quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou, laatste 2-3 nachten druk aan het klussen geweest met de Golfje op de brug, en dit is het resultaat tot nu toe..
En hij is er af:
En nieuwe is in zijn plaats:
(Nee, dat ben ik niet)
Leuke shootje eventjes.. Best bruut vind ik..:
En de achteras mocht er ook aan geloven, want deze is nu vervangen door eentje van een Mk3 Golf 1.9 TDI met last afhankelijke remdrukbegrenzer gedoe en hij is 3 cm breder (1,5cm per kant):
4x4 modus:
Nieuwe achteras:
En de remmen eventjes voorzien van een nieuw laklaagje:
Wielkasten gelijk geverfd en getectyleerd
Het totaalplaatje met de hand made plaatstaal-uitlaatbuis-einddemper en de mooie deuk achter.. :/
Sleepytime:
Er wordt niks van hergebruikt..quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
OMG![]()
[ afbeelding ]
De gemiddelde revisieboer zou hier serieus verdrietig van worden![]()
![]()
How the neucq kun je zo werken man?
Ah ok, dan mag hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er wordt niks van hergebruikt..![]()
En dat schuurpapier was gebruikt om de auto toen weet ik veel wat op te schuren..
Ik heb veel verrassingen in de petto nog, zie het zo aan: Wat je op de tafel daar ziet wordt niks meer van gebruikt.
Waar?quote:
quote:
VP AFN 81kw..quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hey turq, hebbie nou een VP blokkie of een PD ?
mha CR is ook te tunen, alleen veel duurder, daarom wordt er veel minder meegedaan, de eerste generatie CR pompen kunnen makkelijk 3500bar halen....quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VP AFN 81kw..
Ik kan er ook een CR motor in lepelen (een maat van mij verkoopt 'm), een 170PK.. Maar qua tuning lopen deze behoorlijk achter..
Er zijn geen verstuivers er voor op de markt.. Daarom is het zo beperkt qua tuning..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha CR is ook te tunen, alleen veel duurder, daarom wordt er veel minder meegedaan, de eerste generatie CR pompen kunnen makkelijk 3500bar halen....
vandaag de dag welquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er zijn geen verstuivers er voor op de markt.. Daarom is het zo beperkt qua tuning..
ahaaa.. didn't know that..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vandaag de dag welheb je dure piezo direct verstuivers nodig, die een retourdruk van 10bar hebben
dat kan, is de laatste generatie CP4, komt voor EURO6 op de markt, de druk die gebruikt wordt zal rond de 2500bar liggen, de verstuivers en pomp kunnen 3500 aanquote:
Damnit..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat kan, is de laatste generatie CP4, komt voor EURO6 op de markt, de druk die gebruikt wordt zal rond de 2500bar liggen, de verstuivers en pomp kunnen 3500 aan
CP5 is al in de ontwikkeling, nou ja echt ontwikkelen hoeft niet, die gaat waarschijnlijk op 3000bar werkenquote:
Laat ik het nu maar eventjes houden op VPquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
CP5 is al in de ontwikkeling, nou ja echt ontwikkelen hoeft niet, die gaat waarschijnlijk op 3000bar werken
Best een fijn blokje heur... heb em ook in mijn golfje liggen (geen green_power meer voor mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VP AFN 81kw..
Ik kan er ook een CR motor in lepelen (een maat van mij verkoopt 'm), een 170PK.. Maar qua tuning lopen deze behoorlijk achter..
Hmm een 2 met een dergelijk vermogen haalt best een hoge topsnelheid. Als ik mij niet vergis is een 2 boven de 250/260 km/h best ligt aan de achterkant (als in zoekerig), en heb wel eens ergens gelezen dat men een spoiler op de klep zet om te zorgen dat het ding niet ongecontroleerd in de rondte gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laat ik het nu maar eventjes houden op VPLekker simpel momenteel..
Geschatte vermogen als ie klaar is ligt rond de 250~280Pk ofzo hoop ik..
250/260 is niet haalbaar, want dan ben ik al zwaar in de begrenzer..quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:59 schreef green_power het volgende:
[..]
Hmm een 2 met een dergelijk vermogen haalt best een hoge topsnelheid. Als ik mij niet vergis is een 2 boven de 250/260 km/h best ligt aan de achterkant (als in zoekerig), en heb wel eens ergens gelezen dat men een spoiler op de klep zet om te zorgen dat het ding niet ongecontroleerd in de rondte gaat.
Wellicht ook iets om te overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |