nee het is wel een beetje waarquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor Turken geld hetzelfde ja. Of klopt er iets niet in mijn beredenering want ik zou graag het tegendeel bewezen zien.
:")quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18hLm7CSeAh
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
er staan een streep door de naam van jelle na z'n uitbarsting gisteravond
quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18hLm7CSeAh
Dit is dan ook wel een beetje triest van een modje om te zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:29 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind dat je een schuimbekkende borderline randdebiel bent die naast klein van stuk is waarschijnlijk ook een kleine piemel heeft en daarom maar zijn frustraties hier komt afreageren omdat iemand niet onverwijld doet wat jij hem opdraagt.
Maar dat is niet zo netjes om te zeggen, daarom komt dat zelden ter sprake in een gesprek wanneer ik iets van je vraag. Sociaal acceptabel gedrag noemen we dat
Nee hij zou een permban krijgen als hij weer te ver zou gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.
iddquote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een beetje triest van een modje om te zeggen.
Hij komt enkel terug als kloon dan hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hij zou een permban krijgen als hij weer te ver zou gaan.
Ik durf niet, maar dat neemt niet weg dat ik graag andermans pogingen bekritiseer.quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mag jij het opnieuw doen, afgesproken?
Iddquote:
poesje.quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik durf niet, maar dat neemt niet weg dat ik graag andermans pogingen bekritiseer.
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretjequote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Soms heb ik op zich wel zin in een ban
gewoon tubgirltje posten of Opa.Bakkebaard negatieve benamingen geven.quote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
4 dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretje
Dan kom je misschien eens van je zolderkamer afquote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet. Even gewoon niet op fok kunnen. Verlossing.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretje
Nee, dat is te simpel.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gewoon tubgirltje posten of Opa.Bakkebaard negatieve benamingen geven.
Jij wil een soort Ocean's Eleven achtige manier om geband te worden? Een heel plan wat ze niet doorzien waardoor ze heel Fok! omver trekken door jou te bannen?quote:
ik bleef dus gewoon topieks checken op fok! en dacht allemaal aan leuke reacties die ik kon plaatsen, maar niet dusquote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet. Even gewoon niet op fok kunnen. Verlossing.
Voor even een kloon aanmakenquote:Op zondag 21 december 2014 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bleef dus gewoon topieks checken op fok! en dacht allemaal aan leuke reacties die ik kon plaatsen, maar niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |