Hotels of hostels zeg ik toch? Je mag zelf kiezen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maak er nou niet hotels van draaikont.
Het gáát om een hotel. wtfquote:
Ik kan me goed voorstellen dat ze hem niet achterom willen hebben. Zelfs in Amsterdan niet.quote:Op maandag 22 december 2014 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan mig72 zich niet plat gaan zuipen in Noorwegen en vervolgens in een fjord pleuren omdat ze hem niet achterom binnen lieten bij z'n hostel?
Ga daar lekker een nieuw topic over openen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef mig72 het volgende:
Goed. Dan ontkracht dat niks van wat ik gezegd heb.
Dat heeft hem beschermdquote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je had je aluhoedje wel altijd bij je?
Stopera? Da's wel een eindje uit de buurt van het Marriott. Andere kant op vanaf het Rembrandtplein.quote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit aanplakbiljet hangt aan een muur nabij de Stopera.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk in de Nederlandse staat.
Tja hij zou ook nabij het CS gezien zijn en ook dat is slechts max 20 minuten lopen vanaf het Leidseplein.quote:Op maandag 22 december 2014 18:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stopera? Da's wel een eindje uit de buurt van het Marriott. Andere kant op vanaf het Rembrandtplein.
Maar goed, als je uren ronddoolt, dan kun je makkelijk door het centrum van A'dam lopen.
Hmm.. heeft het Marriott geen 24-uurs receptie?
Leidseplein - CS lopen in 20 minuten? Dan moet je wel behoorlijk doorlopen en weten waar je langs moet. Maar ik snap je punt. Amsterdam-centrum is idd niet zo heel groot.quote:Op maandag 22 december 2014 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja hij zou ook nabij het CS gezien zijn en ook dat is slechts max 20 minuten lopen vanaf het Leidseplein.
Ja ik loop dan ook zeer snel, helemaal in de nacht gaat het rap.quote:Op maandag 22 december 2014 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leidseplein - CS lopen in 20 minuten? Dan moet je wel behoorlijk doorlopen en weten waar je langs moet. Maar ik snap je punt. Amsterdam-centrum is idd niet zo heel groot.
Mja, bezopen en eigenwijs en toch menen terug te moeten naar de Escape en daar dus nooit aankomen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:24 schreef fespo het volgende:
nieuwe videobeelden
http://www.hartvannederla(...)-na-avondje-stappen/
ik krijg de melding dat ie het niet doetquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:24 schreef fespo het volgende:
nieuwe videobeelden
http://www.hartvannederla(...)-na-avondje-stappen/
Installeer Adobe Flash Player.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik krijg de melding dat ie het niet doet
dat denk ik. Onderweg moest ie nog ff piesen...quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, bezopen en eigenwijs en toch menen terug te moeten naar de Escape en daar dus nooit aankomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |