nee het is wel een beetje waarquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor Turken geld hetzelfde ja. Of klopt er iets niet in mijn beredenering want ik zou graag het tegendeel bewezen zien.
:")quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18hLm7CSeAh
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
er staan een streep door de naam van jelle na z'n uitbarsting gisteravond
quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18hLm7CSeAh
Dit is dan ook wel een beetje triest van een modje om te zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:29 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind dat je een schuimbekkende borderline randdebiel bent die naast klein van stuk is waarschijnlijk ook een kleine piemel heeft en daarom maar zijn frustraties hier komt afreageren omdat iemand niet onverwijld doet wat jij hem opdraagt.
Maar dat is niet zo netjes om te zeggen, daarom komt dat zelden ter sprake in een gesprek wanneer ik iets van je vraag. Sociaal acceptabel gedrag noemen we dat
Nee hij zou een permban krijgen als hij weer te ver zou gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.
iddquote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een beetje triest van een modje om te zeggen.
Hij komt enkel terug als kloon dan hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is 1 of 2 weekjes. Die kerel komt binnenkort weer terug.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hij zou een permban krijgen als hij weer te ver zou gaan.
Ik durf niet, maar dat neemt niet weg dat ik graag andermans pogingen bekritiseer.quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mag jij het opnieuw doen, afgesproken?
Iddquote:
poesje.quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik durf niet, maar dat neemt niet weg dat ik graag andermans pogingen bekritiseer.
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretjequote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Soms heb ik op zich wel zin in een ban
gewoon tubgirltje posten of Opa.Bakkebaard negatieve benamingen geven.quote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
4 dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretje
Dan kom je misschien eens van je zolderkamer afquote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet. Even gewoon niet op fok kunnen. Verlossing.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had 4 dagen lang een ban, was geen pretje
Nee, dat is te simpel.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gewoon tubgirltje posten of Opa.Bakkebaard negatieve benamingen geven.
Jij wil een soort Ocean's Eleven achtige manier om geband te worden? Een heel plan wat ze niet doorzien waardoor ze heel Fok! omver trekken door jou te bannen?quote:
ik bleef dus gewoon topieks checken op fok! en dacht allemaal aan leuke reacties die ik kon plaatsen, maar niet dusquote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet. Even gewoon niet op fok kunnen. Verlossing.
Voor even een kloon aanmakenquote:Op zondag 21 december 2014 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bleef dus gewoon topieks checken op fok! en dacht allemaal aan leuke reacties die ik kon plaatsen, maar niet dus
Helaas ben ik toch meer van het niveau tubgirl.quote:Op zondag 21 december 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wil een soort Ocean's Eleven achtige manier om geband te worden? Een heel plan wat ze niet doorzien waardoor ze heel Fok! omver trekken door jou te bannen?
Meer dan een maand en in januari was ik van begin januari tot half maart geband.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Copthorne het volgende:
Jij was recent ook een maandje weg, toch?
Zouden ze dat niet ook eens met jou kunnen doen?quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij was recent ook een maandje weg, toch?
godin uitscheldenquote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Ik kreeg in juni een ban van 48 uur, omdat ik een plaatje van rotten.com had gepost. En in juli / augustus een ban van 2 weken, omdat ik Yvonne had uitgescholden.
waarom had je een plaatje van rotten.com gepost?quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Ik kreeg in juni een ban van 48 uur, omdat ik een plaatje van rotten.com had gepost. En in juli / augustus een ban van 2 weken, omdat ik Yvonne had uitgescholden.
Ik dacht leuk te zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom had je een plaatje van rotten.com gepost?
Zij scheldt ook rustig op users, hoor. Als een topic haar onwelgevallig is, dan vindt zij dat haar dat het recht geeft om je aan te vallen. Maar op andere momenten kan ze ook heel chill zijn.quote:
Daar moeten vragen over gesteld worden maar dat Copthorne yvonne uitscheld is volledig legitiem.quote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom had je een plaatje van rotten.com gepost?
Joh, al word je 100, je zal nooit zulk intellect bezittenquote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daar ben jij met je 38 jaar natuurlijk te oud voor.
Copthorne leest Steiner hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Joh, al word je 100, je zal nooit zulk intellect bezitten
Nee, tegen jou kan niemand op.quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Joh, al word je 100, je zal nooit zulk intellect bezitten
Daar had ik overheen gelezen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar moeten vragen over gesteld worden maar dat Copthorne yvonne uitscheld is volledig legitiem.
Zeker weten!quote:Op zondag 21 december 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne leest Steiner hoor.
Jammer dat hij zich hier dan als een compleet emotioneel labiele mongool opsteltquote:Op zondag 21 december 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Copthorne leest Steiner hoor.
22 – 28 decemberquote:
Alles op dezelfde toonhoogte, apart.quote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef terrastegel het volgende:
Even dit topic opbeuren met een mooie song:
Da's gewoon onderdeel van de antroposofie.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij zich hier dan als een compleet emotioneel labiele mongool opstelt
ik ga jou verdrinken met je topickaapquote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef terrastegel het volgende:
Even dit topic opbeuren met een mooie song:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's gewoon onderdeel van de antroposofie.
Ik ben een vis, ik kan niet verdrinkenquote:Op zondag 21 december 2014 18:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ga jou verdrinken met je topickaap
Gelukkig stel jij je beter op.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij zich hier dan als een compleet emotioneel labiele mongool opstelt
Eigenlijk wel hoorquote:Op zondag 21 december 2014 18:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Gelukkig stel jij je beter op.Jij tilt het niveau hier naar een hoger plan, hulde!
Beetje wel ja. Niet dat ik dat benquote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voel je je daar te goed voor?
quote:
Snobbige snotaap.quote:Op zondag 21 december 2014 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje wel ja. Niet dat ik dat ben
Keistoerquote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Keistoerquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg een ban van een half jaar omdat ik erno bedreigde
Weet ikquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
wie is ernoquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
erno-be, die jongen die heel graag bij een meisje in de auto wilde zittenquote:
Val dood, man.quote:Op zondag 21 december 2014 18:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]oh natuurlijk ... ik dacht dat hij gewoon volkomen achterlijk was, goed gespeeld Copthorne
Dat is toch capuchon jongenquote:
weet niet eens meer preciesquote:
O ja, gvdquote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
erno-be, die jongen die heel graag bij een meisje in de auto wilde zitten
Nee volgens mij niet. Iedereen dacht dat het Roadtrip was, maar dat was volgens mij ook niet zoquote:
Wel raar hoe ze soms ineens iets heel ernstig vindenquote:
Dat kan ie niet meerquote:
Zal ook wel met de rest van mijn postgedrag in 2013 te maken hebben gehadquote:Op zondag 21 december 2014 18:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel raar hoe ze soms ineens iets heel ernstig vinden
Succes daarmee.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Ik ga mijn account opzeggen.
Ben die beledigingen hier meer dan zat.
Groetjes, het was hier weer fantastisch.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
kusje doeiquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Eindelijkquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Tot morgenquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
doei dikke homoquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Tot morgenquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
was je weg danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
was je weg danja, douchen, maar is niet gelukt helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hechting eruit
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, douchen, maar is niet gelukt helaas
en hechting eruit
ohquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, douchen, maar is niet gelukt helaas
en hechting eruit
| Forum Opties | |
|---|---|