De enige logische verklaring.quote:
quote:
Noren zijn geen ras.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef DaveDave09 het volgende:
Grachten verbieden een oplossing?
Of noren maar dat zou wel racistisch zijn
quote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
El_Matador gaat dit wel eventjes oplossen.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Op je hoede zijn? Ik zie ze regelmatig lopen met hun gluiperige oogjes. Het zijn toevallig ook vaak Nigerianen. Net zoals de Russische geheim agenten, die herken je ook meteen.
Had hij maar beter moeten letten op de Nigerianen met die gluiperige oogjes.quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Faithy het volgende:
En dan hier ook nog even een klonenkermis van maken
Desondanks: sneu... zo'n jongen, ga je lekker weekendje stappen, pis je in een sloot pleur je tussen wal en schip en kom je niet meer terug.
En worden je organen verkochtquote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Faithy het volgende:
En dan hier ook nog even een klonenkermis van maken
Desondanks: sneu... zo'n jongen, ga je lekker weekendje stappen, pis je in een sloot pleur je tussen wal en schip en kom je niet meer terug.
Dan ben je iig niet voor niets gestorven...quote:
Echt wel. Ik ga ook wel eens pinnen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:57 schreef Bloem84 het volgende:
het komt wel erg dichtbij zo trouwens
Omdat je zelf ook bezopen bent waarschijnlijk. Ik heb zoveel gekke dingen in het centrum van amsterdam. Van enorme bar fights tot afpersingen om telefoons.quote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je met een vriend aan het stappen bent in een vreemde stad, hem dan maar alleen (waarschijnlijk bezopen, misschien onder invloed van iets anders) gaat laten pinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |