mwehquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
Ik vind die linkse zo hottttttttttttt he ik kan er gewoon niet over ophouden
[ afbeelding ]
Is toch zina als je daar met lust naar kijkt?quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
Ik vind die linkse zo hottttttttttttt he ik kan er gewoon niet over ophouden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
Ik weet niet of mijn humor aan het veranderen is maar ik heb de afgelopen week al een paar keer hardop gelachen om de dingen die op facebook zijn gepost.
https://scontent-a-ams.xx(...)699f0d88&oe=54FA6D26
'Hope it's a playstation'
ewa nee, we waren na een dag al klaar en zijn toen naar brussel gereden. daar verder gechilledquote:
why not berlijnnquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ewa nee, we waren na een dag al klaar en zijn toen naar brussel gereden. daar verder gechilled
Aha, oké. Ik heb nog nooit een petitie getekend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
https://www.vvaa.nl/actue(...)-Redvrijeartenskeuze
Lekkere DILF toch.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaawellllll, hij is 43
[ afbeelding ]
Merendeel wilde Brussel een keer meemaken. Dus hebben we dat gedaan. Niet dat dat zo boeiend was. Die mensen daar rijden echt agressief.quote:
je naam en emailadres invullen en klikkenquote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik heb nog nooit een petitie getekend.
O, makkelijk. Getekend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je naam en emailadres invullen en klikken![]()
Hmmkey.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Merendeel wilde Brussel een keer meemaken. Dus hebben we dat gedaan. Niet dat dat zo boeiend was. Die mensen daar rijden echt agressief.
haha fucking faaaaaaal bitchhhhquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmmkey.
Kom je naar Londen volgende week. Fok meet.
quote:
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.
Deucieboy ik hoop dat die smaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |