Ik was aan 't doorspitten. En het was 1 jaar terug..quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij shit terughalen van 2 jaar terug?
nee is geshoptquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef hoink581 het volgende:
CHROETSJOV IS KKMAD
KLB / [KLB BRADDIE SC] Braddie is the best
Ik kom hier relaxed binnen en meteen word ik weer uitgemaakt voor trieste klapjosti en dergelijke en begint Slaap_Zak in hoofdletters te typen. Ik snap dat ik hen voer, maar op een bepaald punt kun je haast niet normaal meer posten of dezelfde figuren komen weer aan je ballen kietelen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom kun je nooit een keer gewoon relaxt doen.
Zijn stem aan het uitbrengenquote:
Wat is dit voor n appquote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef DjeDje het volgende:
Deze gast dacht dat ik mn foto's had gephotoshopped...![]()
[ afbeelding ]
Oja, mijn verontschuldigingen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef DjeDje het volgende:
Ik was aan 't doorspitten. En het was 1 jaar terug..
Het ligt allemaal aan ons.quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom hier relaxed binnen en meteen word ik weer uitgemaakt voor trieste klapjosti en dergelijke en begint Slaap_Zak in hoofdletters te typen. Ik snap dat ik hen voer, maar op een bepaald punt kun je haast niet normaal meer posten of dezelfde figuren komen weer aan je ballen kietelen.
whehehquote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef hoink581 het volgende:
CHROETSJOV IS KKMAD
KLB / [KLB BRADDIE SC] Braddie is the best
Misschien moet je dan bij jezelf ten rade gaanquote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom hier relaxed binnen en meteen word ik weer uitgemaakt voor trieste klapjosti en dergelijke en begint Slaap_Zak in hoofdletters te typen. Ik snap dat ik hen voer, maar op een bepaald punt kun je haast niet normaal meer posten of dezelfde figuren komen weer aan je ballen kietelen.
Ja toch, mensen die iets fout doen willen het meestal zelf niet toegeven, en stekende schuld altijd op iemand andersquote:
En ook een beetje aan de instantiesquote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klein beetje wel af en toe. En aan de modjes.
Die geintjes van jou zijn ook wel leuk, hè.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En ook een beetje aan de instanties
Ja hèquote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die geintjes van jou zijn ook wel leuk, hè.
Interessante woordkeuze.quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Beter dan de jouwequote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die geintjes van jou zijn ook wel leuk, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |