderd.
Als die vriend zegt dat ze iets gedronken hadden, maar niet dronken waren, lijkt me dat relevante info. Je flikkert niet zomaar in een gracht. Je moet dan echt straalbezopen zijn en dat blijkt niet het geval te zijn geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Straalbezopen zal hij dan niet zijn geweest, maar dat is ook geen voorwaarde om in een gracht te belanden. Als hij aangeschoten was in de club en buiten gaat lopen, kan het ook zomaar mis gaan. Misschien heeft er wel in willen pissen.. Een ongelukje zit in een klein hoekje.quote:Op maandag 22 december 2014 13:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als die vriend zegt dat ze iets gedronken hadden, maar niet dronken waren, lijkt me dat relevante info. Je flikkert niet zomaar in een gracht. Je moet dan echt straalbezopen zijn en dat blijkt niet het geval te zijn geweest.
Als die vriend de waarheid spreekt, that is.
Het verhaal is anders... Check mijn vorige post.quote:Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Straalbezopen zal hij dan niet zijn geweest, maar dat is ook geen voorwaarde om in een gracht te belanden. Als hij aangeschoten was in de club en buiten gaat lopen, kan het ook zomaar mis gaan. Misschien heeft er wel in willen pissen.. Een ongelukje zit in een klein hoekje.
Begin daar een beetje het idee bij te krijgen dat ie iets heel slechts heeft gesnoven en bij hem volledig het licht is uitgegaan.quote:Op maandag 22 december 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Diverse tips over verdwenen 21-jarige Noorse toerist na nacht in Amsterdam
http://www.parool.nl/paro(...)t-in-Amsterdam.dhtml
Om 4 uur onwel geworden op het Rembrandtplein en nog onderzocht door ambulancepersoneel. Vervolgens bij zijn hotel gedropt en tijdens omlopen naar achteringang verdwenen.
Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Diverse tips over verdwenen 21-jarige Noorse toerist na nacht in Amsterdam
http://www.parool.nl/paro(...)t-in-Amsterdam.dhtml
Om 4 uur onwel geworden op het Rembrandtplein en nog onderzocht door ambulancepersoneel. Vervolgens bij zijn hotel gedropt en tijdens omlopen naar achteringang verdwenen.
Ik ook, maar zou dat ambulancepersoneel dat niet moeten hebben geconstateerd dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Begin daar een beetje het idee bij te krijgen dat ie iets heel slechts heeft gesnoven en bij hem volledig het licht is uitgegaan.
Tenzij ze bloed hebben afgenomen is dat natuurlijk alleen maar natte vingerwerk. Als iemand strak staat van de coke is dat op zich best zo te constateren, maar wie weet wat ie in zijn lijf had. Ik kan zo met het blote oog bv niet aan iemand zien of ie loopt te trippen op LSD oid.quote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook, maar zou dat ambulancepersoneel dat niet moeten hebben geconstateerd dan?
Hij is onwel geworden. Dan doen ze even een ABCDE protocolletje volgen. Blijkbaar was ie er niet ernstig genoeg aan toe om naar de SEH te worden vervoerd. Misschien wilden ze dat ie zijn roes uit zou gaan slapen en hebben ze hem daarom voor het hotel gedropt waarna de eventuele dope pas echt in is gaan slaan.quote:Op maandag 22 december 2014 14:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tenzij ze bloed hebben afgenomen is dat natuurlijk alleen maar natte vingerwerk. Als iemand strak staat van de coke is dat op zich best zo te constateren, maar wie weet wat ie in zijn lijf had. Ik kan zo met het blote oog bv niet aan iemand zien of ie loopt te trippen op LSD oid.
Of was wel van plan het hotel in te gaan, maar omdat de voordeur dicht was heeft ie besloten om terug te gaan naar zijn vriend in escape. En daar dus niet aangekomen. Alsnog de gracht in gelopen oid.quote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.
ROZE OLIFANT xDD owja want drugs hahaha lellllquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.
Die gracht is wel een favorietje hier he?quote:Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of was wel van plan het hotel in te gaan, maar omdat de voordeur dicht was heeft ie besloten om terug te gaan naar zijn vriend in escape. En daar dus niet aangekomen. Alsnog de gracht in gelopen oid.
hahaha jaquote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
ROZE OLIFANT xDD owja want drugs hahaha lellll
ook kabouters denk ik hahaha
Inderdaad, of die dingen die ze Hulkjes noemden.quote:Op maandag 22 december 2014 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is onwel geworden. Dan doen ze even een ABCDE protocolletje volgen. Blijkbaar was ie er niet ernstig genoeg aan toe om naar de SEH te worden vervoerd. Misschien wilden ze dat ie zijn roes uit zou gaan slapen en hebben ze hem daarom voor het hotel gedropt waarna de eventuele dope pas echt in is gaan slaan.
Doet me even denken aan deze dingen:
[ afbeelding ]
Gezien de locatie van z'n hotel zou het inderdaad logischer zijn dat 'ie in de fontein voor het American ligt, maar ik neem aan dat ze daar al gekeken hebben..quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gracht is wel een favorietje hier he?
Oh okee. Dat kan dus nog best een groot gebied zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Burdie het volgende:
Staat er niet bij, alleen dat het 'omgeving Leidseplein' is.
Ik denk in de Nederlandse staat.quote:Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef fespo het volgende:
het ambulancepersoneel zou toch een goede tip moeten kunnen geven in welke staat hij was.
het is gewoon een feit dat er jaarlijks (zo'n 15) mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gracht is wel een favorietje hier he?
c) mannen dronken gaan piesenquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat er jaarlijks diverse mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.
Klopt, maar we zijn 3 dagen verder. Gok dat ie inmiddels al gevonden zou moeten zijn dan. Bovendien zegt een buschauffeur hem vermoedelijk nog in zijn bus te hebben gehad, dus hij lijkt er vandoor te zijn gegaan. Zonder jas (zou op moeten vallen) en zonder te pinnen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat er jaarlijks diverse mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.
ja, daar ging ik in mijn situatiebeschrijving al vanuit... dat er dronken mannen stonden te pissen...quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
c) mannen dronken gaan piesen
Vrouwen overkomt dit nooit
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, daar ging ik in mijn situatiebeschrijving al vanuit... dat er dronken mannen stonden te pissen...
ja geen idee wat ze daarmee bedoelen.... jaarlijks pissen er duizenden in de gracht, kan me goed voorstellen dat er 10 a 15 zo dronken zijn dat ze omvallen...quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?
Wie gebeurt dit niet?
Door de kou bevangen kan best gebeuren. Vooral als je al wat alcohol op hebt en dan zonder jas 's nachts in december buiten gaat staan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?
Wie gebeurt dit niet?
Waarschijnlijk was je te lelijk voor de gemiddelde homo daarquote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger echt zo vaak doorheen gelopen op weg van Mulligans naar Coco's. Wat is er eng aan dan?
dat ie niet is gevonden is wel raar inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, maar we zijn 3 dagen verder. Gok dat ie inmiddels al gevonden zou moeten zijn dan. Bovendien zegt een buschauffeur hem vermoedelijk nog in zijn bus te hebben gehad, dus hij lijkt er vandoor te zijn gegaan. Zonder jas (zou op moeten vallen) en zonder te pinnen.
Dat wisten we al.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef fespo het volgende:
Telegraaf meldt:
Zo is hij vrijdagochtend rond 4.00 uur behandeld door ambulancepersoneel omdat hij te veel had gedronken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_nog_gezien__.html
De Cock is dood en Vledder hangt tegenwoordig in Maastricht rond.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vraag het aan de Cock en Vledder, die weten het raadsel vast zo op te lossen.
I knowquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Cock is dood en Vledder hangt tegenwoordig in Maastricht rond.
dat kan soms een poos duren, en er staat ook stroming in de grachten waarbij iemand terecht kan komen op plek waar geen rondvaartboten komenquote:Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
I know
Desalniettemin, die grachtspeculaties, als die jongen daadwerkelijk de gracht in gekeild is, zouden de rondvaartboten toch allang en breed iets gezien moeten hebben of iets van een lijk hebben aangevaren.
Niet in alle grachten komen rondvaartboten en het weer is nou ook niet zo goed dat er veel recreatietochtjes worden gemaakt. En als hij in een gracht is geflikkerd, is dat natuurlijk aan de kant, waar hij best tussen een aangemeerde boot en de wal kan liggen dobberen. Of eronder.quote:Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Desalniettemin, die grachtspeculaties, als die jongen daadwerkelijk de gracht in gekeild is, zouden de rondvaartboten toch allang en breed iets gezien moeten hebben of iets van een lijk hebben aangevaren.
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat kan soms een poos duren, en er staat ook stroming in de grachten waarbij iemand terecht kan komen op plek waar geen rondvaartboten komen
Tsja, of dit inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet in alle grachten komen rondvaartboten en het weer is nou ook niet zo goed dat er veel recreatietochtjes worden gemaakt. En als hij in een gracht is geflikkerd, is dat natuurlijk aan de kant, waar hij best tussen een aangemeerde boot en de wal kan liggen dobberen. Of eronder.
Het IJ is drukbevaren, dus ik denk dat een lijk daar wel snel opgemerkt wordt eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.
Mja zou idd kunnen. Niettemin is ie nu al vanaf vrijdagnacht pleite. Denk niet dat ie nog levend teruggevonden gaat worden.quote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.
Klopt, maar ook vrij groot. Het vervelende aan dit is, is dat vele speculaties een mogelijk scenario's zouden kunnen zijn, en dat maakt het zo verdomde lastig. Helemaal om alles na te gaan en te zoeken voor de politie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het IJ is drukbevaren, dus ik denk dat een lijk daar wel snel opgemerkt wordt eigenlijk.
Ik denk het ook. Bij een opvang als het Leger des Heils zal die vast niet zitten. Bij iemand thuis opgevangen zal het ook niet zijn want zo iemand ziet het nieuws ook...quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja zou idd kunnen. Niettemin is ie nu al vanaf vrijdagnacht pleite. Denk niet dat ie nog levend teruggevonden gaat worden.
Klopt. Ze zullen allang de camerabeelden hebben bekeken van het rembrandtplein en de omgeving van het hotel. En als daar het spoor dood loopt, dan wordt het lastig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Klopt, maar ook vrij groot. Het vervelende aan dit is, is dat vele speculaties een mogelijk scenario's zouden kunnen zijn, en dat maakt het zo verdomde lastig. Helemaal om alles na te gaan en te zoeken voor de politie.
Een hostel bestreedt je dan ook via de voorkant.quote:Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef Fer het volgende:
Als ie in zo'n klein Hostel zat, kan het nog best lastig zijn om die achteringang te vinden, ergens een smalle steeg in duiken en die ingang vinden.
In een van de links, stond dat een ambulance hem heeft afgezet bij een ho(s)tel bij het Leidseplein en dat de vooringang dicht was. Kan best dat die achteringang ergens een steegje in was, of een straat erachter.quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een hostel bestreedt je dan ook via de voorkant.
Precies. Wellicht dat er nog een mogelijkheid is dat hij buiten ruzie heeft gekregen met 1 of andere gangsterswekker... Maar dat lijkt me ook stug want dan hadden zich al wel getuigen gemeld.quote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Ze zullen allang de camerabeelden hebben bekeken van het rembrandtplein en de omgeving van het hotel. En als daar het spoor dood loopt, dan wordt het lastig.
Wat ik al zei als hij de verkeerde tegen het lijf is gelopen oid..Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 16:30 schreef mig72 het volgende:
Waarschijnlijk met zijn dronken kop gewoon de gracht ingedonderd. Dat ze niet daar zoeken.
Alternatief scenario: gekidnapt door leden uit het criminele circuit
en trams. Denk dat GVB allang betrokken is in dit verhaal, maar dit niet gepubliceerd is.quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In stadsbussen hangen tegenwoordig toch ook camera's?
Yup.quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
en trams. Denk dat GVB allang betrokken is in dit verhaal, maar dit niet gepubliceerd is.
Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Fer het volgende:
[..]
In een van de links, stond dat een ambulance hem heeft afgezet bij een ho(s)tel bij het Leidseplein en dat de vooringang dicht was. Kan best dat die achteringang ergens een steegje in was, of een straat erachter.
Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein?quote:Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.
Zijn posts zijn altijd briljant he?quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein?De tering zeg, die ene keer in Amsterdam je hele herseninhoud kapot gesnoven zeker?
Wat is dit voor autistische reactie, weet je hoeveel Hostels er in de wereld zijn. En vele zijn 's nachts onbeheerd, die willen niet dat die dronken gasten dan in de eetruimte of lobby gaan lopen klieren. Die krijgen dan een sleutel om achterin rechtstreeks naar de kamers te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein?De tering zeg, die ene keer in Amsterdam je hele herseninhoud kapot gesnoven zeker?
Niemand krijgt zo'n sleutel omdat de hostels op het Leids alleen via de voorkant benaderbaar zijn. Ook in de nacht (of ze hebben gewoon een avondklok).quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat is dit voor autistische reactie, weet je hoeveel Hostels er in de wereld zijn. En vele zijn 's nachts onbeheerd, die willen niet dat die dronken gasten dan in de eetruimte of lobby gaan lopen klieren. Die krijgen dan een sleutel om achterin rechtstreeks naar de kamers te gaan.
bron?quote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef Fer het volgende:
Je weet ook dat in Amsterdam momenteel iedere maand een paar ho(s)tels bij komen, zowel grote als klein. En van die kleine verdwijnen er weer een paar, gesloten door de brandweer of gemeente.
ahaquote:Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef NiceHat het volgende:
In Amsterdam kan alles gebeuren. In de gracht donderen is nog wel het minste. Je kunt ook ontvoert worden door een bende orgaanhandelaren die je in een kamertje achteraf doodmaken en je organen verkopen aan de hoogste bieder.
Gast, jouw wetmatigheden slaan nergens op. Ze bestaan alleen maar in jouw hoofd, niet in de hoofden van normale mensen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niemand krijgt zo'n sleutel omdat de hostels op het Leids alleen via de voorkant benaderbaar zijn. Ook in de nacht (of ze hebben gewoon een avondklok).
Sterker nog hij heeft het zelf meegemaakt. Bij hem was het organ een deel van zijn hersens.quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
aha
Jij hebt die shit op Discovery channel gezien he
Waarom heb je zo'n aggressieve manier van praten? Denk je dat dat bijddraagt aan je warheidsgehalte?quote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gast, jouw wetmatigheden slaan nergens op. Ze bestaan alleen maar in jouw hoofd, niet in de hoofden van normale mensen.
Niet alle hostels zijn hetzelfde, er zijn veel meer hostels in die buurt, er komen ook nieuwe bij, er is waarschijnlijk ook wel wat veranderd in de stad sinds jij er één keertje () bent geweest. Snap je dat nou écht niet?
Ik kan niet zo goed tegen domme mensen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n aggressieve manier van praten? Denk je dat dat bijddraagt aan je warheidsgehalte?
Voor de lever, vermoed ik.quote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Fer het volgende:
Ja, een zuiplap ontvoeren voor zijn organen.
Deze man.quote:Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij is afgezet bij zijn hotel. Dat kan een hostel zijn, maar ik verwacht eigenlijk meer een cheap-ass hotel. En daarvan zijn er tientallen, zo niet honderden, in de buurt van het Leidseplein.
Jouw argumentatie raakt kant noch wal. Jij beweert dat elk hostel alleen maar via de vooringang benaderbaar is, en niet via de achteringang, puur omdat jij ooit een in een hostel hebt gezeten waarbij dat het geval was. Dat slaat echt nergens op. Ik heb zelf regelmatig in een hostel in Amsterdam gezeten en vrijwel altijd kon ik gewoon via de achteringang naar binnen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n aggressieve manier van praten? Denk je dat dat bijddraagt aan je warheidsgehalte?
Nee jij leest niet goed. Ik ken het hostel op het leidseplein en daar kan het absoluut niet. Bovendien ligt er een grachtje erachter.quote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jouw argumentatie raakt kant noch wal. Jij beweert dat elk hostel alleen maar via de vooringang benaderbaar is, en niet via de achteringang, puur omdat jij ooit een in een hostel hebt gezeten waarbij dat het geval was. Dat slaat echt nergens op. Ik heb zelf regelmatig in een hostel in Amsterdam gezeten en vrijwel altijd kon ik gewoon via de achteringang naar binnen.
Ik lees niet goed? Jij hebt toch echt zelf dit bericht geplaatst:quote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee jij leest niet goed. Ik ken het hostel op het leidseplein en daar kan het absoluut niet. Bovendien ligt er een grachtje erachter.
Er zijn meerde hostels dus, heb je ze allemaal gehadquote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Deze man.
Bedankt ik stond me ook af te vragen hoe het kon asngezien er maar een paar hostels zijn op het Leids en ze nooit via de achtergang binnen laten.
Ga d'r maar in liggen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee jij leest niet goed. Ik ken het hostel op het leidseplein en daar kan het absoluut niet. Bovendien ligt er een grachtje erachter.
Grappig.quote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef mig72 het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)t-in-Amsterdam.dhtmlquote:Het ambulancepersoneel heeft hem onderzocht en hem afgezet bij zijn hotel in omgeving van het Leidseplein.
Nogmaals lees je niet goed. Er zijn maar een paar op het Leidseplein. Ik geef het op.quote:Op maandag 22 december 2014 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik lees niet goed? Jij hebt toch echt zelf dit bericht geplaatst:
[..]
Er zijn meerde hostels dus, heb je ze allemaal gehad![]()
?
Weet jij 100% zeker dat geen van de hotels of hostels in de buurt van het Leidseplein via de achteringang benaderbaar zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nogmaals lees je niet goed. Er zijn maar een paar op het Leidseplein. Ik geef het op.
Mooi zo, doeiquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nogmaals lees je niet goed. Er zijn maar een paar op het Leidseplein. Ik geef het op.
Maak er nou niet hotels van draaikont.quote:Op maandag 22 december 2014 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet jij 100% zeker dat geen van alle hotels of hostels in de buurt van het Leidseplein niet via de achteringang benaderbaar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |