abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147837968
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je met een vriend aan het stappen bent in een vreemde stad, hem dan maar alleen (waarschijnlijk bezopen, misschien onder invloed van iets anders) gaat laten pinnen.
Nou, dat is toch niet zo raar. Ik ga als ik in een andere stad ben, ook in het buitenland ook wel even naar buiten om te pinnen, alleen. Je doet net of dat levensgevaarlijk is.
  maandag 22 december 2014 @ 12:27:36 #102
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147838003
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Je doet net of dat levensgevaarlijk is.
Je weet in welk topic je post? :')
pi_147838036
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 12:27 schreef Twiitch het volgende:
Je weet in welk topic je post? :')
Pinnen is niks mis mee.
Er is tussen Escape en een pinautomaat iets anders gebeurd. Dat heeft niks met pinnen te maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 22 december 2014 @ 12:29:58 #104
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147838062
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Pinnen is niks mis mee.
Er is tussen Escape en een pinautomaat iets anders gebeurd. Dat heeft niks met pinnen te maken.
Joh, echt? :')
pi_147838116
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 12:29 schreef Twiitch het volgende:
Joh, echt? :')
Als je dat zelf snapt, dan slaat je eerdere opmerking dus helemaal nergens op.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 22 december 2014 @ 12:32:33 #106
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147838135
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je dat zelf snapt, dan slaat je eerdere opmerking dus helemaal nergens op.
Ben je nou echt zo dom of zit je maar wat te trollen.
pi_147838332
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of zit je maar wat te trollen.
Likewise!
pi_147838520
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Net zoals ieder mens gaat iemand die wil pinnen om zich heen kijken of er een ATM is. En die is er.
Als je dronken bent kijk je niet goed om je heen.

Ik had een keer een feest in amsterdam bij een studentenpand wat toendertijd op de hoek bij het anne-frank huis zat, dacht ik met mijn dronken kop ga even buiten lopen, was ik met al die grachten die rondlopen de weg kwijt geraakt en ben 2 uur aan het wandelen geweest voordat ik dat studentenhuis weer terug vond, gelukkig niet in een gracht gevallen. :D
pi_147838600
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je dronken bent kijk je niet goed om je heen.

Ik had een keer een feest in amsterdam bij een studentenpand wat toendertijd op de hoek bij het anne-frank huis zat, dacht ik met mijn dronken kop ga even buiten lopen, was ik met al die grachten die rondlopen de weg kwijt geraakt en ben 2 uur aan het wandelen geweest voordat ik dat studentenhuis weer terug vond, gelukkig niet in een gracht gevallen. :D
Volgens zijn vriend waren ze niet dronken (hadden wel wat gedronken) en hadden geen drugs gebruikt. En daarbij ging hij specifiek naar buiten om te gaan pinnen. Dan kijk je echt wel uit naar ATM's.
  maandag 22 december 2014 @ 12:47:32 #110
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147838623
Hij heeft witte heroine gesnoven en toen is z'n levenloze lichaam gevonden door een stel Nigeriaanse orgaanhandelaren, die hebben de organen uit z'n lijf gesneden en de rest in een gracht gedumpt, voer voor de amsterdamse grachtenkrokodil
pi_147839144
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je met een vriend aan het stappen bent in een vreemde stad, hem dan maar alleen (waarschijnlijk bezopen, misschien onder invloed van iets anders) gaat laten pinnen.
Ik ga jaarlijks met een goede vriend een weekend weg naar een voor ons vreemde stad, maar er zijn elk weekend wel momenten geweest dat we even ons eigen weg gingen. Laatste keer wilde ik om 4:30 nog naar de Mac terwijl hij wilde gaan pitten. Andere keer ging hij pinnen en bleef ik in de kroeg.
pi_147839206
quote:
9s.gif Op maandag 22 december 2014 00:10 schreef Enchanter het volgende:

Misschien is hij in de halve maansteeg terecht gekomen en is hij nu een sexslaaf van een paar kaalgeschoren cracknegers
Ik ben daar vroeger echt zo vaak doorheen gelopen op weg van Mulligans naar Coco's. Wat is er eng aan dan?
pi_147839329
quote:
Tore droeg ten tijde van zijn verdwijning een lichtblauw overhemd en een donkere spijkerbroek en donkerblauwe schoenen van het merk Lacoste. Ook heeft Tore twee tatoeages, dobbelstenen op zijn rechterenkel en op zijn rechterkuit een gorillagezicht met hoed.
Je zou toch zeggen dat de modepolitie hem zo heeft opgespoord.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 22 december 2014 @ 13:13:58 #114
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147839406
quote:
6s.gif Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik ga jaarlijks met een goede vriend een weekend weg naar een voor ons vreemde stad, maar er zijn elk weekend wel momenten geweest dat we even ons eigen weg gingen. Laatste keer wilde ik om 4:30 nog naar de Mac terwijl hij wilde gaan pitten. Andere keer ging hij pinnen en bleef ik in de kroeg.
Wauw. Mag ik je aanraken?
pi_147839422
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wauw. Mag ik je aanraken?
nee
pi_147839473
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Pinnen is niks mis mee.
Aangezien zijn telefoon opeens niet meer overging lijkt het mij het meest voor de hand liggen dat hij in de plomp is beland. Als ik de politie was zou ik voorzichtig eens gaan dreggen daar in de buurt
pi_147839716
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Aangezien zijn telefoon opeens niet meer overging lijkt het mij het meest voor de hand liggen dat hij in de plomp is beland. Als ik de politie was zou ik voorzichtig eens gaan dreggen daar in de buurt
Ja kom, in een gracht gaan dreggen omdat er misschien een dronken Noor in is gedonderd. :')
  maandag 22 december 2014 @ 13:24:18 #118
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147839762
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ja kom, in een gracht gaan dreggen omdat er misschien een dronken Noor in is gedonderd. :')
Als die in de gracht ligt dan komt die vanzelf wel ergens bovendrijven. Rottingsproces enzo.
pi_147839790
quote:

[..]

Bijna vaste prik hoor, zullen ook wel duikers van de brandweer een kijkje gaan nemen.
pi_147840795
quote:

[..]

Als die vriend zegt dat ze iets gedronken hadden, maar niet dronken waren, lijkt me dat relevante info. Je flikkert niet zomaar in een gracht. Je moet dan echt straalbezopen zijn en dat blijkt niet het geval te zijn geweest.

Als die vriend de waarheid spreekt, that is.
pi_147840920
Diverse tips over verdwenen 21-jarige Noorse toerist na nacht in Amsterdam

http://www.parool.nl/paro(...)t-in-Amsterdam.dhtml

Om 4 uur onwel geworden op het Rembrandtplein en nog onderzocht door ambulancepersoneel. Vervolgens bij zijn hotel gedropt en tijdens omlopen naar achteringang verdwenen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 14:04:51 ]
pi_147840951
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als die vriend zegt dat ze iets gedronken hadden, maar niet dronken waren, lijkt me dat relevante info. Je flikkert niet zomaar in een gracht. Je moet dan echt straalbezopen zijn en dat blijkt niet het geval te zijn geweest.

Als die vriend de waarheid spreekt, that is.
Straalbezopen zal hij dan niet zijn geweest, maar dat is ook geen voorwaarde om in een gracht te belanden. Als hij aangeschoten was in de club en buiten gaat lopen, kan het ook zomaar mis gaan. Misschien heeft er wel in willen pissen.. Een ongelukje zit in een klein hoekje.
pi_147841025
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef Downwards het volgende:

[..]

Straalbezopen zal hij dan niet zijn geweest, maar dat is ook geen voorwaarde om in een gracht te belanden. Als hij aangeschoten was in de club en buiten gaat lopen, kan het ook zomaar mis gaan. Misschien heeft er wel in willen pissen.. Een ongelukje zit in een klein hoekje.
Het verhaal is anders... Check mijn vorige post.
pi_147841037
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

Om 4 uur onwel geworden op het Rembrandtplein en nog onderzocht door ambulancepersoneel. Vervolgens bij zijn hotel gedropt en tijdens omlopen naar achteringang verdwenen.
Begin daar een beetje het idee bij te krijgen dat ie iets heel slechts heeft gesnoven en bij hem volledig het licht is uitgegaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 22 december 2014 @ 14:07:28 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147841079
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.
KuikenGuppy
pi_147841095
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Begin daar een beetje het idee bij te krijgen dat ie iets heel slechts heeft gesnoven en bij hem volledig het licht is uitgegaan.
Ik ook, maar zou dat ambulancepersoneel dat niet moeten hebben geconstateerd dan?
pi_147841163
Het hoeft niet veel te betekenen dat een buschauffeur aangeeft dat hij hem nog heeft gezien op vrijdagochtend om 9:00. Als je een signalement verspreidt, zijn er altijd wel mensen die menen de persoon in kwestie op een gegeven moment gezien te hebben.
pi_147841172
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ook, maar zou dat ambulancepersoneel dat niet moeten hebben geconstateerd dan?
Tenzij ze bloed hebben afgenomen is dat natuurlijk alleen maar natte vingerwerk. Als iemand strak staat van de coke is dat op zich best zo te constateren, maar wie weet wat ie in zijn lijf had. Ik kan zo met het blote oog bv niet aan iemand zien of ie loopt te trippen op LSD oid.
pi_147841316
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tenzij ze bloed hebben afgenomen is dat natuurlijk alleen maar natte vingerwerk. Als iemand strak staat van de coke is dat op zich best zo te constateren, maar wie weet wat ie in zijn lijf had. Ik kan zo met het blote oog bv niet aan iemand zien of ie loopt te trippen op LSD oid.
Hij is onwel geworden. Dan doen ze even een ABCDE protocolletje volgen. Blijkbaar was ie er niet ernstig genoeg aan toe om naar de SEH te worden vervoerd. Misschien wilden ze dat ie zijn roes uit zou gaan slapen en hebben ze hem daarom voor het hotel gedropt waarna de eventuele dope pas echt in is gaan slaan.

Doet me even denken aan deze dingen:

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 14:18:40 ]
  maandag 22 december 2014 @ 14:27:59 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147841747
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.
Of was wel van plan het hotel in te gaan, maar omdat de voordeur dicht was heeft ie besloten om terug te gaan naar zijn vriend in escape. En daar dus niet aangekomen. Alsnog de gracht in gelopen oid.
pi_147842488
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

ROZE OLIFANT xDD owja want drugs hahaha lellll

ook kabouters denk ik hahaha
pi_147842513
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Of was wel van plan het hotel in te gaan, maar omdat de voordeur dicht was heeft ie besloten om terug te gaan naar zijn vriend in escape. En daar dus niet aangekomen. Alsnog de gracht in gelopen oid.
Die gracht is wel een favorietje hier he? :D
  maandag 22 december 2014 @ 14:51:01 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147842604
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef 16meter het volgende:

[..]

ROZE OLIFANT xDD owja want drugs hahaha lellll

ook kabouters denk ik hahaha
hahaha ja
KuikenGuppy
pi_147842647
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij is onwel geworden. Dan doen ze even een ABCDE protocolletje volgen. Blijkbaar was ie er niet ernstig genoeg aan toe om naar de SEH te worden vervoerd. Misschien wilden ze dat ie zijn roes uit zou gaan slapen en hebben ze hem daarom voor het hotel gedropt waarna de eventuele dope pas echt in is gaan slaan.

Doet me even denken aan deze dingen:
[ afbeelding ]
Inderdaad, of die dingen die ze Hulkjes noemden. :')
pi_147843110
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gezien de locatie van z'n hotel zou het inderdaad logischer zijn dat 'ie in de fontein voor het American ligt, maar ik neem aan dat ze daar al gekeken hebben..
pi_147843775
Welk hotel was het?
  maandag 22 december 2014 @ 15:22:30 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147843848
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Welk hotel was het?
Staat er niet bij, alleen dat het 'omgeving Leidseplein' is.
KuikenGuppy
pi_147843993
het ambulancepersoneel zou toch een goede tip moeten kunnen geven in welke staat hij was.
pi_147843998
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Burdie het volgende:
Staat er niet bij, alleen dat het 'omgeving Leidseplein' is.
Oh okee. Dat kan dus nog best een groot gebied zijn.

En als ie 's nachts al 2 uur heeft rondgesjouwd, dan kan hij ook zomaar in Amstelveen gevonden worden.
pi_147844042
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef fespo het volgende:
het ambulancepersoneel zou toch een goede tip moeten kunnen geven in welke staat hij was.
Ik denk in de Nederlandse staat.
pi_147844263
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

het is gewoon een feit dat er jaarlijks (zo'n 15) mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.

http://www.at5.nl/gespot/(...)plassen-in-de-gracht

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 15:33:44 ]
pi_147844323
quote:
6s.gif Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

het is gewoon een feit dat er jaarlijks diverse mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.
c) mannen dronken gaan piesen
Vrouwen overkomt dit nooit :D
pi_147844381
quote:
6s.gif Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

het is gewoon een feit dat er jaarlijks diverse mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.
Klopt, maar we zijn 3 dagen verder. Gok dat ie inmiddels al gevonden zou moeten zijn dan. Bovendien zegt een buschauffeur hem vermoedelijk nog in zijn bus te hebben gehad, dus hij lijkt er vandoor te zijn gegaan. Zonder jas (zou op moeten vallen) en zonder te pinnen.
pi_147844392
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

c) mannen dronken gaan piesen
Vrouwen overkomt dit nooit :D
ja, daar ging ik in mijn situatiebeschrijving al vanuit... dat er dronken mannen stonden te pissen...
pi_147844518
quote:
6s.gif Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, daar ging ik in mijn situatiebeschrijving al vanuit... dat er dronken mannen stonden te pissen...
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?

Wie gebeurt dit niet? :')
pi_147844588
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?

ja geen idee wat ze daarmee bedoelen.... jaarlijks pissen er duizenden in de gracht, kan me goed voorstellen dat er 10 a 15 zo dronken zijn dat ze omvallen...
pi_147844590
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

Door de kou bevangen kan best gebeuren. Vooral als je al wat alcohol op hebt en dan zonder jas 's nachts in december buiten gaat staan.
  maandag 22 december 2014 @ 15:41:34 #148
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_147844682
quote:
6s.gif Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik ben daar vroeger echt zo vaak doorheen gelopen op weg van Mulligans naar Coco's. Wat is er eng aan dan?
Waarschijnlijk was je te lelijk voor de gemiddelde homo daar oO/
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 22 december 2014 @ 15:45:50 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147844882
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt, maar we zijn 3 dagen verder. Gok dat ie inmiddels al gevonden zou moeten zijn dan. Bovendien zegt een buschauffeur hem vermoedelijk nog in zijn bus te hebben gehad, dus hij lijkt er vandoor te zijn gegaan. Zonder jas (zou op moeten vallen) en zonder te pinnen.
dat ie niet is gevonden is wel raar inderdaad.
pi_147844958
Telegraaf meldt:
Zo is hij vrijdagochtend rond 4.00 uur behandeld door ambulancepersoneel omdat hij te veel had gedronken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_nog_gezien__.html
pi_147845021
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef fespo het volgende:
Telegraaf meldt:
Zo is hij vrijdagochtend rond 4.00 uur behandeld door ambulancepersoneel omdat hij te veel had gedronken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_nog_gezien__.html
Dat wisten we al.
pi_147845097
Vraag het aan de Cock en Vledder, die weten het raadsel vast zo op te lossen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147845168
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vraag het aan de Cock en Vledder, die weten het raadsel vast zo op te lossen.
De Cock is dood en Vledder hangt tegenwoordig in Maastricht rond.
pi_147845320
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De Cock is dood en Vledder hangt tegenwoordig in Maastricht rond.
I know ;(

Desalniettemin, die grachtspeculaties, als die jongen daadwerkelijk de gracht in gekeild is, zouden de rondvaartboten toch allang en breed iets gezien moeten hebben of iets van een lijk hebben aangevaren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147845392
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

I know ;(

Desalniettemin, die grachtspeculaties, als die jongen daadwerkelijk de gracht in gekeild is, zouden de rondvaartboten toch allang en breed iets gezien moeten hebben of iets van een lijk hebben aangevaren.
dat kan soms een poos duren, en er staat ook stroming in de grachten waarbij iemand terecht kan komen op plek waar geen rondvaartboten komen
pi_147845422
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet in alle grachten komen rondvaartboten en het weer is nou ook niet zo goed dat er veel recreatietochtjes worden gemaakt. En als hij in een gracht is geflikkerd, is dat natuurlijk aan de kant, waar hij best tussen een aangemeerde boot en de wal kan liggen dobberen. Of eronder.
pi_147845431
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat kan soms een poos duren, en er staat ook stroming in de grachten waarbij iemand terecht kan komen op plek waar geen rondvaartboten komen
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet in alle grachten komen rondvaartboten en het weer is nou ook niet zo goed dat er veel recreatietochtjes worden gemaakt. En als hij in een gracht is geflikkerd, is dat natuurlijk aan de kant, waar hij best tussen een aangemeerde boot en de wal kan liggen dobberen. Of eronder.
Tsja, of dit inderdaad.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147845489
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.
Het IJ is drukbevaren, dus ik denk dat een lijk daar wel snel opgemerkt wordt eigenlijk.
pi_147845492
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Mja zou idd kunnen. Niettemin is ie nu al vanaf vrijdagnacht pleite. Denk niet dat ie nog levend teruggevonden gaat worden.
pi_147845708
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het IJ is drukbevaren, dus ik denk dat een lijk daar wel snel opgemerkt wordt eigenlijk.
Klopt, maar ook vrij groot. Het vervelende aan dit is, is dat vele speculaties een mogelijk scenario's zouden kunnen zijn, en dat maakt het zo verdomde lastig. Helemaal om alles na te gaan en te zoeken voor de politie.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja zou idd kunnen. Niettemin is ie nu al vanaf vrijdagnacht pleite. Denk niet dat ie nog levend teruggevonden gaat worden.
Ik denk het ook. Bij een opvang als het Leger des Heils zal die vast niet zitten. Bij iemand thuis opgevangen zal het ook niet zijn want zo iemand ziet het nieuws ook...
Ook in moeilijke tijden.
pi_147846156
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Klopt, maar ook vrij groot. Het vervelende aan dit is, is dat vele speculaties een mogelijk scenario's zouden kunnen zijn, en dat maakt het zo verdomde lastig. Helemaal om alles na te gaan en te zoeken voor de politie.
Klopt. Ze zullen allang de camerabeelden hebben bekeken van het rembrandtplein en de omgeving van het hotel. En als daar het spoor dood loopt, dan wordt het lastig.
pi_147846362
Als ie in zo'n klein Hostel zat, kan het nog best lastig zijn om die achteringang te vinden, ergens een smalle steeg in duiken en die ingang vinden.
.
  maandag 22 december 2014 @ 16:30:25 #163
430880 mig72
De Professional
pi_147846404
Waarschijnlijk met zijn dronken kop gewoon de gracht ingedonderd. Dat ze niet daar zoeken.

Alternatief scenario: gekidnapt door leddn uit het criminele circuit
  maandag 22 december 2014 @ 16:32:57 #164
430880 mig72
De Professional
pi_147846491
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef Fer het volgende:
Als ie in zo'n klein Hostel zat, kan het nog best lastig zijn om die achteringang te vinden, ergens een smalle steeg in duiken en die ingang vinden.
Een hostel bestreedt je dan ook via de voorkant.
pi_147846562
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef mig72 het volgende:

[..]

Een hostel bestreedt je dan ook via de voorkant.
In een van de links, stond dat een ambulance hem heeft afgezet bij een ho(s)tel bij het Leidseplein en dat de vooringang dicht was. Kan best dat die achteringang ergens een steegje in was, of een straat erachter.
.
pi_147846576
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt. Ze zullen allang de camerabeelden hebben bekeken van het rembrandtplein en de omgeving van het hotel. En als daar het spoor dood loopt, dan wordt het lastig.
Precies. Wellicht dat er nog een mogelijkheid is dat hij buiten ruzie heeft gekregen met 1 of andere gangsterswekker... Maar dat lijkt me ook stug want dan hadden zich al wel getuigen gemeld.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:30 schreef mig72 het volgende:
Waarschijnlijk met zijn dronken kop gewoon de gracht ingedonderd. Dat ze niet daar zoeken.

Alternatief scenario: gekidnapt door leden uit het criminele circuit
Wat ik al zei als hij de verkeerde tegen het lijf is gelopen oid..Eens moet de eerste keer zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147846709
In stadsbussen hangen tegenwoordig toch ook camera's?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 16:40:01 ]
pi_147846775
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In stadsbussen hangen tegenwoordig toch ook camera's?
en trams. Denk dat GVB allang betrokken is in dit verhaal, maar dit niet gepubliceerd is.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147846799
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

en trams. Denk dat GVB allang betrokken is in dit verhaal, maar dit niet gepubliceerd is.
Yup.
  maandag 22 december 2014 @ 16:46:21 #170
430880 mig72
De Professional
pi_147846934
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Fer het volgende:

[..]

In een van de links, stond dat een ambulance hem heeft afgezet bij een ho(s)tel bij het Leidseplein en dat de vooringang dicht was. Kan best dat die achteringang ergens een steegje in was, of een straat erachter.
Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.
pi_147847028
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef mig72 het volgende:

[..]

Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.
Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein? :') De tering zeg, die ene keer in Amsterdam je hele herseninhoud kapot gesnoven zeker?
  maandag 22 december 2014 @ 16:50:31 #172
430880 mig72
De Professional
pi_147847059
Dat straatje achter het Leidepleinhostel was bovendien net langs een gracht. (de Prinsengracht?) Dat herinner ik me nog wel.
pi_147847064
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein? :') De tering zeg, die ene keer in Amsterdam je hele herseninhoud kapot gesnoven zeker?
Zijn posts zijn altijd briljant he? :D
pi_147847087
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat is dit voor autistische reactie, weet je hoeveel Hostels er in de wereld zijn. En vele zijn 's nachts onbeheerd, die willen niet dat die dronken gasten dan in de eetruimte of lobby gaan lopen klieren. Die krijgen dan een sleutel om achterin rechtstreeks naar de kamers te gaan.
.
  maandag 22 december 2014 @ 16:51:41 #175
430880 mig72
De Professional
pi_147847099
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

:')
En dommige mensen zijn zo dom dat ze drugs nooit hoeven te gebruiken.
pi_147847162
Je weet ook dat in Amsterdam momenteel iedere maand een paar ho(s)tels bij komen, zowel grote als klein. En van die kleine verdwijnen er weer een paar, gesloten door de brandweer of gemeente.
.
  maandag 22 december 2014 @ 16:54:39 #177
430880 mig72
De Professional
pi_147847179
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Fer het volgende:

[..]

Wat is dit voor autistische reactie, weet je hoeveel Hostels er in de wereld zijn. En vele zijn 's nachts onbeheerd, die willen niet dat die dronken gasten dan in de eetruimte of lobby gaan lopen klieren. Die krijgen dan een sleutel om achterin rechtstreeks naar de kamers te gaan.
Niemand krijgt zo'n sleutel omdat de hostels op het Leids alleen via de voorkant benaderbaar zijn. Ook in de nacht (of ze hebben gewoon een avondklok).
  maandag 22 december 2014 @ 16:56:00 #178
430880 mig72
De Professional
pi_147847216
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef Fer het volgende:
Je weet ook dat in Amsterdam momenteel iedere maand een paar ho(s)tels bij komen, zowel grote als klein. En van die kleine verdwijnen er weer een paar, gesloten door de brandweer of gemeente.
bron?
pi_147847227
Het is te merken dat de sociale werkvoorzieningen weer gesloten zijn deze twee weken.
.
pi_147847257
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef NiceHat het volgende:
In Amsterdam kan alles gebeuren. In de gracht donderen is nog wel het minste. Je kunt ook ontvoert worden door een bende orgaanhandelaren die je in een kamertje achteraf doodmaken en je organen verkopen aan de hoogste bieder.
aha
Jij hebt die shit op Discovery channel gezien he
  maandag 22 december 2014 @ 16:57:53 #181
430880 mig72
De Professional
pi_147847266
Werkte die vermiste daar dan?
pi_147847287
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef mig72 het volgende:

[..]

Niemand krijgt zo'n sleutel omdat de hostels op het Leids alleen via de voorkant benaderbaar zijn. Ook in de nacht (of ze hebben gewoon een avondklok).
Gast, jouw wetmatigheden slaan nergens op. Ze bestaan alleen maar in jouw hoofd, niet in de hoofden van normale mensen.

Niet alle hostels zijn hetzelfde, er zijn veel meer hostels in die buurt, er komen ook nieuwe bij, er is waarschijnlijk ook wel wat veranderd in de stad sinds jij er één keertje ( :') ) bent geweest. Snap je dat nou écht niet?
  maandag 22 december 2014 @ 16:59:10 #183
430880 mig72
De Professional
pi_147847307
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

aha
Jij hebt die shit op Discovery channel gezien he
Sterker nog hij heeft het zelf meegemaakt. Bij hem was het organ een deel van zijn hersens.
pi_147847330
Hij is afgezet bij zijn hotel. Dat kan een hostel zijn, maar ik verwacht eigenlijk meer een cheap-ass hotel. En daarvan zijn er tientallen, zo niet honderden, in de buurt van het Leidseplein.
pi_147847331
Ik zat zelf te denken aan orgaanhandel. Lopen veel Nigerianen rond daar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 22 december 2014 @ 17:00:36 #186
430880 mig72
De Professional
pi_147847352
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

Gast, jouw wetmatigheden slaan nergens op. Ze bestaan alleen maar in jouw hoofd, niet in de hoofden van normale mensen.

Niet alle hostels zijn hetzelfde, er zijn veel meer hostels in die buurt, er komen ook nieuwe bij, er is waarschijnlijk ook wel wat veranderd in de stad sinds jij er één keertje ( :') ) bent geweest. Snap je dat nou écht niet?
Waarom heb je zo'n aggressieve manier van praten? Denk je dat dat bijddraagt aan je warheidsgehalte?
pi_147847368
Ja, een zuiplap ontvoeren voor zijn organen.
.
pi_147847372
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef mig72 het volgende:

[..]

Waarom heb je zo'n aggressieve manier van praten? Denk je dat dat bijddraagt aan je warheidsgehalte?
Ik kan niet zo goed tegen domme mensen.
pi_147847378
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Fer het volgende:
Ja, een zuiplap ontvoeren voor zijn organen.
Voor de lever, vermoed ik.
  maandag 22 december 2014 @ 17:02:29 #190
430880 mig72
De Professional
pi_147847410
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij is afgezet bij zijn hotel. Dat kan een hostel zijn, maar ik verwacht eigenlijk meer een cheap-ass hotel. En daarvan zijn er tientallen, zo niet honderden, in de buurt van het Leidseplein.
Deze man.

Bedankt ik stond me ook af te vragen hoe het kon asngezien er maar een paar hostels zijn op het Leids en ze nooit via de achtergang binnen laten.
  maandag 22 december 2014 @ 17:02:37 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147847415
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef mig72 het volgende:

[..]

Jouw argumentatie raakt kant noch wal. Jij beweert dat elk hostel alleen maar via de vooringang benaderbaar is, en niet via de achteringang, puur omdat jij ooit een in een hostel hebt gezeten waarbij dat het geval was. Dat slaat echt nergens op. Ik heb zelf regelmatig in een hostel in Amsterdam gezeten en vrijwel altijd kon ik gewoon via de achteringang naar binnen.
2000 light years from home
  maandag 22 december 2014 @ 17:04:26 #192
430880 mig72
De Professional
pi_147847475
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jouw argumentatie raakt kant noch wal. Jij beweert dat elk hostel alleen maar via de vooringang benaderbaar is, en niet via de achteringang, puur omdat jij ooit een in een hostel hebt gezeten waarbij dat het geval was. Dat slaat echt nergens op. Ik heb zelf regelmatig in een hostel in Amsterdam gezeten en vrijwel altijd kon ik gewoon via de achteringang naar binnen.
Nee jij leest niet goed. Ik ken het hostel op het leidseplein en daar kan het absoluut niet. Bovendien ligt er een grachtje erachter.
  maandag 22 december 2014 @ 17:06:09 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147847512
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nee jij leest niet goed. Ik ken het hostel op het leidseplein en daar kan het absoluut niet. Bovendien ligt er een grachtje erachter.
Ik lees niet goed? Jij hebt toch echt zelf dit bericht geplaatst:
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef mig72 het volgende:

[..]

Deze man.

Bedankt ik stond me ook af te vragen hoe het kon asngezien er maar een paar hostels zijn op het Leids en ze nooit via de achtergang binnen laten.
Er zijn meerde hostels dus, heb je ze allemaal gehad :{ :') ?
pi_147847517
quote:

[..]

Ga d'r maar in liggen.
pi_147847528
quote:
Grappig.
quote:
Het ambulancepersoneel heeft hem onderzocht en hem afgezet bij zijn hotel in omgeving van het Leidseplein.
  maandag 22 december 2014 @ 17:08:15 #196
430880 mig72
De Professional
pi_147847561
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik lees niet goed? Jij hebt toch echt zelf dit bericht geplaatst:

[..]

Er zijn meerde hostels dus, heb je ze allemaal gehad :{ :') ?
Nogmaals lees je niet goed. Er zijn maar een paar op het Leidseplein. Ik geef het op.
  maandag 22 december 2014 @ 17:09:07 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147847584
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nogmaals lees je niet goed. Er zijn maar een paar op het Leidseplein. Ik geef het op.
Weet jij 100% zeker dat geen van de hotels of hostels in de buurt van het Leidseplein via de achteringang benaderbaar zijn?
pi_147847592
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef mig72 het volgende:

[..]

Mooi zo, doei :W
pi_147847613
Kunnen we weer ontopic?
Dom gelul hiero :')
  maandag 22 december 2014 @ 17:10:59 #200
430880 mig72
De Professional
pi_147847630
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Weet jij 100% zeker dat geen van alle hotels of hostels in de buurt van het Leidseplein niet via de achteringang benaderbaar zijn?
Maak er nou niet hotels van draaikont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')