quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
Als je dat niet weer kun je het beter aan de vakman overlatenquote:Op zondag 21 december 2014 12:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Moet ik een trek- of een druklager hebben
Kon geen andere Alfa of Trabant gerelateerde OP vindenquote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Werk jij voor Sachs of zo dat je zo'n OP maakt![]()
![]()
!
Een tct-bak van alfa heeft beidequote:Op zondag 21 december 2014 12:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als je dat niet weer kun je het beter aan de vakman overlaten
Tetten.quote:Op zondag 21 december 2014 12:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kon geen andere Alfa of Trabant gerelateerde OP vinden
quote:Op zondag 21 december 2014 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Over Trabant, heb onlangs het beste DDR boek tot nu toe (en ik heb er heel wat) gekocht. "Auf den Strassen der DDR" van Uwe Miethe. Heel veel DDR straatfotos uit de periode 1949-1990, echt gaaf
quote:Op zondag 21 december 2014 11:48 schreef daNpy het volgende:
Weet er iemand nog een goede spyware remover?
Vreemd, daar krijg ik juist altijd spyware van.quote:
Mijn gedachtquote:Op zondag 21 december 2014 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Vreemd, daar krijg ik juist altijd spyware van.
ook tof.quote:Op zondag 21 december 2014 12:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht deze aankomende week: http://www.amazon.de/Trab(...)aturen/dp/3981036840
Oh bah.quote:Op zondag 21 december 2014 12:57 schreef Erasmo het volgende:
Ik kwam trouwens laatste een Saab 9-7X tegen, wist niet eens dat er iemand in NL zo gek was om dat ding te kopen
Kan wel in één van Dingest zijn auto's.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Alfisti het volgende:
Leuk blokje!
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12830/4896119
Volgens mij rijdt er ook maar 1 rondquote:Op zondag 21 december 2014 12:57 schreef Erasmo het volgende:
Ik kwam trouwens laatste een Saab 9-7X tegen, wist niet eens dat er iemand in NL zo gek was om dat ding te kopen
heb er één op NL kenteken gezien sinds de introductiequote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt er ook maar 1 rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen trouwens
[ Bericht 22% gewijzigd door Paladijn op 22-12-2014 09:18:18 (Laten we dat maar even in een spoilertag doen :')) ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 22 december 2014 09:16 schreef Paladijn het volgende:
Is dit echt?!Wat zien mijn ochtendogen daar nou weer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen trouwensNiet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
In het zuiden is het tenminste nog droogquote:
Een photo/videosoup?quote:Op maandag 22 december 2014 09:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat zien mijn ochtendogen daar nou weer?!
Dus:quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
je zult met dit weer toch op een scooter post moeten bezorgen
Staat als ze thuis komt idd wat lekkers voor haar klaar.quote:
Het gaat richting Stuttgartquote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt Wensink als sponsor binnen gehengeld?
Winterbanden heb je niet echt meer nodig, de sneeuw is al verdwenen in de regio:
[ afbeelding ]
Rustig vandaag.quote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt Wensink als sponsor binnen gehengeld?
Winterbanden heb je niet echt meer nodig, de sneeuw is al verdwenen in de regio:
[ afbeelding ]
Je zult het maar op de fiets moeten doenquote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
je zult met dit weer toch op een scooter post moeten bezorgen
Die heb je makkelijker weer rechtop als ie omwaaitquote:Op maandag 22 december 2014 12:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zult het maar op de fiets moeten doen
quote:
Het is hier sindsdien een stuk rustiger zonder het geklaag over UWV/Zorgverzekering en willekeurige probeersels om auto-gerelateerde probleempjes op te lossen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:20 schreef BroesWillems het volgende:
'Vroeger' kwam ik hier wel vaker, de laatste jaren alleen als lurker. Ik zie nu net pas het bericht over 2cv, daar schrik ik van. Via deze weg wil ik jullie vaste PTA-ers nog even sterkte wensen.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PTA / [PROJECT] Golf Mk2 1.9 TDI van Turq.. Almost ready!! Dus niet. :/
quote:Op maandag 22 december 2014 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PTA / [PROJECT] Golf Mk2 1.9 TDI van Turq.. Almost ready!! Dus niet. :/
Waarom lach je nou? omdat die jongen dingen doet en kan die jij met je laptop niet eens verzonnen krijgt?quote:
Nee, omdat ik vraag naar het klus fuckup topic en daar een link van krijgquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom lach je nou? omdat die jongen dingen doet en kan die jij met je laptop niet eens verzonnen krijgt?
En dat is dan dus grappig omdat je vindt dat het een prutser is...quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, omdat ik vraag naar het klus fuckup topic en daar een link van krijg
/care.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:54 schreef Paladijn het volgende:
Het is niet altijd even praktisch om te bepalen wat andere mensen denken SD, krijg je scheve gezichten van
En oopsieDacht dat ik nog tot morgen had...
[ afbeelding ]
Nostalgiequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:05 schreef Erasmo het volgende:
Papiertjes zie zelden nog tegenwoordig, en terecht, ondingen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom lach je nou? omdat die jongen dingen doet en kan die jij met je laptop niet eens verzonnen krijgt?
als je nu een andere auto aanschaft krijg je een "kentekencard"; kentekenbewijs is ook plastic pasje geworden. Alleen krijg je die dus niet direct als je de auto overschrijft, maar pas een paar dagen later.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nostalgie![]()
Ik heb ook al zo'n plastic ding; ze zijn wel veel praktischer als het oude vodje
Ik heb er al 2.. niet vergeten om dat pokkebonnetje wat je krijgt bij het postkantoor te bewaren, daar schijnt één of andere code op te staan die je later nodig hebt,. kwam ik pas later achter, maar dat vlooien we wel weer uit als de boel verkocht moet gaan wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
als je nu een andere auto aanschaft krijg je een "kentekencard"; kentekenbewijs is ook plastic pasje geworden. Alleen krijg je die dus niet direct als je de auto overschrijft, maar pas een paar dagen later.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:57 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij zijn die credit-card rijbewijzen in 2006 ingevoerd, dus je ziet die papiertjes hooguit nog een jaartje
Ze hebben ons wel gewaarschuwd hiervoor. Een nieuwe kost geloof ik iets van 20 euro als je em kwijtraakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er al 2.. niet vergeten om dat pokkebonnetje wat je krijgt bij het postkantoor te bewaren, daar schijnt één of andere code op te staan die je later nodig hebt,. kwam ik pas later achter, maar dat vlooien we wel weer uit als de boel verkocht moet gaan worden
Ik heb bij een paar van de auto's nog originele papieren van 40-50 jaar oud, kleine gele priegelblaadjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:47 schreef Dingest het volgende:
Ik heb er ook al 3 keer mee te maken gehad met die nieuwe kenteken-card. Het is niet bar moeilijk maar ze moeten je het wel even helder uitleggen - voordat je inderdaad bonnetjes weg gaat gooien anders
[..]1 oktober van dat jaar. Ik heb de mijne 23 mei 2006 gehaald, dus ik heb ook nog een papieren. Laatst bij het overschrijven van de Alfa hoorde ik ook al 'zo, die zie je ook niet vaak meer'
Mij toen niet.. ik las er later iets over op één of ander forum (quote:Op woensdag 24 december 2014 08:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ze hebben ons wel gewaarschuwd hiervoor. Een nieuwe kost geloof ik iets van 20 euro als je em kwijtraakt.
Goedemorgen trouwens.
Christus, mag ik één nekschot bestellen aub?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:25 schreef Paladijn het volgende:
Waarom is dit programma toch van de buis gehaald?
En zit die verkeerspsycholoog aan het eind ook niet in 'de slechtste chauffeur van nederland'?
Niet nodig; Kadeath uit het jaar kruik en allebei zonder gordel; dat probleem lost zich vanzelf een keertje op.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Christus, mag ik één nekschot bestellen aub?
Nice ridequote:
Mag je hem 'houden', of is het een tijdelijk karretje?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rijkelijk uitgerust, achterwielaandrijver, net 1000 km op de teller, ik ben blij met Wensink
kersttest, moet hem zaterdag weer inleverenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mag je hem 'houden', of is het een tijdelijk karretje?
Dit. Vooral fijn als je vlakbij het centrum woont.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik raad jullie af om nu naar een supermarkt te gaan
bouwmarkt een half uurtje geleden was prima te doenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Paladijn het volgende:
En 'kwijt' raken is geen optie zeker?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kersttest, moet hem zaterdag weer inleveren
Juist lachen man, al mensen die wanhopig op zoek zijn naar dingen die al een tijdje op zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Beterschap smeequote:Op woensdag 24 december 2014 17:24 schreef densmee het volgende:
Zo Goei begin van de kerst, alles vandaag alweer uitgebrokt. Een flesje aquarius op en wat water en dat is het wel weer.
Voor mijn eigen had ik die motor af moeten zeggen vanmorgen. Maar ja afspraak is afspraak, dus een 200 km gereden vanmorgen.
idd beterschap Smee.quote:
Dat soort dingen zijn gewoon tof als ze nog bij de auto's zittenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb bij een paar van de auto's nog originele papieren van 40-50 jaar oud, kleine gele priegelblaadjes.
Ik meen dat bandenopslag buitenshuis afgeraden werd, mede ivm. vorstquote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef daNpy het volgende:
Omdat het goedkoper is natuurlijk. Omdat koud opslaan beter is.
De vraag is hoe krijg je zoveel sets wielen weg? Dat is wel flinke arbeid...
Vorst is idd niet goed maar koude opslag wel. Al maakt dat voor straatbanden niet al te veel uit natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik meen dat bandenopslag buitenshuis afgeraden werd, mede ivm. vorst
Ze liggen hier op zolder, of als ik te lui ben om ze naar boven te slepen in de bijkeuken tot mijn vriendin erover klaagt dat ze in de weg liggen
Brute bakken die vito's tegenwoordig.quote:
Morguh!quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:02 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
De halve randstad in Paniek omdat er nu 1x per half uur een treintje rijdt ipv per kwartier..
En dat om 5 cm sneeuw.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:02 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
De halve randstad in Paniek omdat er nu 1x per half uur een treintje rijdt ipv per kwartier..
En dat om 5 cm sneeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Even de tempomat testenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:33 schreef Paladijn het volgende:
Hmmm, net voor je Fryslan uit bent een nieuwe zwarte Vito zich netjes aan de snelheid zien houden en zijn richtingaanwijzer werkte ook nog
En dusdanig goed testverslag maken dat ze hem als langeduurtester meegeven, zou dat werken?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En 'kwijt' raken is geen optie zeker?
ik ben ook menig Duitser voorbij gestoken op de Autobahnquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Brute bakken die vito's tegenwoordig.
Maatje van mij heeft omdat het nieuwe model kwam het vorige model met bouwjaar 2014 strakke prijs kunnen aanschaffen voor zijn bedrijf.
En deze wilde hij graag want de nieuwe serie heeft geen V6 meer.
Hij dus wel icm automaat, ik weet de specs niet maar dat ding is retesnel, 0-100 makkelijk onder de 10 seconden.
Is er overigens een site waar je de 0-100 van bedrijfswagen kunt opzoeken, meestal wordt dat niet getoond namelijk?
Of juist afsluiten met; "dit gaan wij uiteraard voor u testen tijdens onze duurtest"quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dusdanig goed testverslag maken dat ze hem als langeduurtester meegeven, zou dat werken?
Ik hoop dat het er bij jullie anders uitziet buiten als hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu de Vito weer klaar maken om terug te brengen naar Groningen*huil*
De 4x4 komt over een paar maanden uit, doemijdiemaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of juist afsluiten met; "dit gaan wij uiteraard voor u testen tijdens onze duurtest"
[..]
Ik hoop dat het er bij jullie anders uitziet buiten als hier![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mooi uitzicht hebben wij hèquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop dat het er bij jullie anders uitziet buiten als hier![]()
[ afbeelding ]
Ik ga na het boodschappen doen samen met SD de PC weer naar beneden halen, aansluiten en alle vragen beantwoordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:13 schreef daNpy het volgende:
Kijk eens in je computer topic Annie.
Heb je niet voor niks gekwoot.
De Vito is zo nieuw dat er voor dit model nog geen winterbanden bestaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:12 schreef daNpy het volgende:
Mooi!
Als iedereen die "voor die paar dagen per jaar" niet zijn auto degelijk wil uitrusten, of met dit weer simpelweg niet durft te rijden ook gewoon lekker thuis blijft of met het OV gaat, kunnen wij lekker driften
Ze hebben problemen met bevroren wissels.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:02 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
En dat om 5 cm sneeuw.
http://webcam.prvgld.nl/n318.htmlquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:18 schreef GekkePoes het volgende:
overzichtje verkeerscams, voor als je ergens door de sneeuw wilt rijden
http://webcam.prvgld.nl/
Hier ook sneeuw, wel stuk minder dan in het oosten zo te zien ;-)quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Mooi uitzicht hebben wij hè.
[..]
Ik ga na het boodschappen doen samen met SD de PC weer naar beneden halen, aansluiten en alle vragen beantwoorden.
Het uitje naar Zuid-Limburg gaat helaas niet door, want het is echt derrie wat hier ligt. Heenweg zal wel geen probleem zijn, maar terug...
Winterbanden is echt een must op een auto met rwd als je hem voor dagelijks verkeer gebruikt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef SuperFood het volgende:
mensen met een auto met achterwielaandrijving die niet wegkomen
Geen winterbanden bestaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Vito is zo nieuw dat er voor dit model nog geen winterbanden bestaan![]()
Hij is in Duitsland dus ook nog niet bij de dealer, veel bekijks gehad daar.
Fixed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Winterbanden is echt een must op een auto met rwd als je hem voor dagelijks verkeer gebruikt. voor iedereen die zich nu op de weg wil begeven.
Zijn spijkerbanden legaal op de weg?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou op zich wel winterbanden voor de motor willen maar die moet je vooralsnog met een lampje zoeken.
Daar heb ik met de Fiat geen sneeuw voor nodigquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef SuperFood het volgende:
mensen met een auto met achterwielaandrijving die niet wegkomen
ik denk het, V-klasse van deze generatie rijdt wel volop in Duitsland.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen winterbanden bestaan
Vreemd dat er geen overeenkomstige bandenmaat in winterbanden verkrijgbaar is, of is dat vanwege de hogere loadindex ofzo?
Voor de 126 heb ik ze hier ook nog niet kunnen vinden bij de paar grootste bandenboeren. Misschien elders in Europa wel. Meestal is er hier überhaupt maar één band beschikbaar - of geenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen winterbanden bestaan
Vreemd dat er geen overeenkomstige bandenmaat in winterbanden verkrijgbaar is, of is dat vanwege de hogere loadindex ofzo?
Zijn er echt wel hoor, maar ik denk dat daar ook niet echt en markt voor isquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou op zich wel winterbanden voor de motor willen maar die moet je vooralsnog met een lampje zoeken.
In scandinavië wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zijn spijkerbanden legaal op de weg?
Pas je op voor een bekeuring? Die is niet mis volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Vito is zo nieuw dat er voor dit model nog geen winterbanden bestaan![]()
Hij is in Duitsland dus ook nog niet bij de dealer, veel bekijks gehad daar.
Ik mag hopen dat het zelfs genoeg is voor wat langer dan 3 maandenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als jullie insneeuwen voor 3 maanden genoeg?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:45 schreef Mano_ het volgende:
Kerstcadeau is ook binnen hoor![]()
[ afbeelding ]
zneeuw? Prut bedoel je....quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Morguh!
Hier geen 5cm sneeuw hoor, hooguit 1 centimeter.
Da's geen Muldertje meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:45 schreef Mano_ het volgende:
Kerstcadeau is ook binnen hoor![]()
[ afbeelding ]
Helaas niet...quote:
https://www.google.nl/map(...)RXw_gWIUjg!2e0?hl=nlquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef Erasmo het volgende:
Heb je een google maps van de locatie?
Mijn klugscheissende zwager heeft het helemaal uitgezocht, de regelgeving is ook voor Duitsers zelf ingewikkeld. De wet zegt dat je in winterse omstandigheden verplicht bent om winterbanden te rijden. Omdat 4 keer per week (of dag) wisselen te veel moeite is, houden de Duitsers hun winterbanden gewoon de hele winter onder de auto, maar als het niet vriest en niet sneeuwt is het dus niet verplicht. We hebben enkel gereden toen het niet vroor, één klein sneeuwbuitje van 10 minuten hebben we op een parkeerplaats afgewacht. Het was een risico inderdaad, maar we zijn (min of meer toevallig, en op het gebied van winterbanden, dat geef ik toequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas je op voor een bekeuring? Die is niet mis volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
nieuw vloerkleed voor mn werkkamer gehaald vandaag
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20176809/
quote:Vloerkleden voor kinderen
Omg die wil ik in de garage.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
nieuw vloerkleed voor mn werkkamer gehaald vandaag
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20176809/
moest je je inhouden?quote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, mn Vito verhaal online. Wat een bevalling2500 woorden
De vloer in de auto er compleet mee bekleed zelfsquote:Op zondag 28 december 2014 11:50 schreef Alfisti het volgende:
Ergens zwerft nog een foto van iemand die die dingen als automat gebruikt
ben je in de buurt?quote:
Dat topic had ik ook gezien, daarom had ik m n mn handen. Toen kwam Hanna met het idee hem in mn werkkamer te leggen, ik zit altijd met blote poten in de kleermakerszit te werken, dat n combinatie met stugge vloerbedekking heeft wat wonden op vreemde plekken opgeleverd.quote:Op zondag 28 december 2014 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
De vloer in de auto er compleet mee bekleed zelfs.
Zag er tof uit.
Ik hou helemaal niet van pure chocoladequote:Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je in de buurt?
Als je snel bent kan je nog meesnoepen
http://webshop.tonyschoco(...)ur-kers-meringue-180
Boefje dat is gewoon een 80 wegquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)RXw_gWIUjg!2e0?hl=nl
Ik reed richting de A2. Enige verschil nu is dat er richting de stad een slinger is aangelegd, maar dat is al royaal in het 50-gebied.
Muss sein heah.quote:
Het was ook best listig op zich; wat overdag prima berijdbaar was, was hier gisteravond laat veranderd in een dikke ijsbaan.. Ik heb trouwens ook wel eens een blok gewisseld van een Kadeath in de sneeuw.. jong en onbezonnen enzoquote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef Dingest het volgende:
Ik heb met dit soort weer de motor en bak uit de 126 gehaald en er weer in gelepeld, ik deel je kouHet scheelt trouwens wel een boel of je in of uit de wind staat.
Vannacht hadden ze de helft van alle snelwegen op 50 gezet omdat in Rotterdam een viaduct glad wasDan duurt van Gorinchem tot Utrecht best lang, zeker als die wegen nog wel gewoon prima berijdbaar zijn.
barbeque opstoken, daar krijg je ook warme klauwen vanquote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was ook best listig op zich; wat overdag prima berijdbaar was, was hier gisteravond laat veranderd in een dikke ijsbaan.. Ik heb trouwens ook wel eens een blok gewisseld van een Kadeath in de sneeuw.. jong en onbezonnen enzo![]()
Hier scheen bij vlagen het zonnetje, en dan is het best te doen, maar alles van metaal is gewoon koud, en met bedrading enzo prutsen met handschoenen werkt ook niet echt, en er stond idd een frissig windje![]()
Ach ja, ben effe onder de douche gesprongen toen ik er klaar mee was, en daarna lekker binnen bij de kagg0l gebleven
Ik had idd wel de vuurkorf een kluifje kunnen gevenquote:Op maandag 29 december 2014 17:18 schreef lipje het volgende:
[..]
barbeque opstoken, daar krijg je ook warme klauwen van
Uit een Ibiza zeker?quote:
Nee maar wel van VWquote:
Mijn hok heeft minstens 74A nodig heahquote:
Tsja, soms heb je niet de keuze wanneer je met die oude krengen in de weer moetquote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was ook best listig op zich; wat overdag prima berijdbaar was, was hier gisteravond laat veranderd in een dikke ijsbaan.. Ik heb trouwens ook wel eens een blok gewisseld van een Kadeath in de sneeuw.. jong en onbezonnen enzo![]()
Hier scheen bij vlagen het zonnetje, en dan is het best te doen, maar alles van metaal is gewoon koud, en met bedrading enzo prutsen met handschoenen werkt ook niet echt, en er stond idd een frissig windje![]()
Ach ja, ben effe onder de douche gesprongen toen ik er klaar mee was, en daarna lekker binnen bij de kagg0l gebleven
Dat mag, maar ik hou me dan toch liever aan de voorschriften van de fabrikant vast.quote:
Zorg iig dan dat je een redelijk survival pakketje bij je hebt; stilstaan in de kou is ook niet wat.quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Tsja, soms heb je niet de keuze wanneer je met die oude krengen in de weer moetVorige week een uur onder de 126 liggen wroeten bij mijn ouders omdat de startmotor het ineens niet meer deed. De boel schoonmaken loste het wel op, maar zonder krik/steunen kom je daar heel slecht bij.
Aan metaal ben je idd zo al je warmte kwijt. Meestal staat mijn oprit fijn uit de wind dus dat scheelde wel, maar met dit weer koel je sneller af dan je het door hebt. Althans, ik ben dan zo gericht op waar ik mee bezig ben dat ik het niet zo snel merk. Warme douche erna is dan wel heerlijkAnders heb je het nog kouder bij het proberen warm te worden dan tijdens het werk zelf.
Ik zit nu te overwegen of ik woensdag de gok moet nemen met de 126 richting Breda te gaan. Oliedruklampje brandt nog steeds maar ik ben er vrij zeker van dat het niet lekkage is en ook niet oliepomp (heb ik al eens overgezet zonder enig verschil). 200 km aan kortere stukken lijkt nog geen probleem te hebben gegeven. En als het wel misgaat ik heb nog een tweede blok waarvan ik alles kan overzetten... Of een goede reden om een andere auto te kopen
Uit 1717?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hou me dan toch liever aan de voorschriften van de fabrikant vast.
Ik heb pas sinds 5-6 weken een winterjas standaard in mijn auto liggenquote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef Erasmo het volgende:
's winters had ik toch altijd wel een slaapzak mee in de kofferbak.
Wat voor een soort baan heb je danquote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Erasmo het volgende:
Komt wellicht door mijn baanHeb zelfs in de motor een mini-ehbo kitje liggen
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef Maegrim het volgende:
[..]
wanneer krijgt die man z'n pas terug
Ja, maar die zijn voor de nieuwere versiequote:
Zit bij de Marine.quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een soort baan heb je dan?
Dat zegt ie toch. Zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu krijg ik allemaal reclame van het Ministerie van Defensie!
En wat doe je daar precies?
Welnee geak, ik heet Janssen, net als de rest van Nederland. Die pas is van de buurmanquote:
Je schaamt je er gewoon voor, Boele!quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee geak, ik heet Janssen, net als de rest van Nederland. Die pas is van de buurman
Boelerquote:Op maandag 29 december 2014 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je schaamt je er gewoon voor, Boele!
Die hangt hier nog in de kast, maar ik loop dan ook nog in polo/t-shirt rondquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds 5-6 weken een winterjas standaard in mijn auto liggen.
Als je maar niks aan je ESP krijgtquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Hier ook een gouden Chuck kaart trouwens, heeft zich ook wel terugverdiend ondertussen
Wapentechnische dienst, beetje sleutelen aan buksen, radars, sonars en zulks spul.quote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu krijg ik allemaal reclame van het Ministerie van Defensie!
En wat doe je daar precies?
1996 belde.quote:
Bert en Ernie op de zwarte marktquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Dat was werkelijk een van de eerste .wav fragmentjes die ik hoorde vanaf dat ik internet heb denk ikSamen met de Bert en Ernie grappige fragmenten.
Ik downloadde al die Bert en Ernie fragmenten toen van LimeWirequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Dat was werkelijk een van de eerste .wav fragmentjes die ik hoorde vanaf dat ik internet heb denk ikSamen met de Bert en Ernie grappige fragmenten.
Gouden tijden waren dat op het internet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik downloadde al die Bert en Ernie fragmenten toen van LimeWire
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
34,50 voor jou makker, leuke prijs
Napster! Met 3,5-6kbps downloaden en helemaal blij zijn als ie de 7 haaldequote:Op dinsdag 30 december 2014 09:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik downloadde al die Bert en Ernie fragmenten toen van LimeWire
Ik denk hier nog wel veel meerquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Onze eerste internetrekening was 500 gulden, wat kregen mn ouders een hartverzakking
Kom eens langs met die tellerbak danquote:
56kquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Napster! Met 3,5-6kbps downloaden en helemaal blij zijn als ie de 7 haaldeen mijn ouders eind van de maand blij toen de PTT de rekening kwam brengen samen met een fles champagne.
Dat ding kost nieuw 900 euro en is een nogal belangrijk onderdeel van m'n motor... No way dat die met de post gaatquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:48 schreef Erasmo het volgende:
Die dingen kun je ook gewoon per post versturen he.
De woonkamer is hier ook weer motorblokvrij, wat een ruimte opeens
Was het achteraf niet goedkoper geweest om die cd aan te schaffen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb wel eens 2 maand geen zakgeld gehad voor straf omdat ik een cdtje had gedownload (wat op 99% mislukte) met natuurlijk een torenhoge rekening)
Ja, maar dat was toch lang niet zo leuk johquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Was het achteraf niet goedkoper geweest om die cd aan te schaffen?
Goed plan, kan ik alleen mijn bak niet op jouw brommer testen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:21 schreef Maegrim het volgende:
200 kilometer man
Misschien beter met losse tellerbak, autokilometers zijn toch al betaald...
Niet met een kwetsbaar ding van 800¤quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:48 schreef Erasmo het volgende:
Die dingen kun je ook gewoon per post versturen he.
De woonkamer is hier ook weer motorblokvrij, wat een ruimte opeens
jij had dat ding ingebouwd zitten toen je er hardhandig mee omgingquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet met een kwetsbaar ding van 800¤![]()
Wel eens in een postsorteercentrum gekeken hoe ze daar met pakketjes omgaan? Mij niet gezien
Gaan we niet doen. Ding komt per persoonlijke 'post' hierheen, of we wachten tot daar gelegenheid toe is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
jij had dat ding ingebouwd zitten toen je er hardhandig mee omging![]()
![]()
![]()
Ooit gehoord van inpakmateriaal?
Kabelinternet, wat een ramp. Casema.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:51 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb meteen in mijn studententijd kabelinternet (dat was er net een half jaar oid) in mijn huurflatje genomen, met 500mb fair use policy die gelukkig niet nageleefd werd
Nee, inbellen, dát was watquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kabelinternet, wat een ramp. Casema.
ik hoor een Demos10 kabelmodem traumaquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deltakabel. Mooi spul, totdat Napster werd ontdekt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:53 schreef lipje het volgende:
[..]
ik hoor een Demos10 kabelmodem trauma![]()
Ik kan me de oorlog van ADSL en kabel nog wel herinneren. Toen was ADSL ook nog stabieler en had je je eigen lijntje naar de centrale, en geen snelheidsproblemen. Tegenwoordig is dat wel andersquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deltakabel. Mooi spul, totdat Napster werd ontdekt.
Ik had kabelinternet toen in Rotterdam nog meerdere aanbieders op de kabel zaten. Toen kwam UPC en moest iedereen daarheen. Dus werd het ADSL, inmiddels VDSL2 hier dus dat is wel mazzel (in theorie 100 MBit, abo 20).quote:Op woensdag 31 december 2014 08:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kan me de oorlog van ADSL en kabel nog wel herinneren. Toen was ADSL ook nog stabieler en had je je eigen lijntje naar de centrale, en geen snelheidsproblemen. Tegenwoordig is dat wel anders
Wij hebben nooit kabel gehad, het lag er elke week wel uit hier. En we hebben nu dik 10 jaar DSL, en heeft er nog nooit uitgelegen.
Telekabel was hier erg ok, tot het Chello (en later UPC) werd... ben tegenwoordig erg tevreden met glasvezel, ook al betaal je dan wel de hoofdprijs gezien er geen echt trage pakketten zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stap in je auto, ga een beetje rondrijden, top 2000 opquote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Anne het volgende:
%$!@%!@%^@.
Zo. Even wat frustratie kwijt.
Ik ben aan het werk. Dat gaat een beetje lastigquote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stap in je auto, ga een beetje rondrijden, top 2000 op
Broodjes en koffie mee, en je hebt nergens last meer van
Top 2000 aan danquote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Dat gaat een beetje lastig.
Wat is er nou weer omgevallen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Dat gaat een beetje lastig.
Nog een kwartiertje, dan ist allemaal verleden tijd, en nog een paar uurtjes en dan is het stress van vorig jaarquote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Anne het volgende:
%$!@%!@%^@.
Zo. Even wat frustratie kwijt.
100 boerenklompen plaatjes en daar de hele dag over doen?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Top 2000![]()
Fryske top 100 staat hier de hele dag op
Op eigen risico...quote:Op woensdag 31 december 2014 14:13 schreef daNpy het volgende:
Heeft er iemand verstand van Google Drive?
Ik heb een HTC en daarop kan ik alleen uploaden met WiFi aan... erg handig als je onderweg bent (not).
In de instellingen zit wel een vinkje "alleen uploaden met WiFi", alleen kan ik dit vinkje niet uit zetten.
Als ik het vinkje aan tik krijg ik een melding met dat het allemaal erg duur kan zijn en blabla, met vervolgens de knop "annuleren" en "meer informatie". En dan is het vinkje nog aan dus.
Naast lekker op de trekkertquote:Op woensdag 31 december 2014 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
100 boerenklompen plaatjes en daar de hele dag over doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de gebruikelijke top 40 meuk van 10-20 jaar geleden hebben ze hier ook Elske nog, die is prima te pruimen - ook live en in andere talen.
Maar in die top 100 staat vast veel van Piter Wilkens... wat mensen daarin zien/horen ontgaat mij volkomen...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Hier ook VDSL2, 50Mbit abo. Lijntje kan 80Mbit aan. En meer zal het niet worden, zit direct op de centrale, zonder pairbonding of vectoring.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had kabelinternet toen in Rotterdam nog meerdere aanbieders op de kabel zaten. Toen kwam UPC en moest iedereen daarheen. Dus werd het ADSL, inmiddels VDSL2 hier dus dat is wel mazzel (in theorie 100 MBit, abo 20).
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Top 2000![]()
Fryske top 100 staat hier de hele dag op
Staat allemaal niet aangevinkt...quote:Op woensdag 31 december 2014 14:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op eigen risico...
Settings -> Data usage -> WI-FI of mobile (daar zal hij met 'restricted' staan) -> Drive en onderaan restrict background data uitvinken.
Als het daar niet zit: Settings -> Data usage -> menu met drie puntjes rechtsbovenin 'restrict background data' uitvinken.
Geldt uiteraard ook voor andere apps...
zo snel alweer ?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik ben der vandoor, tot volgend jaar
geef ze een glazen fles. zeg dat het mooier knalt hierin. ga terug naar binnen. genietenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:52 schreef Paladijn het volgende:
Ik geniet nog even van de explosieven die ze hier in de zijstraat afsteken tussen het siervuurwerk door
Hopelijk gaat er binnenkort een hand af.
Wat doen jullie in Leeuwarden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
Beste wensen allemaal vanuit de mooiste stad van het land![]()
onder de brug staanquote:
Op het dorpsplein kakken.quote:
ah uitgedroogd. Snel de vochtbalans aanvullen met een biertjequote:Op donderdag 1 januari 2015 12:50 schreef Barcaconia het volgende:
Net wakker, koppijn. Gelukkig nieuwjaar hier
wel een V6 hoop ik voor jequote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Jaar goed begonnen, gelijk een Alfa met een distributieriem
Zijn heel veel Alfa's met een distributieriem, wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Jaar goed begonnen, gelijk een Alfa met een distributieriem
En de rest van het jaar kunnen de cholera krijgen of wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |