abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147880774
motor1.jpg

Het is vrij simpel.
Wij hebben een motor op schiphol staan die we morgen vrijgegeven krijgen omdat we dan uit Engeland naar Nederland vliegen. Hij was in beslag genomen omdat hij er al te lang stond, dus we moeten morgen de boete enzo betalen waarna hij wordt vrijgegeven. Nu zoeken we eigenlijk iemand die hem kan gebruiken als klusmotor of voor onderdelen, kortom, iemand die er wat mee kan, die 'm morgen op kan halen vanaf schiphol. Enige wat je hoeft te betalen zijn de overschrijfkosten en wat het je kost om het ding op te halen (hij rijdt dus niet en moet met een aanhanger of busje opgehaald worden).

We landen daar ongeveer om half 10.

Motorspecs:

Yamaha Diversion 900 uit 1995
Topkoffer en zijkofferrek (SHAD)

Heeft nodig: werk aan uitlaatbochten, nieuwe bandjes, nieuwe accu, nieuwe vloeistoffen als je 'm weer rijdend wilt krijgen. Anders zijn dingen als topkuip en kofferrek los te verkopen ofzo.

Het is voor ons niet rendabel om te wachten tot we hem kunnen verkopen voor een habbekrats ofzo, en willen gewoon dat hij wellicht een nieuw huis vindt en/of dat iemand er nog wat aan kan verdienen die er de tijd voor heeft! :)

Long shot, ik weet 't, maar het proberen waard. Anders halen we morgen een vrachtwagentje en gaat hij naar de sloop!

Dus, laat maar weten of je morgen kunt om 'm op te halen. Dan regelen we wat. En mocht er nou een stormloop aan gegadigden zijn (if only), dan is het gewoon de eerste die hier post "JAAA IK WIL DIE MOTOR" waar we mee afspreken morgen. Ofzo. Al hebben we het ook nog op Motorforum gevraagd of iemand 'm wil, dus via dat kanaal kan er ook nog iemand zeggen dat 'ie 'm wil!.

Eventuele vragen: vraag gerust!

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-12-2014 16:07:55 ]
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2014 @ 14:43:46 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_147880837
Wat een nobel initiatief O+
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_147880875
goeie deal
pi_147881119
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat een nobel initiatief O+
Nou ja, vooral practisch :') we zouden er wrsch wel wat voor kunnen krijgen, maar dat kost gewoon teveel tijd en moeite die we niet hebben. Dus als er iemand is die morgen dat ding op kan halen scheelt dat ons het huren van een vrachtwagentje en die extra kosten, en iemand die dan (hopelijk) blij met een klusmotor! :)
Ja doei.
pi_147882317
Voor degene die motorbloempje eens wil ontmoeten :P
Moeten zij weten
pi_147883102
Zo spannend is dat niet :+
Ja doei.
pi_147883232
Nog een feauteautje van de motor:

motor3.jpg
Ja doei.
pi_147883395
Wat een mooi ding zeg! Er zal toch wel iemand zijn die hem wilt hebben :Y
pi_147883641
Via MF iemand die wel heeft gezegd hem over te willen nemen. We zijn even in overleg hoe we dat kunnen regelen dit weekend! :)

To be continued.....
Ja doei.
pi_147887475
De motor is onder voorbehoud inderdaad vergeven! Dus ik ben zo vrij er zelf even een slot op te gooien tot nader order.

:)
Ja doei.
pi_147893114
Hohoho, ontwikkelingen! Hij gaat naar een FOK!ker die er iets tofs mee gaat doen voor een vriend O+
Ja doei.
pi_147893313
Fijn dat je toch nog een goed plekje hebt weten te vinden! ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_147893490
Inderdaad gaat de motor naar een goede vriend, kunnen er nog niet teveel over zeggen want het moet een verrassing zijn
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_147893532
Maar alvast hartstikke bedankt Motorbloempje ^O^
pi_147919949
Poeh, dat was voor ons even een flinke financiële domper. Schiphol was niet duidelijk geweest dat we ook afstand van de motor hadden kunnen doen en de meneer herhaalde dat pas toen we 520 euro afgerekend hadden en densmee al met aanhanger bij de motor stond... Anders had het ons NIETS gekost. :'(

Niets. Maar goed.. Er hadden er op gerekend, en nu wordt er iemand blij gemaakt met een motor..... Hoop ik!

Poeh! Vrolijk kerstfeest vriend van densmee...!
Ja doei.
  woensdag 24 december 2014 @ 15:19:07 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_147920361
Da's een prijzig cadeautje....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_147920638
Ja... Is niet echt iets wat we hadden aan zien komen, maar eenmaal betaald kon het niet teruggedraaid worden.... :'( kon wel janken, en dat heb ik dan ook wel even gedaan... Maarja... Hè? We konden er op dat punt niets meer aan veranderen en de motor kon niet mee in kofferbak of handbagage...
Ja doei.
pi_147921556
Je gaat er iemand dol gelukkig mee maken, ik had de jongen waar hij naar toe gaat net nog aan de telefoon en zit aardig op iets opbeurends te wachten. Net voor kerst je moeder verliezen aan kanker is niet prettig. Hopelijk is de motor dan ook de start van een goed jaar voor hem.

Komende week knappen we de motor op (erg beperkt wat er moet gebeuren, motor zag er na een paar jaar buiten staan nog goed uit)

En dan op 1 januari op 0:00 komt er iemand met de motor naar hem toegereden en krijgt hij hem.

Nogmaals Motorbloempje hartstikke bedankt.

En we houden je op de hoogte. ^O^
pi_147921893
Toffe actie smeeke en motorbloempje.
pi_147922114
We weten hoe het is om je moeder vlak voor kerst te verliezen... 2 jaar geleden is mijn schoonmoeder aan kanker overleden, en ik vind het een prachtig initiatief waar mijn DIV graag aan meewerkt !
Ja doei.
  woensdag 24 december 2014 @ 17:11:41 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_147924012
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:58 schreef Anne het volgende:
Toffe actie smeeke en motorbloempje.
Dat..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 24 december 2014 @ 17:13:05 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_147924051
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef densmee het volgende:
Je gaat er iemand dol gelukkig mee maken, ik had de jongen waar hij naar toe gaat net nog aan de telefoon en zit aardig op iets opbeurends te wachten. Net voor kerst je moeder verliezen aan kanker is niet prettig. Hopelijk is de motor dan ook de start van een goed jaar voor hem.

Komende week knappen we de motor op (erg beperkt wat er moet gebeuren, motor zag er na een paar jaar buiten staan nog goed uit)

En dan op 1 januari op 0:00 komt er iemand met de motor naar hem toegereden en krijgt hij hem.

Nogmaals Motorbloempje hartstikke bedankt.

En we houden je op de hoogte. ^O^
Dat zo'n boer als jij ergens nog zo'n goed hart heeft verbaast me nogal :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_147924079
Zeg, moet wel mijn machtsgeilekutzolderautistmodimago behouden ja?
Ja doei.
  woensdag 24 december 2014 @ 17:14:21 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_147924098
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, moet wel mijn machtsgeilekutzolderautistmodimago behouden ja?
waarom?
pi_147924169
Ja verder in Forumcrew dit :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')