Ik ook, maar zou dat ambulancepersoneel dat niet moeten hebben geconstateerd dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Begin daar een beetje het idee bij te krijgen dat ie iets heel slechts heeft gesnoven en bij hem volledig het licht is uitgegaan.
Tenzij ze bloed hebben afgenomen is dat natuurlijk alleen maar natte vingerwerk. Als iemand strak staat van de coke is dat op zich best zo te constateren, maar wie weet wat ie in zijn lijf had. Ik kan zo met het blote oog bv niet aan iemand zien of ie loopt te trippen op LSD oid.quote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook, maar zou dat ambulancepersoneel dat niet moeten hebben geconstateerd dan?
Hij is onwel geworden. Dan doen ze even een ABCDE protocolletje volgen. Blijkbaar was ie er niet ernstig genoeg aan toe om naar de SEH te worden vervoerd. Misschien wilden ze dat ie zijn roes uit zou gaan slapen en hebben ze hem daarom voor het hotel gedropt waarna de eventuele dope pas echt in is gaan slaan.quote:Op maandag 22 december 2014 14:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tenzij ze bloed hebben afgenomen is dat natuurlijk alleen maar natte vingerwerk. Als iemand strak staat van de coke is dat op zich best zo te constateren, maar wie weet wat ie in zijn lijf had. Ik kan zo met het blote oog bv niet aan iemand zien of ie loopt te trippen op LSD oid.
Of was wel van plan het hotel in te gaan, maar omdat de voordeur dicht was heeft ie besloten om terug te gaan naar zijn vriend in escape. En daar dus niet aangekomen. Alsnog de gracht in gelopen oid.quote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.
ROZE OLIFANT xDD owja want drugs hahaha lellllquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij of iets meer heeft gedronken dan door die vriend wordt gezegd, of drugs heeft gebruikt. Twee uur lang op het Rembrandtplein rondzwerven op zoek naar een pinautomaat... en vervolgens onwel worden... die is helemaal het hotel niet in gegaan, maar gewoon een andere kant op gelopen. Een roze olifant achterna ofzo.
Die gracht is wel een favorietje hier he?quote:Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of was wel van plan het hotel in te gaan, maar omdat de voordeur dicht was heeft ie besloten om terug te gaan naar zijn vriend in escape. En daar dus niet aangekomen. Alsnog de gracht in gelopen oid.
hahaha jaquote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
ROZE OLIFANT xDD owja want drugs hahaha lellll
ook kabouters denk ik hahaha
Inderdaad, of die dingen die ze Hulkjes noemden.quote:Op maandag 22 december 2014 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is onwel geworden. Dan doen ze even een ABCDE protocolletje volgen. Blijkbaar was ie er niet ernstig genoeg aan toe om naar de SEH te worden vervoerd. Misschien wilden ze dat ie zijn roes uit zou gaan slapen en hebben ze hem daarom voor het hotel gedropt waarna de eventuele dope pas echt in is gaan slaan.
Doet me even denken aan deze dingen:
[ afbeelding ]
Gezien de locatie van z'n hotel zou het inderdaad logischer zijn dat 'ie in de fontein voor het American ligt, maar ik neem aan dat ze daar al gekeken hebben..quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gracht is wel een favorietje hier he?
Oh okee. Dat kan dus nog best een groot gebied zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Burdie het volgende:
Staat er niet bij, alleen dat het 'omgeving Leidseplein' is.
Ik denk in de Nederlandse staat.quote:Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef fespo het volgende:
het ambulancepersoneel zou toch een goede tip moeten kunnen geven in welke staat hij was.
het is gewoon een feit dat er jaarlijks (zo'n 15) mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gracht is wel een favorietje hier he?
c) mannen dronken gaan piesenquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat er jaarlijks diverse mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.
Klopt, maar we zijn 3 dagen verder. Gok dat ie inmiddels al gevonden zou moeten zijn dan. Bovendien zegt een buschauffeur hem vermoedelijk nog in zijn bus te hebben gehad, dus hij lijkt er vandoor te zijn gegaan. Zonder jas (zou op moeten vallen) en zonder te pinnen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat er jaarlijks diverse mensen overlijden in de Amsterdamse grachten, omdat er a) meestal geen hekwerk is dat een val kan tegenhouden en b) de kades te hoog zijn om je aan op te trekken.
ja, daar ging ik in mijn situatiebeschrijving al vanuit... dat er dronken mannen stonden te pissen...quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
c) mannen dronken gaan piesen
Vrouwen overkomt dit nooit
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, daar ging ik in mijn situatiebeschrijving al vanuit... dat er dronken mannen stonden te pissen...
ja geen idee wat ze daarmee bedoelen.... jaarlijks pissen er duizenden in de gracht, kan me goed voorstellen dat er 10 a 15 zo dronken zijn dat ze omvallen...quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?
Wie gebeurt dit niet?
Door de kou bevangen kan best gebeuren. Vooral als je al wat alcohol op hebt en dan zonder jas 's nachts in december buiten gaat staan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Plassen, vervolgens zakt je bloeddruk tijdens het plassen en dan wordt je onwel?
Wie gebeurt dit niet?
Waarschijnlijk was je te lelijk voor de gemiddelde homo daarquote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger echt zo vaak doorheen gelopen op weg van Mulligans naar Coco's. Wat is er eng aan dan?
dat ie niet is gevonden is wel raar inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, maar we zijn 3 dagen verder. Gok dat ie inmiddels al gevonden zou moeten zijn dan. Bovendien zegt een buschauffeur hem vermoedelijk nog in zijn bus te hebben gehad, dus hij lijkt er vandoor te zijn gegaan. Zonder jas (zou op moeten vallen) en zonder te pinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |