Of ie nou hard of slap is, hij blijft kleiner dan het vinger kootje van mijn pinkquote:Op zondag 21 december 2014 17:40 schreef Trebo het volgende:
Ik krijg een slappe lul van Roadtrip-topics.
GODVERDOMME HEB JIJ MIJ EVEN TUK ZEG! ECHT HI-LA-RISCH!quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Of ie nou hard of slap is, hij blijft kleiner dan het vinger kootje van mijn pink
dat is Meloewaquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef NieuweNier het volgende:
Ook echt dit filmpje
Limbo accent meisje getroffen door windhoos:
Wat is eigenlijk het nut van een kloontje als iedereen weet van wie het een kloontje is?quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Of ie nou hard of slap is, hij blijft kleiner dan het vinger kootje van mijn pink
Wat maakt jouw grootte uit als geen enkel meisje seks met je wil hebben?quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat deadprez mijn taalgebruik bijhield en op die manier me binnen een dag kon ontmaskerenquote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van een kloontje als iedereen weet van wie het een kloontje is?
Geen seks hebben met schapenquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wat maakt jouw grootte uit als geen enkel meisje seks met je wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |