SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
[ Bericht 0% gewijzigd door Snowballed op 21-12-2014 20:22:40 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Gewoon zelf draaienquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mis nu al hoe bohemian rhapsody eindigt met een stille 'anyway the wind blows'... gevolgd door keihard vuurwerk buiten.. is gewoon niet hetzelfde met hotel california
dubbel draaien, opnemen als het als #2 gespeeld word, en daarna gelijk afspelenquote:
Thuis blijven en Fok!ken.quote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat te doen...
morgen overdag naar Haarlem en s'avonds terug
morgenavond naar Haarlem en de dag erop terug
?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dubbel draaien, opnemen als het als #2 gespeeld word, en daarna gelijk afspelen
Als je de hele avond/nacht Kensington wil zien en horen, optie 2. Anders optie 1.quote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat te doen...
morgen overdag naar Haarlem en s'avonds terug
morgenavond naar Haarlem en de dag erop terug
?
niet veel mis met Kensingtonquote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je de hele avond/nacht Kensington wil zien en horen, optie 2. Anders optie 1.
Prima band inderdaad. Ik zou het wel weten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet veel mis met Kensington
Nu wel weer...quote:
mwah het is ook vooral of mn vriendin wel zin heeft in doorhalen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima band inderdaad. Ik zou het wel weten.
Explosieve relaties...quote:
Kip met champignons, paprika en ui. En aardappelpureequote:
quote:
Ook lekker!quote:Op zondag 21 december 2014 19:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kip met champignons, paprika en ui. En aardappelpuree
quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet veel mis met Kensington
hoe snel onze eensgezindheid kan veranderen...quote:
tja ik vind Kensington zwaar overgewaardeerd...quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe snel onze eensgezindheid kan veranderen...
Volgt Diaan SR niet echt meer?
One Directionquote:
Onderschat sommige mensen niet, die blijven altijd 12.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
One DirectionJe bent toch geen 12
Sorry ik wist niet dat muziek leeftijdsgebonden is.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar die zijn toch al een jaar of 12? Paar jaar geleden was Diaan ook in deze reeksen nog erg actief.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind Kensington zwaar overgewaardeerd...
Jawel, maar we zijn beide een stuk minder actief op fok! Mede door de kinderen natuurlijk.
Oh stel je aanquote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als 14-jarige kan dat ook nog prima hoorquote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
de ene is 12, de ander 5... Ze accepteren beide (terecht) niet als pa en ma de hele dag aan t fokken zijn..quote:Op zondag 21 december 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar die zijn toch al een jaar of 12? Paar jaar geleden was Diaan ook in deze reeksen nog erg actief.
Ik vind Kensington overigens ook niet bijzonder, maar wel gewoon leuk. En voor een 3fmbandjes best lekker.
Ja dat snap ik welquote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
de ene is 12, de ander 5... Ze accepteren beide (terecht) niet als pa en ma de hele dag aan t fokken zijn..
Blijft leukquote:
Wat is dat nou? Kinderen hebben niks te accepteren!quote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
de ene is 12, de ander 5... Ze accepteren beide (terecht) niet als pa en ma de hele dag aan t fokken zijn..
Ja kook maar zelf jongens, papa zit net in een heel leuk topicquote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Kinderen hebben niks te accepteren!
Gewoon jezelf opsluiten op de zolderkamer en lekker FOK!ken.
Precies! En als dat niet lukt, smeer dan maar een boterham of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kook maar zelf jongens, papa zit net in een heel leuk topic
nee da's leuk voor ze...quote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Kinderen hebben niks te accepteren!
Gewoon jezelf opsluiten op de zolderkamer en lekker FOK!ken.
Titel: Feet On The Groundquote:Op zondag 21 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dat nummer waarvan dit een mix is ook weer?
Noord Korea is het daar niet mee eensquote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Qunix het volgende:
Ik zou de interview nog een keer willen terugzien
Dat is niet de titel van het Anouk-nummerquote:
Nee, ik wilde wel kinderen maar toen ik zei dat ik wilde blijven FOK!ken accepteerden ze m'n voorwaarden niet en hebben ze andere ouders gezochtquote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee da's leuk voor ze...
Heb je zelf kinderen?
Bij de top 2000 zullen we wel iets actiever zijn denk ik, maar niet meer zo erg als een paar jaar geleden.
Als ik ooit een band opzet, gaat het 'De Tering' heten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
kraantje pappie, krystl, de kik
de tering
Dus dan doen we dat natuurlijk niet. Heil Kim Jong Unquote:
Postman - Downhill?quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet de titel van het Anouk-nummer
Volgens mij wel jaquote:
Alsof je alles moet onderbouwen.quote:
gbttz??quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef JaneDoe het volgende:
mag ik trouwens opmerken dat ik zeer verheugd ben geen enkel gbttz nummer te hebben gehoord deze sr?
Oh jaquote:
Je snapt toch wel dit is het volk dat precies 6 dagen radio luistert.quote:
Ja, al veel te lang.quote:
Lekkere poprock van eigen bodem joh.quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef JaneDoe het volgende:
mag ik trouwens opmerken dat ik zeer verheugd ben geen enkel gbttz nummer te hebben gehoord deze sr?
Je verwacht het niet hequote:
De Pax wel, maar GBTTZ is kut.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekkere poprock van eigen bodem joh.
De drie keren dat ik ze heb gezien heb ik me wel vermaakt hoorquote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Pax wel, maar GBTTZ is kut.
bodemvervuiling dusquote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekkere poprock van eigen bodem joh.
Als je met men 3fm bedoelt, dan ja dat klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'men' ze wel kon waarderen
Nee. Kijk maar in de OPquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef JenHermes het volgende:
Geraldine Kemper is zeker ook nog slaapgast
Ik heb ze 1x gezien, dat was wel genoeg. Op zich is het geen verkeerde muziek maar die zanger is echt niet om aan te zien en te horen. Wat een dweil.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De drie keren dat ik ze heb gezien heb ik me wel vermaakt hoor
Die gaat tenminste niet de hele nacht achter het glazen huis repeteren.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef JenHermes het volgende:
Die bedoelde ik o.a.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je met men 3fm bedoelt, dan ja dat klopt.
Geen idee? Waar kijk je naar?quote:
Aan het slapen hoorde ik.quote:
Dan kijk je naar 'A'dam - e.v.a II'quote:
Was het maar waarquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef JenHermes het volgende:
Je kan je scherm ook om je nek hangen.. en dan een windmolentje op je hoofd...das ook wel hip...quote:
neequote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kijk je naar 'A'dam - e.v.a II'
En zij zijn ook blij met haar?quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Maar goed, dit jaar is m'n vrouw blij met Nick & Simon.
Ik neem het in overwegingquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kan je scherm ook om je nek hangen.. en dan een windmolentje op je hoofd...das ook wel hip...
Ik mag hopen van niet! Ze is wel Colombiaans dus leuk voor dit thema maar toch maar liever nietquote:
Ik heb van Johnny nooit zo'n hoge pet op gehad, al doet ie Down met Johnny wel leukquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, viel wat tegen. Dit jaar was zelfs Jacqueline leuker.
Dotan?quote:
Dat dacht ik ook ja, ik vond die hakken al zo vreemd.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef Snowballed het volgende:
De toren beklimmen...... dus ik denk daar komen touwen en klimtuigen aan te pas...
Staat ook niet in de top3 van meest aangevraagde nummersquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef D. het volgende:
Ik heb You & I nog niet voorbij zien komen op de stream
Voor een anthem valt dat wat tegen
Nee, maar die top 3 is sowieso lachwekkendquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Staat ook niet in de top3 van meest aangevraagde nummers
Vind ik oprecht wel een groot Nederlands talent. Het pluggen is overdreven weer, maar dit is oprecht een talentquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jettje, het fenomeen van de popmuziek.
Ik proef sarcasmequote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jettje, het fenomeen van de popmuziek.
Wat is die top 3 dan?quote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar die top 3 is sowieso lachwekkend
Behalve de nummer 1quote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar die top 3 is sowieso lachwekkend
Claudia, Albatraoz en Garyquote:
Leuke top 3, zolang Gary maar 1e wordt.quote:
1. Gary Fomdeckquote:
Galantis staat er niet in zeiden ze netquote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1. Gary Fomdeck
2. Galantis
3. Claudia de Breij
Claudia de Breij?quote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1. Gary Fomdeck
2. Galantis
3. Claudia de Breij
Mag ik dan even bij jou denk ik?quote:
Albatraoz stond op 2.quote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1. Gary Fomdeck
2. Galantis
3. Claudia de Breij
Hij maakt gewoon hele degelijke muziek.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Jett Rebel, wat een geniale muzikant is dat toch, 16 documentaires, alle instrumenten zelf gespeeld wauw wauw vangrail.
Sowieso niet. Geen Kerst MH na 1 januari.quote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke top 3, zolang Gary maar 1e wordt.
Hmm, ik ken helemaal geen muziek van d'r.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik dan even bij jou denk ik?
Owja. Albatraoz is dat dus.quote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Galantis staat er niet in zeiden ze net
Ik snap het ook niet.quote:
Nick en Simon ook.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon hele degelijke muziek.
Ja maar die andere 2 kunnen ook geen MH worden joh.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso niet. Geen Kerst MH na 1 januari.
Ik denk dat het beste nog moet komenquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon hele degelijke muziek.
Galantis dus. Handjes.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso niet. Geen Kerst MH na 1 januari.
MH ja, geen anthem gok ikquote:
Maar wat moeten ze dan doen volgend jaar bij het anthemoverzichtje?quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat we naast livingdoll-loos ook anthemloos blijven
Overzichtje-loosquote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan doen volgend jaar bij het anthemoverzichtje?
Die postte ik 20 topics terug al ja.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef heloef het volgende:
HAHA WE ZIJN OP TV IK KOM NIET MEER BIJ
Tijdenblokje van zaterdag mag weg en zondag buiten de spoiler.quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef Snowballed het volgende:
Zeg Pino.. ik heb de op ff aangepast met een streepje door Johnny de Mol..
Moet er nog meer aan gebeuren?
Ik heb ze al een paar keer gehoordquote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
The Wombats, ook al een paar keer gezien
Er stonden daar twee van die grietjes die kregen een lachstuip toen ze merkten dat ze op TV warenquote:
Ik ging in 2011 meeten met 10 FOK!kers ofzo, gingen we naar een gaybarquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef D. het volgende:
Ik ben ook ooit bij SR wezen kijken, maar die behoefte om te zwaaien heb ik nooit gehad
Fixedquote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdenblokje van zaterdag mag weg en zondag buiten de spoiler.
je weet best wat ik bedoelquote:Op zondag 21 december 2014 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Linksdragend? Ja, dat zagen we vanmorgen toen die mongooltjes zijn deken wegtrokken
Hoe voorspelbaarquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging in 2011 meeten met 10 FOK!kers ofzo, gingen we naar een gaybar
Ik kan je vertellen dat ik ook 2x links benquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel![]()
Zou dat samengaan met welke hand je schrijft eigenlijk?
Verrassend jaquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Pino112 het volgende:
3.218.294
Iets boven vorig jaar, bal is rond
Nou ik ben rechtshandig en linksdragend.quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel![]()
Zou dat samengaan met welke hand je schrijft eigenlijk?
Je verwacht het niet, onverwachts - Haarlemquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Pino112 het volgende:
3.218.294
Iets boven vorig jaar, bal is rond
quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef D. het volgende:
Ik heb You & I nog niet voorbij zien komen op de stream
Voor een anthem valt dat wat tegen
Rukken met rechts of links.quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
hoe bepaal je al jongen eigenlijk of je links- of rechtsdragend bent voor de rest van je leven?
steekproefquote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik ook 2x links ben
Hij is meestal niet volledig recht, dus het gaat vaak vanzelfquote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
hoe bepaal je al jongen eigenlijk of je links- of rechtsdragend bent voor de rest van je leven?
2-1quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben rechtshandig en linksdragend.
2x rechts en 1x links. Ik ben ook rechtsbenig, ditdat.quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
steekproef![]()
Mexicano 1x rechts en 1x links.
1-0
quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
We hebben een dansje bedacht.....
OKE SPRINGEN!!
Dat bepaal je niet, dat valt een keer op en dan denk je oh ik ben linksdragend.quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
Bepalen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
steekproef![]()
Mexicano 1x rechts en 1x links.
1-1
Ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben rechtshandig en linksdragend.
oh ja dat ging over fappenquote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x rechts en 1x links. Ik ben ook rechtsbenig, ditdat.
t overkomt je?quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Bepalen?
Het is geen bewuste keuze ofzo
ik heb al 2x gedoneerd dus tot nu toe klopt het ook nogquote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef Cee het volgende:
Voor iedere linksdragende doneert MaJo een tientje.
Daar denk je niet overna.quote:
Nou jongens verleg je lul en steun SR!quote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef Cee het volgende:
Voor iedere linksdragende doneert MaJo een tientje.
Hihi, een kloppend lid.quote:Op zondag 21 december 2014 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb al 2x gedoneerd dus tot nu toe klopt het ook nog
Haha.quote:
Ik heb hem net tegen mn linkerknie laten bungelen...quote:Op zondag 21 december 2014 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou jongens verleg je lul en steun SR!
je bent echt in vormquote:
Ja dat is heel traumatisch, je zou het een stille ramp kunnen noemen.quote:
Een thema voor volgend jaarquote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is heel traumatisch, je zou het een stille ramp kunnen noemen.
thema sr 2015quote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is heel traumatisch, je zou het een stille ramp kunnen noemen.
Een wat?quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet weten wat een mouse head is.
Denk dat mijn moeder het niet weetquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet weten wat een mouse head is.
Verkeerde topicquote:
BJ voor ¤10.quote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef Snowballed het volgende:
Een gloryhole voor Nick en Simon...
Waarvoor?quote:
Ik heb hem ook maar gewoon geopend...quote:
Hij is bijna vol, dan gaan we naar het goede topicquote:Op zondag 21 december 2014 20:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar gewoon geopend...![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is bijna vol, dan gaan we naar het goede topic
BJ is veel meer waard joh.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
BJ is veel meer waard joh.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |