Ik heb jou nog nooit een dm gestuurd, schat.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is dat hij een dm-ban heeft, anders zat mijn inbox nu vol denk ik
jij kijkt ook al hockey?quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Copthorne het volgende:
Ik mis wel Liverpool - Arsenal nu GOFFEDOMME!
Tiptop in orde. Nu is het hopen dat ze weer door een steentje wordt geraakt en dan de verwarming te hoog zet.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Remqo het volgende:
Ik moest lachen![]()
Maar alle gaatjes zitten weer dicht.
Waarvoor dank.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een dm gestuurd, schat.
Alsof hij dat zou willenquote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een dm gestuurd, schat.
Ja, hij zat eergisteren te stoken met toen die hele misvatting over hoth. Toen bleef hij zeiken en begon ik over zijn fascinatie met labiele Fok!wijven en sindsdien is hij boos.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Waarom eigenlijk die fittie met chroestjov? Ik vind hem niet echt een vervelende user ofzo.
Dan moet hij niet gaan zeiken "dat zijn inbox nu waarschijnlijk vol had gezeten", want dat is niet eerlijk naar mij toe. Maar van deadprez ben ik dit gedrag wel gewend inmiddels.quote:
Dan krijgt ze er een gratis ruitenwisser bijquote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tiptop in orde. Nu is het hopen dat ze weer door een steentje wordt geraakt en dan de verwarming te hoog zet.
Oh, oké. Nou ja, het is in ieder geval vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, hij zat eergisteren te stoken met toen die hele misvatting over hoth. Toen bleef hij zeiken en begon ik over zijn fascinatie met labiele Fok!wijven en sindsdien is hij boos.
En ik vind het jennen wel grappig.
Niet zo huilen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan moet hij niet gaan zeiken "dat zijn inbox nu waarschijnlijk vol had gezeten", want dat is niet eerlijk naar mij toe. Maar van deadprez ben ik dit gedrag wel gewend inmiddels.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen. Ik rep er niet meer over. Hij lijkt die obsessie te hebben overgenomen.
Ik heb voor de rest ook geen probleem met die jongen. Maar toen met Meloewa al bijna meer dan een 2 jaar terug flipte hij ook zo.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
Oh, oké. Nou ja, het is in ieder geval vermakelijk om te lezen.
zijn allebei niet superquote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die van Parks & Recreation vind ik toch een geilere verschijning.
Altijd toch.quote:
ik doe toch gewoon normaal tegen jequote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA JA ARIANA EN HAAR VRIENDIN MIGADO
En dat zonder reclameblokkenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die van Parks & Recreation vind ik toch een geilere verschijning.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |