SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
die gast is niet helemaal goed bij z'n hoofd joh, niet serieus nemen. hij is al ouder dan 80 ook.quote:
Welke namen heb je voor de tagjes gekozen?quote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef hoink581 het volgende:
Zeg, dames en heren.
Ik heb met yvonne gedm't, 2 tagjes staan al vast. Ik heb nog 1 naampje nodig voor de "meest gevatte user".
Man man manquote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef DjeDje het volgende:
Die openingszinnen kunnen echt niet meer. Een vraag stellen ofzo. Absurd gewoon. En nog zo slecht ook.
[ afbeelding ]
KLB Cultheld 2014 en KLB Carebear 2014quote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke namen heb je voor de tagjes gekozen?
dat is gewoon gemeenquote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef DjeDje het volgende:
Die openingszinnen kunnen echt niet meer. Een vraag stellen ofzo. Absurd gewoon. En nog zo slecht ook.
[ afbeelding ]
coolquote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB Cultheld 2014 en KLB Carebear 2014
Tquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijken of ik Toto boos kan krijgen
[ afbeelding ]
houses ben jij dat?quote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
JA! nu doet ie het wel!!1quote:
Deze trieste klapjosti heeft betere dingen te doen dan jouw posts door te spitten.quote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef deadprez het volgende:
Toch nog maar een keertje voor het geval copthorne er "per ongeluk" overheen leest, maar doe eens onderbouwen kereltje.
houd je bek dan ook gewoonquote:Op zondag 21 december 2014 17:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Deze trieste klapjosti heeft betere dingen te doen dan jouw posts door te spitten.
Moet je ook niet random shit gaan beweren boelertje.quote:Op zondag 21 december 2014 17:05 schreef Copthorne het volgende:
Deze trieste klapjosti heeft betere dingen te doen dan jouw posts door te spitten.
quote:
Ja die is leuk inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:05 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb gisteren nog eens die docu over fok!ers gekeken met onder andere Yvonne etc.![]()
Was best geinig
yesquote:
Kom dan niet janken dat ik altijd aan het schelden bent, want dat doe je nu zelf. Ik begin nooit, ik reageer alleen op zielige nerdjes.quote:
oke ik regel het bierquote:
Iedere bewering moet hier onderbouwd worden met posts, ja?quote:Op zondag 21 december 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je ook niet random shit gaan beweren boelertje.
Boeit mij wat dat jij scheldt, vind het vooral vermakelijk dat je steeds zo mad wordtquote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom dan niet janken dat ik altijd aan het schelden bent, want dat doe je nu zelf. Ik begin nooit, ik reageer alleen op zielige nerdjes.
Ja vraag maar aan ghphquote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Iedere bewering moet hier onderbouwd worden met posts, ja?
Op een bepaald punt wel ja. ANDERS IS HET SMAAD ENDE LASTER.quote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef Copthorne het volgende:
Iedere bewering moet hier onderbouwd worden met posts, ja?
Weet ik. Jij bent zo'n gluiperd die daar van geniet. Dat is een opportunist eigen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeit mij wat dat jij scheldt, vind het vooral vermakelijk dat je steeds zo mad wordt
Niks opportunist, ik ben gewoon een klootzak.quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Weet ik. Jij bent zo'n gluiperd die daar van geniet. Dat is een opportunist eigen.
waarom kun je nooit een keer gewoon relaxt doen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom dan niet janken dat ik altijd aan het schelden bent, want dat doe je nu zelf. Ik begin nooit, ik reageer alleen op zielige nerdjes.
Yvonne.quote:
Ga jij shit terughalen van 2 jaar terug?quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef DjeDje het volgende:
Deze gast dacht dat ik mn foto's had gephotoshopped...![]()
[ afbeelding ]
Weleens gezien, ja. Yvonne die het heeft over "bens".quote:
Is dit echt?quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was aan 't doorspitten. En het was 1 jaar terug..quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij shit terughalen van 2 jaar terug?
nee is geshoptquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef hoink581 het volgende:
CHROETSJOV IS KKMAD
KLB / [KLB BRADDIE SC] Braddie is the best
Ik kom hier relaxed binnen en meteen word ik weer uitgemaakt voor trieste klapjosti en dergelijke en begint Slaap_Zak in hoofdletters te typen. Ik snap dat ik hen voer, maar op een bepaald punt kun je haast niet normaal meer posten of dezelfde figuren komen weer aan je ballen kietelen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom kun je nooit een keer gewoon relaxt doen.
Zijn stem aan het uitbrengenquote:
Wat is dit voor n appquote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, mijn verontschuldigingen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef DjeDje het volgende:
Ik was aan 't doorspitten. En het was 1 jaar terug..
Het ligt allemaal aan ons.quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom hier relaxed binnen en meteen word ik weer uitgemaakt voor trieste klapjosti en dergelijke en begint Slaap_Zak in hoofdletters te typen. Ik snap dat ik hen voer, maar op een bepaald punt kun je haast niet normaal meer posten of dezelfde figuren komen weer aan je ballen kietelen.
whehehquote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef hoink581 het volgende:
CHROETSJOV IS KKMAD
KLB / [KLB BRADDIE SC] Braddie is the best
Misschien moet je dan bij jezelf ten rade gaanquote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom hier relaxed binnen en meteen word ik weer uitgemaakt voor trieste klapjosti en dergelijke en begint Slaap_Zak in hoofdletters te typen. Ik snap dat ik hen voer, maar op een bepaald punt kun je haast niet normaal meer posten of dezelfde figuren komen weer aan je ballen kietelen.
Ja toch, mensen die iets fout doen willen het meestal zelf niet toegeven, en stekende schuld altijd op iemand andersquote:
En ook een beetje aan de instantiesquote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klein beetje wel af en toe. En aan de modjes.
Die geintjes van jou zijn ook wel leuk, hč.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En ook een beetje aan de instanties
Ja hčquote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die geintjes van jou zijn ook wel leuk, hč.
Interessante woordkeuze.quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Beter dan de jouwequote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die geintjes van jou zijn ook wel leuk, hč.
Waarom heb jij niet op mij gestemd?quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh okee, nooit aan gewaagd. Pure onzin
Mee eens.quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh okee, nooit aan gewaagd. Pure onzin
Voor welk categorie zou ik jou moeten nomineren?quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet op mij gestemd?
Preciesquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het teken van een goeie grap. Dat je bij het bedenken er van al moet lachen.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna kerstmis
als je ruzie gaat maken krijg je van de kerstman geen kadootjes godverdomme
Dit jaar kunnen ze kerst niet samen vieren las ik laatstquote:
waarom?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit jaar kunnen ze kerst niet samen vieren las ik laatst
Wie is dood?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef deadprez het volgende:
Dit jaar kunnen ze kerst niet samen vieren las ik laatst
Ik had gisteren nog een MIILF gehosseltquote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Geen chickies in het echt hosselen
En een Hurriyet erbij zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik moet ook wel lachen om jullie grapjes momenteel. Even bakje paprikachips erbij pakken.
picsquote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een MIILF gehosselt
awwwhquote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
lau zit in een verzorgingstehuis en tiny woont daar nu alleen ofzo
Hij kreeg er de pestkanka van.quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
lau zit in een verzorgingstehuis en tiny woont daar nu alleen ofzo
quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En haar barstje even goed ge-HPX2 hars-t?
[..]
[..]
Immoreel dansen mag nu ook al niet meer.quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik krijg woedeaanvallen van de huidige politieke ontwikkelingen in Turkije.
Jij ook al?quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik krijg woedeaanvallen van de huidige politieke ontwikkelingen in Turkije.
Ik moest lachenquote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En waarover dan ook nogquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef hoink581 het volgende:
wajow hoe kan chroets zo kkmad blijven.
Leuk dat mijn naam nu ook valt in jullie fittiequote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef hoink581 het volgende:
wajow hoe kan chroets zo kkmad blijven.
Echt alle gaatjes?quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar alle gaatjes zitten weer dicht.
Die is veel te druk met eend112 hosselenquote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje jammer dat Aber komt zeuren om stemmen maar als je dan vraagt waarop en waarom is ze weer weg...
Waarom jij?quote:
Niet lachen, niet dansen, 4 kinderen baren, bidden werken eten slapenquote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Immoreel dansen mag nu ook al niet meer.
die zemmel paus kwam ook vragen op wie hij moest stemmen en toen ineens foetsiequote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje jammer dat Aber komt zeuren om stemmen maar als je dan vraagt waarop en waarom is ze weer weg...
Moet vaak wel lachen om zijn nuchtere posts.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Waarom eigenlijk die fittie met chroestjov? Ik vind hem niet echt een vervelende user ofzo.
Ja preciesquote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet vaak wel lachen om zijn nuchtere posts.
De navel vergetenquote:
Ja maar het gaat niet om jou.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Waarom eigenlijk die fittie met chroestjov? Ik vind hem niet echt een vervelende user ofzo.
Hilarisch weer, copthorne.quote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet om jou.Leer dat eens, gast.
JE BENT GEEN MOD. Shiiiit.
Die kant gaat het wel op, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet lachen, niet dansen, 4 kinderen baren, bidden werken eten slapen
Let op die caps. Hij wordt weer agressiefquote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet om jou.Leer dat eens, gast.
JE BENT GEEN MOD. Shiiiit.
Heb je popcorn al bij de hand?quote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Let op die caps. Hij wordt weer agressief![]()
Het is dat hij een dm-ban heeft, anders zat mijn inbox nu vol denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Let op die caps. Hij wordt weer agressief![]()
Daar kan ik niets aan doen. Ik rep er niet meer over. Hij lijkt die obsessie te hebben overgenomen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk dat mijn naam nu ook valt in jullie fittie
Ik heb jou nog nooit een dm gestuurd, schat.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is dat hij een dm-ban heeft, anders zat mijn inbox nu vol denk ik
jij kijkt ook al hockey?quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Copthorne het volgende:
Ik mis wel Liverpool - Arsenal nu GOFFEDOMME!
Tiptop in orde. Nu is het hopen dat ze weer door een steentje wordt geraakt en dan de verwarming te hoog zet.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Remqo het volgende:
Ik moest lachen![]()
Maar alle gaatjes zitten weer dicht.
Waarvoor dank.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een dm gestuurd, schat.
Alsof hij dat zou willenquote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een dm gestuurd, schat.
Ja, hij zat eergisteren te stoken met toen die hele misvatting over hoth. Toen bleef hij zeiken en begon ik over zijn fascinatie met labiele Fok!wijven en sindsdien is hij boos.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Dan moet hij niet gaan zeiken "dat zijn inbox nu waarschijnlijk vol had gezeten", want dat is niet eerlijk naar mij toe. Maar van deadprez ben ik dit gedrag wel gewend inmiddels.quote:
Dan krijgt ze er een gratis ruitenwisser bijquote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tiptop in orde. Nu is het hopen dat ze weer door een steentje wordt geraakt en dan de verwarming te hoog zet.
Oh, oké. Nou ja, het is in ieder geval vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, hij zat eergisteren te stoken met toen die hele misvatting over hoth. Toen bleef hij zeiken en begon ik over zijn fascinatie met labiele Fok!wijven en sindsdien is hij boos.
En ik vind het jennen wel grappig.
Niet zo huilen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan moet hij niet gaan zeiken "dat zijn inbox nu waarschijnlijk vol had gezeten", want dat is niet eerlijk naar mij toe. Maar van deadprez ben ik dit gedrag wel gewend inmiddels.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen. Ik rep er niet meer over. Hij lijkt die obsessie te hebben overgenomen.
Ik heb voor de rest ook geen probleem met die jongen. Maar toen met Meloewa al bijna meer dan een 2 jaar terug flipte hij ook zo.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
Oh, oké. Nou ja, het is in ieder geval vermakelijk om te lezen.
zijn allebei niet superquote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die van Parks & Recreation vind ik toch een geilere verschijning.
Altijd toch.quote:
ik doe toch gewoon normaal tegen jequote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA JA ARIANA EN HAAR VRIENDIN MIGADO
En dat zonder reclameblokkenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die van Parks & Recreation vind ik toch een geilere verschijning.
quote:
Ja joh. Ze zouden dit moeten verfilmenquote:
quote:
Gewoon het topicreeks doorsturen naar Hollywoodquote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh. Ze zouden dit moeten verfilmen
Ik las Haywoodquote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon het topicreeks doorsturen naar Hollywood
Ja, en flink geld eraan verdienenquote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon het topicreeks doorsturen naar Hollywood
Vast nietquote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef terrastegel het volgende:
Zou ik notes bijgekregen hebben ondertussen?
Al het geld gaat dan naar Dannyquote:
Danny wel jaquote:
Ik schrok even. Ik dacht dat ik mezelf gequote hadquote:
Fackquote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Al het geld gaat dan naar Danny
Kan hij eindelijk een nieuwe fix betalen tegen dat Cloudflare probleem
quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik schrok even. Ik dacht dat ik mezelf gequote had
quote:
da's dan permquote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
er staan een streep door de naam van jelle na z'n uitbarsting gisteravond
jupquote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
Heeft Jelle een uitbarsting gehad dan? Waar?quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Braddie en Copthorne zouden echt goede vrienden kunnen worden.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
iddquote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Braddie en Copthorne zouden echt goede vrienden kunnen worden.
Hij was een beetje boos op speculariumquote:
NWS / [NWS FeedBack] Actuele ontwikkelingen geactualiseerd.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Heeft Jelle een uitbarsting gehad dan? Waar?
Dat is toch een beetje die Maroc roots.quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
Hij was een beetje boos op specularium
quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje die Maroc roots.
waarom?quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje die Maroc roots.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef deadprez het volgende:
![]()
Het stomme is ook nog dat het alleen maar was omdat specularium een topic sloot dat jelle per ongeluk in NWS geplaatst had ipv KLB
Even een straattaal accentje erbij denken en het plaatje klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef Jellereppe het volgende:
Slettenbak. Mijn topic sluiten, vuile hond.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Even een straattaal accentje erbij denken en het plaatje klopt.
Mensen met een mediterraanse achtergrond hebben over het algemeen iets meer temperament dan de gemiddelde NL-er. Dat kan zich uiten in agressiviteit.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mensen met een mediterraanse achtergrond hebben over het algemeen iets meer temperament dan de gemiddelde NL-er. Dat kan zich uiten in agressiviteit.
Voor Turken geld hetzelfde ja. Of klopt er iets niet in mijn beredenering want ik zou graag het tegendeel bewezen zien.quote:
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef terrastegel het volgende:
Best vermakelijk topic hoor waar jelle een uitbarsting heeft
nee het is wel een beetje waarquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor Turken geld hetzelfde ja. Of klopt er iets niet in mijn beredenering want ik zou graag het tegendeel bewezen zien.
:")quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18hLm7CSeAh
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18hLm7CSeAh
Dit is dan ook wel een beetje triest van een modje om te zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:29 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind dat je een schuimbekkende borderline randdebiel bent die naast klein van stuk is waarschijnlijk ook een kleine piemel heeft en daarom maar zijn frustraties hier komt afreageren omdat iemand niet onverwijld doet wat jij hem opdraagt.
Maar dat is niet zo netjes om te zeggen, daarom komt dat zelden ter sprake in een gesprek wanneer ik iets van je vraag. Sociaal acceptabel gedrag noemen we dat
Nee hij zou een permban krijgen als hij weer te ver zou gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.
iddquote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een beetje triest van een modje om te zeggen.
Hij komt enkel terug als kloon dan hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hij zou een permban krijgen als hij weer te ver zou gaan.
Ik durf niet, maar dat neemt niet weg dat ik graag andermans pogingen bekritiseer.quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mag jij het opnieuw doen, afgesproken?
Iddquote:
poesje.quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik durf niet, maar dat neemt niet weg dat ik graag andermans pogingen bekritiseer.
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretjequote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Soms heb ik op zich wel zin in een ban
gewoon tubgirltje posten of Opa.Bakkebaard negatieve benamingen geven.quote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
4 dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretje
Dan kom je misschien eens van je zolderkamer afquote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet. Even gewoon niet op fok kunnen. Verlossing.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretje
Nee, dat is te simpel.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gewoon tubgirltje posten of Opa.Bakkebaard negatieve benamingen geven.
Jij wil een soort Ocean's Eleven achtige manier om geband te worden? Een heel plan wat ze niet doorzien waardoor ze heel Fok! omver trekken door jou te bannen?quote:
ik bleef dus gewoon topieks checken op fok! en dacht allemaal aan leuke reacties die ik kon plaatsen, maar niet dusquote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet. Even gewoon niet op fok kunnen. Verlossing.
Voor even een kloon aanmakenquote:Op zondag 21 december 2014 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bleef dus gewoon topieks checken op fok! en dacht allemaal aan leuke reacties die ik kon plaatsen, maar niet dus
Helaas ben ik toch meer van het niveau tubgirl.quote:Op zondag 21 december 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wil een soort Ocean's Eleven achtige manier om geband te worden? Een heel plan wat ze niet doorzien waardoor ze heel Fok! omver trekken door jou te bannen?
Meer dan een maand en in januari was ik van begin januari tot half maart geband.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Copthorne het volgende:
Jij was recent ook een maandje weg, toch?
Zouden ze dat niet ook eens met jou kunnen doen?quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij was recent ook een maandje weg, toch?
godin uitscheldenquote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Ik kreeg in juni een ban van 48 uur, omdat ik een plaatje van rotten.com had gepost. En in juli / augustus een ban van 2 weken, omdat ik Yvonne had uitgescholden.
waarom had je een plaatje van rotten.com gepost?quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Ik kreeg in juni een ban van 48 uur, omdat ik een plaatje van rotten.com had gepost. En in juli / augustus een ban van 2 weken, omdat ik Yvonne had uitgescholden.
Ik dacht leuk te zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom had je een plaatje van rotten.com gepost?
Zij scheldt ook rustig op users, hoor. Als een topic haar onwelgevallig is, dan vindt zij dat haar dat het recht geeft om je aan te vallen. Maar op andere momenten kan ze ook heel chill zijn.quote:
Daar moeten vragen over gesteld worden maar dat Copthorne yvonne uitscheld is volledig legitiem.quote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom had je een plaatje van rotten.com gepost?
Joh, al word je 100, je zal nooit zulk intellect bezittenquote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daar ben jij met je 38 jaar natuurlijk te oud voor.
Copthorne leest Steiner hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Joh, al word je 100, je zal nooit zulk intellect bezitten
Nee, tegen jou kan niemand op.quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Joh, al word je 100, je zal nooit zulk intellect bezitten
Daar had ik overheen gelezen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar moeten vragen over gesteld worden maar dat Copthorne yvonne uitscheld is volledig legitiem.
Zeker weten!quote:Op zondag 21 december 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne leest Steiner hoor.
Jammer dat hij zich hier dan als een compleet emotioneel labiele mongool opsteltquote:Op zondag 21 december 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne leest Steiner hoor.
22 – 28 decemberquote:
Alles op dezelfde toonhoogte, apart.quote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef terrastegel het volgende:
Even dit topic opbeuren met een mooie song:
Da's gewoon onderdeel van de antroposofie.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij zich hier dan als een compleet emotioneel labiele mongool opstelt
ik ga jou verdrinken met je topickaapquote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef terrastegel het volgende:
Even dit topic opbeuren met een mooie song:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's gewoon onderdeel van de antroposofie.
Ik ben een vis, ik kan niet verdrinkenquote:Op zondag 21 december 2014 18:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ga jou verdrinken met je topickaap
Gelukkig stel jij je beter op.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij zich hier dan als een compleet emotioneel labiele mongool opstelt
Eigenlijk wel hoorquote:Op zondag 21 december 2014 18:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Gelukkig stel jij je beter op.Jij tilt het niveau hier naar een hoger plan, hulde!
Beetje wel ja. Niet dat ik dat benquote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voel je je daar te goed voor?
quote:
Snobbige snotaap.quote:Op zondag 21 december 2014 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje wel ja. Niet dat ik dat ben
Keistoerquote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Keistoerquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg een ban van een half jaar omdat ik erno bedreigde
Weet ikquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
wie is ernoquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
erno-be, die jongen die heel graag bij een meisje in de auto wilde zittenquote:
Val dood, man.quote:Op zondag 21 december 2014 18:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]oh natuurlijk ... ik dacht dat hij gewoon volkomen achterlijk was, goed gespeeld Copthorne
Dat is toch capuchon jongenquote:
weet niet eens meer preciesquote:
O ja, gvdquote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
erno-be, die jongen die heel graag bij een meisje in de auto wilde zitten
Nee volgens mij niet. Iedereen dacht dat het Roadtrip was, maar dat was volgens mij ook niet zoquote:
Wel raar hoe ze soms ineens iets heel ernstig vindenquote:
Dat kan ie niet meerquote:
Zal ook wel met de rest van mijn postgedrag in 2013 te maken hebben gehadquote:Op zondag 21 december 2014 18:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel raar hoe ze soms ineens iets heel ernstig vinden
Succes daarmee.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Ik ga mijn account opzeggen.
Ben die beledigingen hier meer dan zat.
Groetjes, het was hier weer fantastisch.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
kusje doeiquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Eindelijkquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Tot morgenquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
doei dikke homoquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Tot morgenquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
was je weg danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
was je weg danja, douchen, maar is niet gelukt helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hechting eruit
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, douchen, maar is niet gelukt helaas
en hechting eruit
ohquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, douchen, maar is niet gelukt helaas
en hechting eruit
Forum Opties | |
---|---|