abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147845021
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef fespo het volgende:
Telegraaf meldt:
Zo is hij vrijdagochtend rond 4.00 uur behandeld door ambulancepersoneel omdat hij te veel had gedronken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_nog_gezien__.html
Dat wisten we al.
pi_147845097
Vraag het aan de Cock en Vledder, die weten het raadsel vast zo op te lossen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147845168
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vraag het aan de Cock en Vledder, die weten het raadsel vast zo op te lossen.
De Cock is dood en Vledder hangt tegenwoordig in Maastricht rond.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147845320
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De Cock is dood en Vledder hangt tegenwoordig in Maastricht rond.
I know ;(

Desalniettemin, die grachtspeculaties, als die jongen daadwerkelijk de gracht in gekeild is, zouden de rondvaartboten toch allang en breed iets gezien moeten hebben of iets van een lijk hebben aangevaren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147845392
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

I know ;(

Desalniettemin, die grachtspeculaties, als die jongen daadwerkelijk de gracht in gekeild is, zouden de rondvaartboten toch allang en breed iets gezien moeten hebben of iets van een lijk hebben aangevaren.
dat kan soms een poos duren, en er staat ook stroming in de grachten waarbij iemand terecht kan komen op plek waar geen rondvaartboten komen
pi_147845422
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet in alle grachten komen rondvaartboten en het weer is nou ook niet zo goed dat er veel recreatietochtjes worden gemaakt. En als hij in een gracht is geflikkerd, is dat natuurlijk aan de kant, waar hij best tussen een aangemeerde boot en de wal kan liggen dobberen. Of eronder.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147845431
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat kan soms een poos duren, en er staat ook stroming in de grachten waarbij iemand terecht kan komen op plek waar geen rondvaartboten komen
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet in alle grachten komen rondvaartboten en het weer is nou ook niet zo goed dat er veel recreatietochtjes worden gemaakt. En als hij in een gracht is geflikkerd, is dat natuurlijk aan de kant, waar hij best tussen een aangemeerde boot en de wal kan liggen dobberen. Of eronder.
Tsja, of dit inderdaad.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147845489
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat klopt, als, stel dat het zo is, zijn lijk naar het IJ gedreven is, kan het inderdaad nog wel even duren.
Het IJ is drukbevaren, dus ik denk dat een lijk daar wel snel opgemerkt wordt eigenlijk.
pi_147845492
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Mja zou idd kunnen. Niettemin is ie nu al vanaf vrijdagnacht pleite. Denk niet dat ie nog levend teruggevonden gaat worden.
pi_147845708
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het IJ is drukbevaren, dus ik denk dat een lijk daar wel snel opgemerkt wordt eigenlijk.
Klopt, maar ook vrij groot. Het vervelende aan dit is, is dat vele speculaties een mogelijk scenario's zouden kunnen zijn, en dat maakt het zo verdomde lastig. Helemaal om alles na te gaan en te zoeken voor de politie.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja zou idd kunnen. Niettemin is ie nu al vanaf vrijdagnacht pleite. Denk niet dat ie nog levend teruggevonden gaat worden.
Ik denk het ook. Bij een opvang als het Leger des Heils zal die vast niet zitten. Bij iemand thuis opgevangen zal het ook niet zijn want zo iemand ziet het nieuws ook...
Ook in moeilijke tijden.
pi_147846156
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Klopt, maar ook vrij groot. Het vervelende aan dit is, is dat vele speculaties een mogelijk scenario's zouden kunnen zijn, en dat maakt het zo verdomde lastig. Helemaal om alles na te gaan en te zoeken voor de politie.
Klopt. Ze zullen allang de camerabeelden hebben bekeken van het rembrandtplein en de omgeving van het hotel. En als daar het spoor dood loopt, dan wordt het lastig.
pi_147846362
Als ie in zo'n klein Hostel zat, kan het nog best lastig zijn om die achteringang te vinden, ergens een smalle steeg in duiken en die ingang vinden.
.
  maandag 22 december 2014 @ 16:30:25 #163
430880 mig72
De Professional
pi_147846404
Waarschijnlijk met zijn dronken kop gewoon de gracht ingedonderd. Dat ze niet daar zoeken.

Alternatief scenario: gekidnapt door leddn uit het criminele circuit
  maandag 22 december 2014 @ 16:32:57 #164
430880 mig72
De Professional
pi_147846491
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef Fer het volgende:
Als ie in zo'n klein Hostel zat, kan het nog best lastig zijn om die achteringang te vinden, ergens een smalle steeg in duiken en die ingang vinden.
Een hostel bestreedt je dan ook via de voorkant.
pi_147846562
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef mig72 het volgende:

[..]

Een hostel bestreedt je dan ook via de voorkant.
In een van de links, stond dat een ambulance hem heeft afgezet bij een ho(s)tel bij het Leidseplein en dat de vooringang dicht was. Kan best dat die achteringang ergens een steegje in was, of een straat erachter.
.
pi_147846576
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt. Ze zullen allang de camerabeelden hebben bekeken van het rembrandtplein en de omgeving van het hotel. En als daar het spoor dood loopt, dan wordt het lastig.
Precies. Wellicht dat er nog een mogelijkheid is dat hij buiten ruzie heeft gekregen met 1 of andere gangsterswekker... Maar dat lijkt me ook stug want dan hadden zich al wel getuigen gemeld.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:30 schreef mig72 het volgende:
Waarschijnlijk met zijn dronken kop gewoon de gracht ingedonderd. Dat ze niet daar zoeken.

Alternatief scenario: gekidnapt door leden uit het criminele circuit
Wat ik al zei als hij de verkeerde tegen het lijf is gelopen oid..Eens moet de eerste keer zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147846709
In stadsbussen hangen tegenwoordig toch ook camera's?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 16:40:01 ]
pi_147846775
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In stadsbussen hangen tegenwoordig toch ook camera's?
en trams. Denk dat GVB allang betrokken is in dit verhaal, maar dit niet gepubliceerd is.
Ook in moeilijke tijden.
pi_147846799
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

en trams. Denk dat GVB allang betrokken is in dit verhaal, maar dit niet gepubliceerd is.
Yup.
  maandag 22 december 2014 @ 16:46:21 #170
430880 mig72
De Professional
pi_147846934
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Fer het volgende:

[..]

In een van de links, stond dat een ambulance hem heeft afgezet bij een ho(s)tel bij het Leidseplein en dat de vooringang dicht was. Kan best dat die achteringang ergens een steegje in was, of een straat erachter.
Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.
pi_147847028
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef mig72 het volgende:

[..]

Een hostel ga je sws nooit in via de achterkant. Dat is voor medewerkers. Ik verbleef ooit in een Ansterdams hostel, op het Leidesplein, toen heette het de HI waarschijnlijk hetzelfde als van dit verhal en de achteringang kwam wel uit op een straat maar dat weet ik enkel omdat dd medewerker me eruit liet (het draagt een combinatieslot) omdat ik met iemand had gevochten en werd uitgezet. De code kreeg ik nooit.
Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein? :') De tering zeg, die ene keer in Amsterdam je hele herseninhoud kapot gesnoven zeker?
  maandag 22 december 2014 @ 16:50:31 #172
430880 mig72
De Professional
pi_147847059
Dat straatje achter het Leidepleinhostel was bovendien net langs een gracht. (de Prinsengracht?) Dat herinner ik me nog wel.
pi_147847064
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij denkt dat er maar één hostel is in de buurt van het Leidseplein? :') De tering zeg, die ene keer in Amsterdam je hele herseninhoud kapot gesnoven zeker?
Zijn posts zijn altijd briljant he? :D
pi_147847087
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat is dit voor autistische reactie, weet je hoeveel Hostels er in de wereld zijn. En vele zijn 's nachts onbeheerd, die willen niet dat die dronken gasten dan in de eetruimte of lobby gaan lopen klieren. Die krijgen dan een sleutel om achterin rechtstreeks naar de kamers te gaan.
.
  maandag 22 december 2014 @ 16:51:41 #175
430880 mig72
De Professional
pi_147847099
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

:')
En dommige mensen zijn zo dom dat ze drugs nooit hoeven te gebruiken.
pi_147847162
Je weet ook dat in Amsterdam momenteel iedere maand een paar ho(s)tels bij komen, zowel grote als klein. En van die kleine verdwijnen er weer een paar, gesloten door de brandweer of gemeente.
.
  maandag 22 december 2014 @ 16:54:39 #177
430880 mig72
De Professional
pi_147847179
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Fer het volgende:

[..]

Wat is dit voor autistische reactie, weet je hoeveel Hostels er in de wereld zijn. En vele zijn 's nachts onbeheerd, die willen niet dat die dronken gasten dan in de eetruimte of lobby gaan lopen klieren. Die krijgen dan een sleutel om achterin rechtstreeks naar de kamers te gaan.
Niemand krijgt zo'n sleutel omdat de hostels op het Leids alleen via de voorkant benaderbaar zijn. Ook in de nacht (of ze hebben gewoon een avondklok).
  maandag 22 december 2014 @ 16:56:00 #178
430880 mig72
De Professional
pi_147847216
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef Fer het volgende:
Je weet ook dat in Amsterdam momenteel iedere maand een paar ho(s)tels bij komen, zowel grote als klein. En van die kleine verdwijnen er weer een paar, gesloten door de brandweer of gemeente.
bron?
pi_147847227
Het is te merken dat de sociale werkvoorzieningen weer gesloten zijn deze twee weken.
.
pi_147847257
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef NiceHat het volgende:
In Amsterdam kan alles gebeuren. In de gracht donderen is nog wel het minste. Je kunt ook ontvoert worden door een bende orgaanhandelaren die je in een kamertje achteraf doodmaken en je organen verkopen aan de hoogste bieder.
aha
Jij hebt die shit op Discovery channel gezien he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')